סופיה ריצ׳י. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

ביי ביי קרדשיאן: הבת של ליונל ריצ'י מתפוצצת על כל האינטרנט

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 8:39

הקרדשיאנז אאוט. זהו, זה סגור. אבל צריך למלא את הוואקום שנוצר ברשתות, וכבר יש מישהי שהיא הדבר הרותח הבא. תכירו את הבת של ליונל ריצ'י - סופיה. נגישה, קולית, משפחתית וכמובן פצצה עוצרת נשימה

כבר כמה חודשים אנחנו שומעים פחות ופחות מהקרדשיאנז ויותר על כך שהשבט המפורסם בעולם נמצא בדרך למטה. יותר מדי דרמה מעוצבת ומנותקת שיוצאת לאור בתזמונים מושלמים מדי (בעיקר כשמשיקים משהו חדש), יותר מדי פילטרים, ריטושים וניתוק מהמציאות ומהמעריצים הופכים את המשפחה למוצר שמתחיל להרגיש כמו מחזור של עצמו.

זה גם מה שקורה עם דוגמניות כמו ג'יג'י ובלה חדיד ואפילו היילי ביבר, שהייתה האיט גירל הגדולה של הרגע עד לפני כמה חודשים - התבטאויות בעייתיות, ריבים מתוקשרים ובאופן כללי התנהגות של Mean Girls גורמים לנו להתחיל לסלוד מהנשים האלו, לא משנה כמה סטייל יש להן.

ומה קורה כשמתחיל להימאס לנו מקבוצת סלבריטאים ספציפית? כשאנחנו כבר לא מתחברות לרוח, לסטייל או לדרך שלהם? המקום מתפנה, ובאופן טבעי הוא אמור להתמלא במשהו חדש - אנשים שיביאו איתם משהו חדש שיגרום לנו לחזור להתעניין.

לא הורדתי ליפסטיק 24 שעות, וזה מה שקרה לשפתיים שלי
דוש תל אביבי מצוי או גוזל רגיש וחסר ביטחון? תעלומה ושמה ניר
ממדונה ועד בלאק צ'יינה, כולן חוזרות לאחור: #המסת שפתיים

מי שמטפסת למעלה באופן די מדהים בשבועות האחרונים היא סופיה ריצ'י.
אם השם נשמע לכם מוכר אבל אתם לא מצליחים לחבר אותו לפרצוף, תנו לי לעזור - מדובר קודם כל בבת של הזמר ליונל ריצ'י ואחות של כוכבת הריאליטי לשעבר שהפכה מאז למעצבת - ניקול ריצ'י. היום היא בעיקר דוגמנית ומנהלת של מותג קוסמטיקה.

מה שהופך אותה למעניינת הוא השינוי שהיא עברה בשנים האחרונות. בשנת 2017 היא היתה החברה הרשמית הראשונה של סקוט דיסיק אחרי הפרידה המתוקשרת שלו מקורטני קרדשיאן. היא היתה בת 19, הוא היה בן 35. אף אחד - כולל אבא של סופיה, לא התלהב מהשידוך וכולם דיברו על כך שמדובר בריבאונד אבל השניים החזיקו מעמד 3 שנים עד שלבסוף נפרדו, ככל הנראה בגלל שסופיה הרגישה שסקוט עדיין קשור מדי לקורטני.

בתקופה שלה עם דיסיק סופיה לא התבלטה יותר מדי, היא לא דיברה או התראיינה, היא לא הביאה שום בשורה והיא בעיקר הפכה להיות עוד מישהי שנראית ומתלבשת כמו השבט המפורסם, עם המון בגדים צמודים ונוצצים מדי ומבט משועמם.

אחרי הפרידה היא התחילה לצאת עם מי שהפך ממש לפני כמה ימים לבעלה, מפיק מוזיקלי בשם אליוט גריינג', שגם נראה טוב יותר מדיסיק וגם קרוב בהרבה לגילה. החתונה נערכה בדרום צרפת, וממש כמה ימים לפני האירוע סופיה פתחה פתאום חשבון טיקטוק, וגרמה לכל העולם להתאהב בה, ובעיקר להכתיר אותה לאישה שכולנו צריכים לעקוב אחריה.

למה?

הנגישות: היא התחילה להעלות סרטונים בהם היא מתארגנת לקראת האירועים השונים שנערכים לקראת האירוע הגדול. נכון, לא מדובר כאן בחידוש, אבל ההתנהלות הרגועה שלה יחד עם העובדה שהיא מתאפרת לבד, אוספת את השיער ברישול ורגע לפני היציאה עדיין מתלבטת בין נעליים ועגילים הופכת אותה להיפוך המוחלט לכל מה שהתרגלנו לראות אצל המשפיעניות שיושבות בכיסא האיפור כשסביבן צוות כל 30 אנשים. הכל נראה טבעי ופשוט יותר, ולמרות שכל תיק שלה עולה כמו דירת 3 חדרים בתל אביב, היא עדיין נותנת לנו תחושה שגם אנחנו יכולות להיראות כמו סופיה, גם אם אנחנו לא נמצאות בסוויטה נשיאותית במלון בדרום צרפת.

הסטייל: גם הסטייל שלה מביא איתו משהו חדש - אחרי שנים של מראה ה"קול גירל" שראינו על כל דוגמנית ומשפיענית, עם מכנסי ג'ינס גדולים, גופיות צמודות ומעילי אובר סייז בשילוב עם לוגואים ומותגים שצועקים "תסתכלו עלי", סופיה מצליחה להתחבר לטרנד הגדול ביותר של העונה - מראה ה"כסף הישן" שמאיים להשתלט על כולנו בקרוב.

עם שמלות לא מתאמצות, הרבה נעלי בובה, כפכפים וצבעים רגועים, היא נראית כמו אישה קלאסית ואלגנטית שפשוט יודעת להתלבש. אין פה ניסיון נואש לתשומת לב ואין מאמץ, יש רק גזרות טובות וקלאסיות, בדים איכותיים וצבעים רגועים שמשדרים נינוחות שלא אמורה להוציא עיניים, אבל בהחלט נראית מדהים.

משפחתיות: ואם כל אלו לא מספיקים, אז גם בתחום המשפחתי היא נראית כמו מישהי שגורמת לנו לרצות
לעקוב אחריה. אחרי הדרמה המגה מתוקשרת שקיבלנו סביב החתונה של ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ (השמועות מדברות על כך שניקולה רצתה שהחתונה שלה תהיה "החתונה המלכותית" של ארה"ב, התואר שקיבלה החתונה של ריצ'י בכל המגזינים), הטירוף שסבב את החתונה המלכותית האמיתית - בין מייגן והארי, ובכלל כל הדרמה והמאמץ שאנחנו רואים סביב כל אירוע מתוקשר, החתונה של סופיה נראתה בעיקר כמו אירוע כיפי שהאורחים באמת נהנו להיות בו. נכון - רק החדרים במלון עלו לזוג (או להורים של הזוג) כמיליון דולר, אבל מה זה משנה כשאת הולכת להשתלט על העולם בזכות החתונה הזאת.

הצ'יל: אם כבר מדברים על הנינוחות והקלילות שלה, אי אפשר שלא לדבר על העובדה שמדובר כאן ב"נפו בייבי" שלא עושה דרמות. נכון, יש לה אבא מגה מפורסם, גישה לכל האנשים הכי גדולים בתעשיית הבידור וכמות בלתי נגמרת של דלתות פתוחות לכל מקם אליו היא רוצה להגיע, אבל אי אפשר להתעלם מכך שלמרות הכל היא עדיין נשארת עם רגליים על הקרקע. מעולם לא קיבלנו ממנה סקנדלים מתוקשרים וגם כשהיא היתה החברה של סקוט היא עדיין התרחקה באופן די מפתיע מכל הדרמה הקרדשיאנית. היא לא הצטלמה כמעט, לא חיפשה את תשומת הלב ולא נראתה כמו מישהי שרודפת אחרי התהילה, מהלך מפתיע מאוד ביחס למקום שהיא נמצאת בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully