מאמנת כושר. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

אני מאמנת שמנמנה, וככה אני מגדירה מחדש את המושג "כושר"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 8:38

המאמנת הזאת אוהבת ספורט ורוצה להיות בכושר, אבל אין לה שום עניין לעשות דיאטה ולהיכנס לג'ינס מידה 36, וככה היא מגדירה מחדש את המושג "להיות בכושר"

תעשיית הכושרדוחפת את הרעיון של גברים עם ריבועים בבטן ונשים שנראות כמו ברביות, אבל שרי רוזלין, מאמנת כושר מקצועית חושבת שללהיות בכושר אין שום קשר לאיך שאת נראית. המאמנת בת ה-22 החלה את מסע הכושר שלה במהלך השנה האחרונה בתיכון, לאחר שנקלעה למצב נפשי ירוד עקב השנה המלחיצה שלפניה.

בעצת קרובים החליטה להיות קצת יותר פיזית ומצאה את עצמה בחדר כושר: "פשוט התאהבתי בזה לחלוטין. עשיתי קיקבוקסינג, הרמת משקולות. ומשם, זה קצת יצר את מה שידעתי שאני רוצה לעשות כקריירה", אמרה האוסטרלית ל-news.com.au.

כשסיימה את בית הספר, הלכה לאוניברסיטה כדי להמשיך לפתח את התשוקה לתעשיית הכושר, ולקבל הסמכה לתואר ראשון במדעי הספורט והפעילות הגופנית ותואר ראשון בפסיכולוגיה. כעת היא עושה תואר שני בפיזיולוגיה של הפעילות הגופנית, ובמקביל עובדת כמאמנת בסטודיו.

היא מתבדחת שמרחב האימון שלה בסטודיו משלב את שתי ההנאות שלה - מועדונים וכושר, ואומרת כי מעולם לא הטילו ספק בכישרונותיה בגלל גזרתה המלאה, אבל כן אמרה שיש עליה ציפיות שהיא צריכה להתמודד איתןבגלל ה"סטריאוטיפ" של מה שנהוג לראות כמאמני כושר
.
"כשאנשים נכנסים לאולפן, אני מנסה לגרום לכולם להרגיש בנוח", אמרה "ואז ברגע שמתחיל האימון, הם רואים את הכישורים שלי."

"אני חושבת שזה לא ממש משנה איך אני נראית - בסוג הזה של עבודה, מגיעים הרבה יותר רחוק עם הדרך שבה אתה מתקשר עם אנשים ואיך מאמנים אותם בפועל", אמרה "ואנשים כבר מתחילים להבין כמה אימוני אינסטגרם הם לא מציאותיים, ואני נהנית להוכיח שכושר וכוח לא קשור למידת מכנסיים".

זה רדיקלי: יש סגנון יחסים חדש בעיר שמעולם לא שמעתם עליו
האם גם אתם יודעים איזו צורה היא "קיקי" ואיזו "בובה"?
היגיון בריא? זה מה שעומד מאחורי הצעת החוק של טלי גוטליב
"ככה תזרים לשלישיה בשני צעדים פשוטים" מעצימת הגברים מדברת

"כושר ופעילות גופנית מיועדים לכולם. בעולם אידיאלי, כולם היו עושים פעילות גופנית כלשהי", אמרה.
"זה לא חייב להיות שיעורים קבוצתיים או אימוני כוח, גם אם זה שחייה, רכיבה על אופניים, כל סוג של פעילות גופנית שהם נהנים ממנה".

לדבריה, זו הסיבה שהיא נכנסה לפיזיולוגיה של פעילות גופנית כדי לעבוד עם אנשים עם מחלות כרוניות. "כל אחד צריך להיכנס לשם ולנסות, וזו הסיבה שזה כל כך חשוב שיהיו מגוון עצום של אנשים שאמונים על ההדרכה - כדי שאנשים ירגישו בנוח ולא יתביישו להיכנס לסטודיו: "לא משנה הגיל שלך, לא משנה אם אתה מתחיל, או שאתה מתאמן במשך שנים. לעשות אירובי וזה נהדר כדי לשפר את בריאות הלב, ואימוני כוח מתאימים לכל אחד", אמרה "אם זה מגיע עם אסתטיקה ודברים אחרים, זה נהדר, אבל המטרה מספר אחת שלכם צריכה להיות איך אתם מרגישים וחווים את עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully