אהבה חדשה. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

היא קטנונית? הדאבל סטנדרנט המרתיח של שאולי הרס הכל

ענת ניסני

17.4.2023 / 8:53

דור העבר ושקד משגשגים על רקע האויבת המשותפת, נויה ודור העתיד עסוקים בדור העבר, ודניאל ויובל מתמודדות עם גברים שדושיותם מתעלה על חתיכותם. אהבחה (יתפוס?) תחזיות ומסקנות

הבוקר עולה על מתחם הגלאמפינג היוקרתי ואת מה שמחכה לזוגות בהמשך היום אפשר לנחש על פי רמת הנינוחות ברגעי ההתעוררות המשותפת, שהם, כידוע, הרגעים הכי אינטימיים שיש בקשר חדש: דור העבר ושקד נראים כאילו הם ישנים יחד מאז ומתמיד, דניאל ושאולי עם נינוחות סבירה פלוס, ונויה ודור העתיד עם מה שנראה כמו נינוחות אבל הוא למעשה אדישות. לעומתם, דווקא אצל הזוג הכי ותיק אפשר להרגיש דרך המסך כמה האוויר דחוס. וזה רק ילך ויחמיר.

אהבה חדשה. רשת 13, צילום מסך
משהו עדיין מבעבע. דור ושקד/צילום מסך, רשת 13

דור העבר ושקד

תשמעו, מה עוד זוג חדש צריך מלבד משיכה הדדית ואויב משותף? באמת שכלום. דור העבר ושקד התחילו טוב עוד בדירה, כשהיו לבדם, ומרגע שהגיעו למתחם, האינטראקציה עם נויה רק הרימה להם. לשניהם יש רצון להוכיח לנויה שהקשר ביניהם עובד, אצל דור זה כי נויה פגעה בו וגרמה לו להרגיש דחוי, ואצל שקד זה כי חוסר היכולת של נויה לפרגן מפעיל אצלה את יצר התחרות.
אגב, זאת כנראה גם הסיבה ששקד כל כך ממהרת לעשות שיחה עם נויה ולא נותנת לה אפילו חצי יום של חסד כדי לעכל - היא צריכה להבהיר לה שיש מולה נקבת אלפא, בדיוק כמוה. וגם, בואו נודה בזה, הפרצופים של נויה באמת יכולים להביא את הסעיף.

אז משיכה יש בבירור, וגם דינמיקה טובה, ואפילו דמות מרשעת לרכל עליה ולנטור לה טינה ביחד. אבל האידיליה הזאת עלולה להיות מופרת בקרוב, כי משהו שם עם כל הסיפור של נויה לא באמת סגור. קודם כל, האופן שבו דור "כשדיברנו הבנתי שהיא פגועה, בסדר, מה אני יכול לעשות" מנסה ליצור מצג שווא של אדישות ואפס רגש כלפי הפגיעות של נויה, מה שכולנו ראינו שרחוק מהמציאות.

חדירה זה מלחיץ? זה הקטע ה"חדש" במיניות האלטרנטיבית
החיים שאחרי: שרית פולק כותבת ספר - זה מה שיהיה כתוב בו
מריל סטריפ של הפורנו שכמעט מתה בצילומים: "זה לא באשמת איבר המין העצום שלו"


שנית, כי הפרומו לפרק הבא מרמז שמשהו שם עדיין מבעבע, ולמרות שאני יודעת שאסור להאמין לפרומואים, בעיקר של רשת, אני זוכרת שמאיה ורטהיימר אמרה לקראת תחילת העונה משהו על דייר שמתאהב באחת הדיירות וקשה לי לא לעשות אחד ועוד אחד.

התחזית לפרק ההחלטות: דור ושקד יחליטו להמשיך, ולו בשביל להראות לנויה שהכל אצלם מדהים, אבל משם זה רק ילך ויסתבך.

אהבה חדשה. רשת 13, צילום מסך
לא רוצה לשמוע על העבר. דור ונויה/צילום מסך, רשת 13

נויה ודור העתיד

מסכן דור העתיד, בחיי. למרות שלאורך כל הפרק הוא ממשיך להראות איזה גבר גברי הוא - בהתחלה במנגל, אחר כך מול הדבורה "היא לא מלחיצה אותי בכלל" ובהמשך עם עוד איזו יציאה על זה שהוא לא בוכה - למזלו הרע הוא קיבל את השם של האקס המיתולוגי של נויה, ובכל פעם שהיא אומרת את שמו (או נותנת לו מחמאה, או שוטפת כלים, או רוקחת שיקויים מתמציות פרחי באך) היא מרגישה צורך להזכיר, שוב, למה הקשר עם דור העבר לא עבד. האמת היא שזה שיש להם שם זהה זו כנראה הסיבה היחידה שהיא זוכרת איך קוראים לו בכלל, כי כמו שהיא אמרה, זה לא קשור אליו בכלל. וזה בדיוק מה שמפריע לו, לדור העתיד. הוא בסך הכל ניצב בסרט של נויה והתפקיד שלו ממש לא הולך לגדול.

כי למרות שנויה טוענת שהיא אוהבת את זה שדור העתיד לא מתרגש ממנה, ולמרות שהיא מזהה שדור העבר משקף לה את חוסר הביטחון שהיא לא אוהבת בעצמה, מאותו מקום של חוסר ביטחון היא גם זקוקה לגבר שיגרום לה להרגיש נערצת וגדולה מהחיים. היא קיבלה את זה מדור העבר, והיא מתגעגעת לתחושה שהוא נתן לה.

התחזית לפרק ההחלטות: נויה תחליט להשאיר את דור העתיד כדי להוכיח לדור העבר, אבל דור העתיד יאבד את הסבלנות ויחליט לחזור לבאטומי, שם אין סכנה לאקסים עם שם זהה לשלו או למגורים עם האקס באותו המתחם - בכל זאת, מדובר באיש שיודע לבחור נדל"ן.

אהבה חדשה. רשת 13, צילום מסך
היא קטנונית??? דניאל ושאולי/צילום מסך, רשת 13

דניאל ושאולי

אחרי שבפרק הקודם הוא נראה כמו חלומה הרטוב של כל אישה, סימנים לדושיותו של שאולי החלו לבצבץ עוד לפני שהשניים יצאו מהמיטה. הפן - שעוד יחזור במערכה השלישית - השפיע עליו עמוקות ובאופן כללי נראה שכמו חברו לזוג הבא בתור, הוא נורא בעד כיף ולזרום אבל רק בתנאים שלו.

להגיע לשיעור אקרו יוגה עם מדריך חבקן זה לא משהו שמתאים לכל אחד, אבל שאולי מגלה אפס רגישות לעכבות של דניאל. עכשיו, אני מבינה. עכבות זה לא סקסי. אבל אתה בן 36. יו שוד נואו בטר ביי נאו. עם קצת סבלנות ואי התעקשות, כמו שמולי היטיב לעשות במשימת הקריוקי, אפשר להמיס הרבה עכבות מרוב האנשים, ובייחוד מדניאל. אבל שאולי לא מכיר את דניאל, או מעוניין להתחשב בקצב של מישהו אחר, ולכן טוב שיש שם מדריך שלא מתייאש ומציע את התרגיל השחוק ביותר בספר לבניית אמון. באופן מפתיע - זה עובד, ודניאל מוצאת את עצמה עד מהרה מתנדנדת בין שני גברים זרים, מה שמזכיר לה שיש גם יתרונות בכל האקרו-נייטמר הזה. היא מוותרת על התנגדויותיה ומוצאת את עצמה, סופסוף, בנקודת תצפית מושלמת על פלג הגוף העליון והחשוף של שאולי.

מלבד החרמנות הברורה והמוצדקת, יש ביניהם כימיה מעולה. הם מדברים על מערכות יחסים ועל דייטים ובטסטה שאולי אומר שהיא מוצאת חן בעיניו ושהוא רוצה להכיר אותה, אבל גם קורא לה דניאלה. אולי באמת הגיע הזמן שיכיר אותה.

דניאל לא חוששת להגיד לו שהיא כבר מושקעת רגשית ורוצה להבין אם הוא הגיע לחוויה או כדי למצוא זוגיות, והוא אומר את המשפט שאחריו שום דבר טוב לא יכול לבוא: חשובה לי האמת והתקשורת. כשמישהו אומר לך משפט כזה, תברחי. כי הוא עומד להפיל פצצה. ובמקרה של שאולי, מדובר במטח פנקסנות שעוד לא נראה במחוזותינו, אשר כולל סקירה של כל מילה שלא הייתה במקום, החל מהטבעונות וכלה בפן, כולל חיקוי של האופן שבו היא נאנחת. והיא הקטנונית, כן?

לי אישית נמאס מגברים שלא מפסיקים להגיד שהם רוצים שתזרמי, אבל להם יש מה להעיר ולהגיד על כל מילה שיוצאת מהפה שלך. נאה דורש נאה מקיים, נשמה, ולזרום זה גם להבין מי עומד מולך ואיך הוא ניגש לדברים. אה, ולפגוע באנשים בשם ה"אמת שלך" זה לא "להיות כן איתם". זה סתם להיות קקה של בנאדם. מי שמך.

התחזית לפרק ההחלטות: בא לי שדניאל תעיף אותו אבל אני חוששת שהחיוך יסנוור אותה.

אהבה חדשה. רשת 13, צילום מסך
בבקשה שהיא תעיף אותו. יובל וניר/צילום מסך, רשת 13

יובל וניר

מפרק לפרק אני הולכת ומתאהבת ביובל. מעבר לזה שהיא יפהפייה, היא כל כך חכמה, רגישה ואמיצה, והיא מרשה לעצמה להיחשף באמת ולהתמודד עם כל הפחדים שלה. לצערי, החצי השני שלה כרגע הוא ניר, חברו של שאולי למסדר הדושים, אשר לוקה בתסמונת הבהלה מכל מה שמזכיר שגרה, לרבות מחויבות זוגית, התמודדות עם קשיים או סתם לו"ז.

במשך כל הבוקר של הקמפינג הוא מתנהג ליובל בקרירות מופגנת ונראה כמו קדוש מעונה, למה? כי היא לא עפה על שינה בשטח. בינתיים, הבחורה שכל כך חששה מהלילה הראשון שלהם יחד וקיבלה במפתיע לילה קרוב, נעים וזוגי, התעוררה בציפייה שהקרבה הזאת תמשיך אך קיבלה כוריאוגרפיה
פאסיבית-אגרסיבית. הקמפינג "העלה בו כל מיני דברים", אומר הצלוב, כי אישה שמעדיפה סניטריה נאותה היא באמת סיבה לחשבון נפש ומבטים נוגים. "מה יהיה עם המידברן"? הוא אומר, ורגע אחר כך מפתיע עם "אני לא בנאדם של שגרה". כן אתה ממש פתית חול ייחודי בנוף השרוואלים המתנועעים של פלורנטין.

יובל כבר בטוחה שהוא מכין את הקרקע לפרידה של מחר ואומרת למוניקה הפסיכולוגית, בסשן הטיפול הטלוויזיוני הכי נוגע ללב שראיתי, שהיא לא רוצה לצאת מטומטמת. מוניקה מנסה לשכנע אותה שזה חוסר הביטחון שלה מדבר, ויובל מקשיבה לה, אוזרת שוב אומץ ומדברת עם ניר, מה שמוביל ללילה נוסף ביחד, לנשיקה ואפילו למילים "אני עף עלייך". לרגע אני אפילו חושבת שטעיתי לגביו, אבל אז מגיע הפרומו לפרק הבא ובו המיוסר חושש שעם כל האינטנסיביות הזאת, בסוף לא יהיה לו כיף.

תגידו לי, פלא שיובל חוששת לצאת מטומטמת? כמה אפשר לקבל מסרים סותרים? הבעיה העיקרית עם זה שיובל מרגישה לא ראויה, מעבר לזה שפשוט לא מגיע לה להרגיש ככה ואין שום סיבה, היא לא שזה גורם לה לייצר רעשים שלא קיימים, כמו שמוניקה טענה, אלא שזה גורם לה לא לסמוך על עצמה כשהיא מזהה את הרעשים האלה, שאגב מגיעים מכיוון מאוד ברור, למרות שהוא לא מפסיק לזוז. היא אמנם לא מאמינה שמישהו באמת ירצה להיות איתה, אבל היא עוד יותר לא מאמינה פשוט בעצמה. ולכן גם כשהיא מרגישה בתוך תוכה שמחרטטים אותה, היא לא סומכת על כושר השיפוט שלה, וכיוון שהיא כל כך רוצה סופסוף לקבל אהבה, היא משכנעת את עצמה להאמין במסרים שמשרתים את המטרה שלה. אבל הספקות לא ייעלמו לשום מקום. הדרך היחידה להעלים אותם היא או לעבור טיפול באמת עמוק, או פשוט להכיר גבר שלא ישאיר להם מקום. כן, זה יכול לקרות.

תחזית לפרק ההחלטות: לא תחזית, תפילה - בבקשה שהיא תעיף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully