גבר ואישה במיטה. ShutterStock
ShutterStock

אף אחד לא שאל, אבל מתמטיקאים פענחו את האורגזמה הגברית

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 15:12

מתמטיקאים שהיה להם במקרה אחה"צ פנוי, החליטו שצריך לקחת את כל הלימודים האלה ולרתום אותם למשהו חשוב ומועיל - מציאת נוסחה למקסום ההבנה של האורגזמה הגברית, כאילו מישהו אי פעם שאל

מתמטיקאים שהיה להם במקרה אחה"צ פנוי, החליטו שצריך לקחת את כל הלימודים האלה שהם עברו ולרתום אותם למשהו חשוב ומועיל - מציאת נוסחה למקסום ההבנה של האורגזמה הגברית, כאילו מישהו אי פעם תהה. "נוסחה חסינת תקלות" הם קראו למה שיצא שם, כאילו האורגזמה הגברית נדירה כחד קרן, ואין שום דבר אחר שדחוף למצוא לו נוסחה, אה... תנו לחשוב רגע - אולי לאורגזמה הנשית למשל??!

החוקרים ניתחו שני היבטים של הדבר - ביולוגים, ופסיכולוגים "בהסתמך על נתונים מבוססים, פיתחנו את המודל המתמטי המוצלח הראשון לביצועים מיניים גבריים, אמר מחבר המחקר ד"ר קונסטנטין בליוס. שזה שם של מישהו שאכן נשמע כאילו הקשר שלו לביצועים גבריים מתחיל ונגמר בתיאוריה.

המחקר, שעל פי הדיווחים היה בהשראת השימוש במתמטיקה לניתוח ביצועים בספורט. הסתמך על נתונים של עשרות שנים על עוררות פסיכולוגית ופיזיולוגית של גברים. במחקרים קודמים בנושא אשר שימשו בבסיס נתונים לניתוח הנוכחי - משתתפים בהסכמה ביצעו מעשים מיניים בתוך סוג מאד מיוחד של MRI שצפה והקליט את השינויים בדפוסים העצביים שלהם.

זוגיות, סקס. ShutterStock
נוסחה, עלק./ShutterStock

החוקרים הציגו שתי משוואות: האחת חלה על האלמנטים הנפשיים של אינטימיות, ואחר להיבטים הפיזיים. "התוצאות שלנו מכסות את הפיזיולוגי והיבטים פסיכולוגיים הנדרשים כדי להגיע לשיא." אמר בליוס "הם מחזקים, ומוכיחים מתמטית, מחקרים קיימים על הפסיכולוגיה של המין, מסקנות שלדעתנו יכולות להוות בעתיד יישומים מועילים לטיפול קליני בתפקוד מיני, כמו גם לספק לציבור הרחב נוסחה בדוקה לשיפור חיי המין שלהם".

קמפינג לוהט: בין כעסים לחרמנות, השאלה היא רק מי יתפוצץ קודם
מברשות האיפור שלך יכולות להיות מלוכלכות יותר מהאסלה
חדירה זה מלחיץ? זה הקטע ה"חדש" במיניות האלטרנטיבית


"ממצא מרכזי הוא שיותר מדי עוררות פסיכולוגית בשלב מוקדם של התהליך יכולה לעכב את הסיכוי להגיע לשיא", אומרת המחברת ד"ר יוליה קיריצ'קו "בפשטות, ניתן לסכם את הממצאים שלנו כך, 'אל תחשוב על זה יותר מדי'."

מחקר על האורגזמה הנשית הוא הפרויקט הבא - ואם עד עכשיו לקח להם זמן להגיע למסקנה ה-כה בסיסית שחשיבת יתר פוגעת בהנאה ממין, נראה שייקחלהם עוד כמה ימים עד שיפענחו תעלומה ברמה גבוהה כל כך כמו סודות האורזגמה הנשית. Sheee ממליצה להם לא להתפטר מהדיי-ג'וב שלהם.

"בעזרת מה שלמדנו מהמחקר הזה, אנחנו מתכוונים ליצור מודל מתמטי של התגובה המינית הנשית, שהיא... קצת מורכבת יותר מהתגובה הגברית", אמר קיריצ'קו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully