אמילי והארי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

אמילי צריכה להתנצל בפני אוליביה על הסטוץ עם הארי סטיילס?

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 8:50

השמועות מעבר לים טוענות בעקשנות שאמילי רטקאווסקי מתחננת לאוליביה ווילד שתסלח לה על הנשיקה הלוהטת עם הארי סטיילס. האם אמרטה הפרה את הגירל קוד?

נכון הידיעות האלה על שני מפורסמים ש"נתפסו צמודים" שמיד גוררות מלא שמועות על רומן ומאפשרות להם גם לקבל קצת טראפיק וגם להישאר מספיק עמומים בשביל להכחיש כשזה לא עובד?

אז בסופ"ש האחרון היו שניים ששכחו להשתמש בפטנט הזה, או שפשוט לא הצליחו להחזיק את עצמם, ונתפסו אוכלים אחד לשנייה את הפרצוף באמצע טוקיו - הארי סטיילס ואמילי רטקאווסקי, דוגמנית העל הקרויה אמרטה.

עכשיו, שניהם יודעים שברמת הפרסום שלהם, הם לא יכולים להתנהג ככה בפומבי בלי לצפות שזה יתפרסם. אמילי מנוסה בזה במיוחד כי רק בחודשים האחרונים, מאז שנפרדה מבעלה, כבר הספיקו להדביק לה ארבעה או חמישה גברים שונים, בהם גם פיט דיווידסון ובראד פיט. אבל בעוד שאיתם היה אפשר להגיד בדיעבד על התמונות שהם סתם "ידידים", עם הארי הסיפור לגמרי בלתי ניתן להכחשה.
למה זה מעניין? כי רק לפני כמה חודשים הארי נפרד מאוליביה ווילד, שהייתה בת הזוג שלו במשך קרוב לשנתיים, ועכשיו כל אתרי הבידור טוענים שאמרטה ממש מתחננת לאוליביה ווילד שתסלח לה על זה, כי הן למעשה "חברות".

היילי אנחנו איתך: סלינה גומז גם יכולה לצאת כלבה פעם אחת
"בסופו של דבר הדין הרבני יפגע בכולנו - ישראליות ופלסטיניות"
בר לא אשמה: הסיבה בגללה קשה לכם עם מיניות של "אמהות לילדים"
עבור 30 אלף שקלים אסי ועדי בוזגלו ילמדו אתכם על זוגיות

עכשיו, אם הן באמת חברות - אין ספק שהופר פה חוק בסיסי ביותר. כאילו, סליחה, נשמה, עוד לא עבר אפילו רבע מהזמן שהארי ואוליביה היו ביחד, והרי ידוע שהזמן שלוקח להתגבר על אקס הוא חצי מהזמן שהייתם ביחד. אמרו את זה באיזה סרט בניינטיז. אבל אם הן לא חברות - סליחה נשמה שנייה, היא לא חייבת לך כלום, מתוקה. נפרדתם, הוא המשיך הלאה וגם אם לך זה עדיין כואב, זו לא אחריות שלה.

בכל מה שקשור למשולשים רומנטיים, הגירל קוד מאוד ברור:

1. לא תחמדי את איש חברתך. אם את חומדת אותו - לפחות תהיי בת אדם ואל תעשי עליו מוב.

2. לא תצאי עם אקס חברתך עד תום תקופת ההתיישנות המקובלת בחוק. מהי תקופת ההתיישנות - כמה שנים? נצח? הסוגייה מורכבת וכל מקרה לגופו.

3. לא תעמדי בין חברתך לאקסך מטעמי אגו בלבד. אתם כבר לא תקרו? להם יש סיכוי לאהבת אמת? תבלעי את העלבון ותפרגני.

הרבה יותר קל להגיד מלעשות, כן? אף אחד לא הבטיח לנו שהחיים יהיו קלים. אבל במקרה של אמרטה, אני ממש לא חושבת שהייתה כאן הפרה של הגירל קוד. לא לא. היא גם לא מתחננת לאוליביה שתסלח לה. היא לא חושבת עליה בכלל. אולי רק לרגעים, כשהיא צריכה לנגב את הפרצוף מהרוק של הארי ושואלת את עצמה איך אוליביה שרדה את הרטיבות הזאת שנתיים בלי לפתח עובש.

כל הסיפור הזה של "אמילי מתחננת לסליחה" הוא המצאה של הצהובונים ואתרי הבידור, שמנסים לצייר תמונה של חברות שהסתיימה בבגידה. זה לא מה שקרה. וכהרגלי, אני אשמח לספק הוכחות.

איך האתרים מספרים לנו שהן חברות? הם מספקים שלוש ראיות. ראיה מס' 1 היא שבאפטר פארטי של האוסקר, אמרטה ואוליביה "בילו ביחד". נו באמת. תסתכלו על התמונה. זאת לא חברות, זה נימוס. ומהכיוון של אמרטה נראה שאפילו את זה היא עושה במאמץ.

ראיה מס' 2: ביוני שעבר הן שוב "בילו ביחד", הפעם באזור ה-VIP בהופעה של הארי בפריז, כשהוא ואוליביה עוד היו קאפל. קודם כל, אני רואה אותן מחליפות לא יותר ממשפט. אז בואו. חוץ מזה, בין יוני לטקס האוסקר עברה כבר יותר מחצי שנה ולמרות שזאת גם תדירות הפגישות שלי עם חברות שלי - זה ממש לא מעיד על חברות.

ראיה מס' 3: אמרטה הגנה על אוליביה כשהיא חטפה כמה ביקורות בעבר. כן, זה נכון, אבל זאת הייתה התבטאות כללית כזאת של אישה שיוצאת למען נשים ולא משהו שאפשר לשמוע בשום צורה כמו מישהי שפגעו בבסטי שלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בקיצור, מה שקורה פה זה מהות השוביניזם. הדיפולט של כל האתרים הוא לצייר תמונה של "נשים נשים שק של נחשים", כי זה קל. וזה מקליק. וזה מה שהמון מהקוראים שלהם גם ככה היו חושבים, רק בגלל שראו את שתי הנשים האלה פעמיים אחת ליד השנייה. ואגב, יש לציין שזה קרה במקביל לאסטרטגיה נוספת ומקליקה לא פחות, והיא שהייתה ביניהם פעם שלישיה.

מה קרה פה במציאות? הארי סטיילס אמר כבר ב-2014, הרבה לפני שידע מי זאת אוליביה ווילד, שיש לו קראש על אמרטה. הבנאדם חיכה תשע שנים - מה הפלא שקשה לו לרסן את עצמו? אמרטה, כאמור, יודעת טוב מאוד שהיא מצולמת כל הזמן, היא לא הייתה זורמת על סשן כל כך ארוך בפומבי אם היה לה איזשהו שמץ של מצפון מול אוליביה. ואוליביה עצמה - לדעתי זה בכלל לא מעניין אותה כי היא באמצע דיוני משמורת על הילדים שלה, עניין קצת יותר מהותי עבורה, אני מנחשת. ועם זאת, אני גם לא פוסלת אופציה נוספת, שאוליביה מכורה לדרמות האלה ושמשולשים רומנטיים הם למעשה התחביב שלה, שאותו היא מימשה כבר פעמיים עם הארי: פעם אחת כשניהלה איתו רומן מאחורי הגב של בעלה, ג'ייסון סודקיס, ופעם שנייה כשלפי השמועות, הארי ניהל רומן עם השחקנית פלורנס פיו, ששיחקה איתו בסרט שאוליביה ביימה. קצת בני גורן, אבל ניתן לזהות פה דפוס.

מה שבטוח זה שאם אמרטה ואוליביה אכן חברות, והארי היה צריך להישאר מחוץ לתחום עבור אמרטה, גם היא הייתה אמורה להישאר מחוץ לתחום בשבילו. אם זה הסיפור, הוא יצא אפס לא פחות ממנה, והוא צריך לבקש סליחה לא פחות. אבל מה לעשות, קאט פייט תמיד יהיה יותר מקליק מלהגיד על גבר שהוא דוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully