קיקי ובובה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

האם גם אתם יודעים איזו צורה היא "קיקי" ואיזו "בובה"?

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 10:02

מחקר בן מאה שנה מראה שתי צורות, ומבקש מהצופה להחליט איזו מהן מוגדרת "בובה", ואיזו נושאת את האנרגיה ששמה "קיקי". נשמע טפשי? זה אכן טפשי, אבל איכשהו - גם עובד כל פעם מחדש. רוב האנשים עונים תשובות זהות, נסו ותיווכחו

תסתכלו בבקשה על הצורות כאן למטה. עכשיו, אם אני אגיד לכם שלאחת מהן קוראים קיקי, ולשניה בובה - לאיזה מהצורות הייתם מתאימים איזה שם?

אם אמרתם שהצורה המעוגלת נראית כמו בובה, והקוצנית נראית כמו קיקי - מזל טוב! אתם חושבים כמו 95% אחוז מהאוכלוסיה. קיקי ובובה הופיעו לראשונה במחקר בשנת 1929, כלומר כמעט לפני 100 שנים, המחקר שוחזר מאז שוב ושוב, ומסתבר שהוא מביא בכל פעם את אותן התוצאות - אנשים פשוט מחברים בין הצורה העגולה יותר לבובה, ובין הצורה הקוצנית לקיקי. למה? ככה.

מכאן הדברים הופכים למעניינים יותר. מסתבר שמאז הופיעו מחקרים שמבדילים בין עיצובים, ציורים, צבעים ואפילו מוזיקה וריחות שהם יותר "קיקי" או יותר "בובה". מה זה ריח "בובה" אתם שואלים? ובכן, מסתבר שווניל או פירות יער הם "בובה", ולימון ופלפל הם "קיקי".

אבל מה שמדהים אותי בתיאוריה של קיקי ובובה הוא העובדה שבפעם הראשונה אי פעם - חברות שלי ואני מצליחות להבין את הטעם אחת של השניה בגברים.

קיקי ובובה. אינסטגרם, צילום מסך
תסתכלו טוב ותגידו - איזו צורה היא בובה, ואיזו צורה היא קיקי?/צילום מסך, אינסטגרם

תזרמו איתי רגע - אוקי?
גם אנשים יכולים להיות קיקי ובובה. קחו למשל את נועה קירל - היא בובה. זה לא רק מבנה הפנים שלה או המבט שלה, זו גם האנרגיה שהיא מפיצה סביבה, שהיא אנרגיית בובה נהדרת. גם טיילור מלכוב היא

בובה אולטימטיבי

"בובה" קלאסית וגם עדן פינס. אבל רותם סלע למשל - היא קיקי. זה לא רק המראה הכללי שלו, זה הרבה יותר מזה. היא קיקי בכל ההוויה שלה, בחדות של התנועות, בטון ובחתך הדיבור, אפילו המבט והחיוך שלה הם "קיקי". גם אסי עזר הוא קיקי, וגם גל גדות.

""ככה תזרים לשלישיה בשני צעדים פשוטים"" מעצימת הגברים מדברת
הסמים, השנאה, החנופה והחד קרן: הנשים שעשו לנו את השבוע
אתגר ה-boob lift שבר את הרשת: נשים מרימות חפצים עם השדיים
עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה: השרה, השררה, ונתניהו שרה

אחד לא טוב יותר מהשני - הם פשוט שונים. כמו שיער בלונדיני ושטני, כמו חצאית לעומת מכנסיים, זה פשוט עניין של העדפה. וכך חברות שלי ואני סוף סוף הצלחנו להבין אחת את השניה. כי עד היום מה שהיה קורה הוא שאחת מאיתנו היתה מצביעה על גבר, והשניה היתה מחייכת ומגלגלת עיניים בחוסר הבנה.

בובה לגמרי

תשאלו כל אישה והיא תגיד לכם שזה משהו באנרגיה, שיש גברים שנראים נהדר אבל לא עושים לנו את זה, לעומת אחרים, שנראים פחות טוב, אבל משהו בהם פשוט עובד. עד היום לא יכולתי להסביר למה זה, אבל מסתבר שבזמן שאני ועוד כמה חברות מעדיפות גברים שהם בובה, מהצד השני יש לי קבוצה של נשים שמתלהבות מגברים שהם קיקי. רוצים דוגמאות? בבקשה!

רן דנקר קיקי גם בשמלה

מרגי: מדובר בהתגלמות ה"בובה" האולטימטיבי - זה לא רק מבנה הפנים והגוף, זה גם הקול, צורת הדיבור והשירה, ואפילו התנועות שכל כולן בובה, ולא, אני לא יכולה להסביר את זה, אפשר רק להבין את זה.

עמוס תמם: תמם אולי נראה לרגע קצת כמו "קיקי", אבל הנינוחות שלו והאנרגיה היא לגמרי "בובה".

בובה של החיים

אביב אלוש: גם כאן, זה לא רק הלוק, זו בעיקר האנרגיה ותחושת הנינוחות הכללית שאופפת אותו, שהיא לגמרי בובה.

אמיר דדון: אם שירים יכולים להיות בובה וקיקי, אז גם זמרים, ואמיר דדון שר בובה - השירים שלו הם בובה, הקול שלו הוא בובה ואפילו התנועות שלו על הבמה הם אנרגיית בובה. כן - הוא ומרגי שונים לחלוטין, אבל איכשהו שניהם באותה הקטגוריה.

קיקי טיפוסי

יהודה לוי: פעם, בתקופת "איש חשוב מאוד", יהודה לוי היה קיקי, אבל נראה שעם הזמן לא רק המראה שלו השתנה והתרכך, אלא גם טון הדיבור והאנרגיה שלו התחילה לנדוד לעבר מחוזות ה"בובה".

אסי עזר: החצי השני של רותם סלע, גם הוא, קיקי מובהק. נכון, הוא נראה כמו קיקי, אבל זה לא רק זה. זה הקול שלו, התנועות החדות, חתך הדיבור וכל היתר שהופכים אותו ואת רותם לצמד "קיקי" אולטימטיבי.

בובה וקיקי

גיא זוארץ: מספיק לראות את תנועת ה"צאו לדרך" של זוארץ כדי לקלוט את ה"קיקי" שבו, וכן - גם בתמונות, במבט חטוף, הוא נראה כמו קיקי קלאסי.

מיכאל אלוני: הוא יכול להיות כעוס או פגוע, סקסי או רומנטי, אבל בכל תמונה וכל פריים אלוני הוא תמיד "קיקי". הפנים, מבנה הגוף ואפילו חתך הדיבור, כולם משדרים אנרגיה חדה, מהירה ולגמרי "קיקי".

קיקי

עידן עמדי: בין אם הוא רץ ויורה בפאודה או מנגן על גיטרה, בניגוד למרגי או אמיר דדון, עמדי הוא לחלוטין קיקי. אפילו הקול שלו הוא קיקי, לעומת קולות ה"בובה" של האחרים.

רן דנקר: ההוכחה שגבר יכול להיות קיקי גם כשהוא לובש שמלה (היי, גם הארי סטיילס הוא קיקי).

איזה גברים אתן מעדיפות?

בובה
קיקי
204 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully