רבולושן. חו"ל,
חו"ל

מהפכה: מוצרי החברה הבריטית הלוהטת נחתו בארץ, והם זולים

26.3.2023 / 10:03

מוצרי ה-SKIN CARE של מעצמת הביוטי האנגלית REVOLUTION נוחתים לראשונה בסופר-פארם. בין המוצרים ניתן למצוא סדרת ויטמין סי, סדרת BLEMISH לטיפול בפצעונים, קרם לחות עם SPF30, וסרומים של רטינול המכילים רמות ריכוז שונות. לא מנוסים על ידי בעלי חיים

כל מי שפתח טיקטוק בשנה האחרונה יודע שקיים מותג שהבריטיות עפות עליו, בשם REVOLUTION, ומכיר את הבקבוקונים הרפואיים למראה שמכילים סרומים עם חומרים פעילים לטיפול במגוון סוגי עור, שסוף סוף מגיעים לסופרפארם. מעבר לכך, הבשורה האמיתית והחשובה, במיוחד עכשיו, היא שהמוצרים (המצוינים! ניסינו) נמכרים במחירים אטרקטיביים בטירוף.

המגוון בישראל כולל את סדרת ויטמין סי, קרם לחות עם הגנה לפנים וסרומים של רטינול המכילים רמות ריכוז שונות. סדרה נוספת ופופולארית במיוחד של המותג לטיפול בפצעונים ובעור לא אחיד, וטווח מחירי המוצרים נע בין 35-69 שקל, וניתן להשיג אותם ב-100 סניפי סופר-פארם, ובסופר-פארם אונליין.

"ישראלים נותנים ציון לכל אישה שעוברת על התחת ועל הציצי"
לדעת בלי לגעת: צעצועי מין עם חיישני תנועה לסקס מרחוק
בלילה בוכים, בבוקר מכסים: אדיר מזרחי עם איפור יומיומי לגבר

REVOLUTION הוא אחד המותגים שצמחו הודות לרשתות החברתיות, עם 3.5 מיליון עוקבים אחרי עמוד האיפור של המותג באינסטגרם, ועשרות אלפי סרטוני ביוטי עם מעל ל-52 מיליון צפיות בטיק-טוק. אחד המוצרים שמככב בהם הוא סרום לעיניים המכיל 5% קפאין וחומצה היאלרונית. הוא טבעוני ללא בישום, ומכיל קפאין המסייע בהפחתת מראה נפיחות והארת אזור העיניים, וחומצה היאלורונית המשפרת את מראה העור ומסייעת בטשטוש הקמטוטים מסביב לעיניים.

רבולושן. חו"ל,
מעולים וזולים. מוצרי רבולושן/חו"ל

מוצרים שניסינו

סרום עיניים עם 5% קפאין וחומצה היאלרונית, כמובן. מסייע בהפחתת מראה העיגולים השחורים 39 שקלים, מצוין!

סרום לפנים 10% ניאציאנמיד ו- 1% אבץ - סרום לעור הנוטה לכתמים, קליל לשימוש יום-יומי. מסייע במניעת נקבוביות פעורות. הסרום מסייע בהרגעת העור והפחתת מראה פגמים. ללא בישום ללא אלכוהול. 39 שקלים. מצוין!

מסכת פנים 2% חומצה סליצילית - מסכה המסייעת למניעת פיצעונים. מכיל חומצה סליצילית המסייעת בהפחתת פגמים על העור, ניקוי נקבוביות. בנוסף, מכיל קאולין ופחם הסופגים עודפי חלב ולכלוך ומותירים את העור נקי וצלול. טבעוני. 49 שקלים.

מדבקות לפצעונים - מדבקות חומצה סליצילית לטיפול נקודתי בפצעונים. המוצר מכיל 60 מדבקות. המכילות חומצה סליצילית ושמן עץ התה המרגיע את העור. 39 שקלים.

קרם לחות SPF30 לעור רגיל עד יבש - קרם לחות עם SPF30 המיועד להגן על העור מנזקי השמש. הקרם העדין כמעט ולא משאיר סימנים לבנים על העור ומשמש כבסיס מושלם לפני האיפור. מכיל חמאות קקאו ושיאה העוזרות להזין ולרכך עור יבש, וגליצרין לשימור על הלחות של העור. מכיל גם נתרן הואלורונט המסייע להגביר את הלחות ואוריאה ואלנטואין המרגיעים גירויים בעור. ללא בישום. 59 שקלים. מצוין!

סרום סופר אינטנסיבי לפנים רטינול 1% - סרום אידיאלי עבור אלו שכבר השתמשו ברטינול בעבר (יש גם סרום רטינול 0.5% שעולה 55 שקלים, למתחילות). מכיל שמן גרעיני אפרסק המרגיעים את העור ושמן שקדים מתוקים העשיר בויטמינים ליצירת גוון עור חלק ואחיד. מכיל רטינול בריכוז %1, ויטמין A המסייע בחידוש העור, מסייע בהפחתת הופעת הקמטים והקמטוטים, מסייע לקבלת מראה עור אחיד והומוגני ומהווה נוגד חמצון רב עוצמה. 59 שקלים. מצוין!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully