בגידות של נשים. ShutterStock
ShutterStock

"אוי, סליחה!" דברים שאף אחת לא רוצה לשמוע תוך כדי סקס

21.3.2023 / 15:32

בין אם זה סטוץ ראשון או יזיזות ארוכת טווח, יש דברים שלא כדאי להמר עליהם עם נשים שלא מכירים מספיק טוב, כאלה שיגרמו לה להתלבש ולרוץ החוצה מהבית שלך עם הנעליים ביד. 10 דברים שהיא כנראה לא מעוניינת שתגיד לה תוך כדי סקס

אמנם "דאדי" הוא מונח שמתאר גבר סקסי, כמו שיודעת כל מי שאוהבת את פדרו פסקל, ויכול להיות שהוא אפילו מחרמן נשים מסוימות. מצד שני, יש נשים שעבורן למילה "דאדי" או גרוע יותר, בעברית "אבאל'ה" יהיה בדיוק את האפקט ההפוך. אמנם בדברי ימי הסקסואליה הכינוי הזה יכול לייצג אנרגיה גברית, דומיננטיות - משהו שנותן לגבר את התחושה שהוא הבוס במיטה, או וואטאבר, ועל כן המונח הזה משמש נשים שאוהבות להיות כנועות בסקס, או שהמילה "אבא" איכשהו מזכירה להן אירוע מחרמן. לא שופטת.

יאנה הוקינג סיפרה בטורה על החוויה המכבה שעברה לא מזמן בעצמה כשגבר ניסה לגרום לה לקרוא לו "דאדי" בזמן הסקס, ועד כמה זה כיבה אותה. "הפעם האחרונה שקראתי למישהו דאדי הייתה כשהייתי בערך בת שלוש וזה היה לאבא שלי, האמיתי. מבחינתי המונח הזה לא שייך בשום צורה לסקס." ועכשיו תארו לכם את הסיטואציה הזאת, רק בעברית:

"אוה, אבאל'ה"

כן, בדיוק. איכס.

בלי החוקים האלה, הסיכוי לצלוח את השיפוץ כזוג טוב, ממש נמוך
רק זה היה חסר - עזרה לבומרים שרוצים להתחיל עם צעירות
"אם לאשתך יש מאהב, וזה משפר בטירוף את הסקס שלכם - מה רע?"

זוג מקיים יחסי מין במיטה. conrado, ShutterStock
זוג מקיים יחסי מין במיטה/ShutterStock, conrado

עוד כמה מוקשים להימנע מהם:

אוי, סליחה
מה סליחה? איזה פחד! למה שלא תצעק ג'וק ותקפוץ מהמיטה? הכל הרוס כבר בכל מקרה אם יש לך צורך להתנצל. כשגבר אומר לך "אוי סליחה" תוך כדי סקס, בוודאות קרה משהו רע. גמירה מוקדמת, גמירה בפנים, קונדום קרוע, מנדבושקס, זיבה. אולי סתם יצא לו פוק. בכל מקרה הסקס גמור, וזה מסריח. גם את המילה "סליחה" בפני עצמה אני לא מעוניינת לשמוע, וגם רק "אוי!" אינו מבשר טובות.

דברי אלי בספרדית
למה דווקא ספרדית? כי זה קרה למישהי שאני מכירה. בגדול, הוראות הפעלה שהסאב-טקסט שלהן הוא "מה שאת עושה לא מספיק לי, אני זקוק לגירוי נוסף" - אנחנו פחות אוהבות. במיוחד אחרי שהתפשטנו אנחנו רוצות להרגיש מושכות ומספקות, וכל דרישה שרומזת שאין זה כך - מעליבה, ולכן מיותרת, במיוחד אם אין מספיק היכרות מוקדמת. הוראות הפעלה צריכות להיות מסונכרנות עם היחסים, הרגע, או עם המציאות - או לא להיות בכלל. כמו החומוס.

נו, מה את בוכה עכשיו?
תגיד, יא בזבוז של מכשיר בחדר כושר, איזו מן שאלה זאת? זה לא משנה למה אני בוכה, אם זה בגלל שאתה כל כך טוב, או כזה גרוע, או כי עלה לי טריגר מדאדי אחד מגיל עשר - ככה אתה מגיב כשבחורה בוכה? לא מאמינה שהכנסתי אותך אלי הביתה. קששט. קישטה.

יא הבטן שלך כל כך רכה!
עם כל הכבוד לבודי פוזיטיב, אני לא מאמינה שקראת לי עכשיו שמנה. אולי התכוונת להחמיא, אבל עד הבטן. בכלל - לפני שמחמיאים, או בכלל מזכירים חלק גוף של אישה, רצוי לוודא שהיא אוהבת את החלק הזה. לא משנה כמה אתה מעריץ את הקימורים שלה והכוונות שלך טובות, משיכת תשומת לב למשהו שהיא אולי חסרת ביטחון לגביו, רק יוריד.

"ששש!"
הא??? סליחה, האם גנחתי בקול רם מדי עבור האוזניים הרגישות של אדוני והוצאתי אותו מריכוז? אני ממש ממש מתנצלת. זה כל כך לא לעניין. השכנים עלולים לשמוע! בכל מקרה, סליחה. רגע, אני מביאה לך גרביים מגולגלות שתוכל לדחוף לפה שלי, זה לא יקרה שוב, כי אני הולכת. אגב, השעה אחרי 11:00, אז אתה יכול להתלונן באפליקציה של העירייה ואז לאונן לבד בבית.

"טוב, זה היה כיף."
אה יופי, ממש ממש תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully