עיניים. Giphy
Giphy

להתבגר זה מבאס, אז ניסינו עוד מוצר עיניים עם פטנט חדש

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 14:37

כל מי שעברה את גיל 30 והיא בעלת גנטיקה סבירה ומטה, תתחיל לראות את האיזור שסביב העיניים מתחיל להתקמט ולאבד ממוצקותו. מוצר חדש זוכה פרסים מצליח להתנגד לזמן

המציאות העגומה היא שכל מי שעברה את גיל 30 והיא בעלת גנטיקה סבירה ומטה, תתחיל לראות את האיזור שסביב העיניים מתחיל לקבל, איך לומר? "אופי". קמטי הבעה, רפיון בעור שמסביב לעיניים, והמראה העייף משתלט למרות שינה של עשר שעות בלילה. זה עצוב, כן, בוקר טוב - להתבגר זה לא כיף.

למזלנו, אנחנו חיים בעולם מדהים ומפותח טכנולוגית שבו יש אינספור פתרונות לתיקון ושיפור המראה החיצוני, לפעמים במחיר של דקירה או חתך. אם את עוד לא בשלב בו דחוף לך לקבוע תוך לניתוח עפעפיים, מן הסתם יצא לך לנסות קרמים שונים שמבטיחים להוסיף לחות, להחליק קמטים, להחסיר את המראה הרענן - ובטח כבר גילית שחלקם הגדול לא עובדים טוב מספיק

אז הנה אחד שכן עובד:

EYE-TECH SET הוא מוצר של מעבדות היקארי, חברת קוסמטיקה ישראלית שכולל מרכיב אנטי-אייג'ינג ייחודי שנמצא כמאריך חיים, באמצעות פטנט בתחום מניעת הזדקנות. החברה מצהירה כי מדובר בדור הבא של אנטי-אייג'ינג. לא עוד טיפול בסימפטומים של ההזדקנות כגון קמטים, רפיון העור, פיגמנטציה, אלא טיפול אמיתי בהזדקנות עצמה.

שם המרכיב הפעיל החדשני הוא NAD NOBEL - שיטה להעלאת הריכוז של מולקולות NAD (מולקולת הזהב) בתאים. מולקולת הזהב והקדימונים שלה היו מוכרים מתחום תוספי תזונה והחוקרים הצליחו להסב אותם לתחום הקוסמטיקה. המרכיב הפעיל מעלה את ריכוז מולקולת NAD בתאים ב-80% ולכך יש השפעה חשובה על אנרגטיות ושיפור התפקודים הכללים בתאים שיורדים במשך השנים, ומכאן היכולת לשפר באופן כללי את תפקודי העור ולהצעיר אותו, להקטין את עומק הקמטים, להפחית אדמומיות בעור, להקנות גוון עור אחיד, לתקן נזקי שמש, ולהגביר ייצור קולגן, ועוד.

EYE-TECH SET- סט לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים

עיניים. סטודיו היקארי,
עיניים/סטודיו היקארי

איי-טק סט נותן פתרון אנטי אייג'ינג מקיף לעור העדין שמסביב לעיניים. הסט כולל מוצר ליום ומוצר ללילה, הפועלים יחד לחידוש אינטנסיבי ולשיקום העור, ומקנים תוצאה ניכרת של הצערה והרמת העפעפיים. שני המוצרים תוכננו ביחד לטיפול במספר בעיות: נפיחויות מתחת לעיניים, כהויות מסביב לעיניים, אובדן מוצקות וגמישות, סימני עייפות סביב העיניים. המוצרים כוללים את המרכיב NAD NOBEL, ומכיל בנוסף מגוון רחב של מרכיבים פעילים אשר פועלים בסינרגיה על מנת להמריץ את העור העדין באזור העיניים להענקת אפקט של מתיחה, הבהרת כהויות וצמצום נפיחויות ועיגולים שחורים.

שיימינג, שיתוק, ומלתעות: טעויות הסקס הכי נפוצות של נשים
וואו, איזה גבר אמיץ. הוא מתחתן עם שמנה
ניסתה לפתות את בעלה בהלבשה תחתונה סקסית ותגובתו הפכה אותה לבדיחה

מרכיבים נוספים: Ubiquinone נוגד חמצון עוצמתי, Menadion לטיפול בדפנות כלי דם ומניעת עיגולים שחורים, Glycoprotein להורדת מתח ועייפות ולניקוז רעלים, Tetrapeptide פפטיד מהדור החדש לשיפור האלסטיות של העור ולטשטוש קמטוטים, Retinol מקופסל לשיפור טקסטורה וטונוס.

הוראות שימוש: הערכה כוללת שני מוצרים, ליום וללילה. יש ליטול כמות קטנה (בלחיצה מלמטה) ולמרוח בעדינות עם קצות האצבעות על העור שבאזור העיניים עד לספיגה מלאה. המוצר ללא שמן מינרלי, פרבנים, וללא אס.אל.אס.

נסייניות sheee מדווחות: אחרי שימוש של שבועיים, התוצאות כבר ניכרות לעין (משחק מילים קטן, כדי להוכיח שאנחנו לא רובוט). האיזור מלוחח היטב, מוצק יותר, ובעל גוון טוב יותר. המראה בסך הכל יותר עירני. השימוש במוצרים נוח למדי, למרות שיש שיגידו שהמיכלים המוזהבים יכלו להיות יותר קטנים ופחות פומפוזים - גם כי יותר נוח לאכסן, וגם כי באמת אין צורך.

מחיר: 398 ש"ח, להשיג באתר הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully