ליפסטיק עמיד מאק. חו״ל,
חו״ל

לא הורדתי ליפסטיק 24 שעות, וזה מה שקרה לשפתיים שלי

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 14:06

ליפסטיק נוזלי עמידים שלא זזים לשום מקום הם ההבטחה הכי גדולה של עולם האיפור - הבטחה שבנתיים לא קוימה עד הסוף. לכל מותג יש סדרה כזו, וכולם סובלים פחות או יותר מאותן המחלות - לעמידות המובטחת יש מחיר, והשפתיים שלך משלמות אותו עם ריבית. בדקנו את החדש של מאק

כל מי שניסתה ליפסטיק נוזלי עמיד יודעת שהשעתיים הראשונות לא מעידות בהכרח על ההמשך. גם אם לא אכלת שום דבר שמנוני ושתית רק עם קש, הליפסטיק יתחיל מתישהו להתפורר, ובגלל המרקם היחסית עבה שלו, אי אפשר "להשלים חוסרים" כמו שעושים עם ליפסטיק רגיל, אלא צריך להוריד לגמרי ולמרוח מחדש. להוריד אותו זו משימה לא פשוטה בפני עצמה, שעלולה להסתיים בשפתיים כואבות ומוכתמות, ובמקרה הטוב, בו הליפסטיק לא מתפורר, אלא רק דוהה - הוא בדרך כלל ידהה מהאמצע, מה שמשאיר אותך עם לוק לא במיוחד אטרקטיבי של תוחם ללא מילוי.

בכל פעם שיוצאים ליפסטיקים חדשים שטוענים לעמידות של 24 שעות שוב מתעוררת התקווה שאולי הפעם הפורמולה באמת נוחה, עמידה, ודוהה באופן יחסית סביר. ניסינו את הליפסטיקים החדשים של MAC למשך 24 שעות, חזרנו עם מסקנה. אבל קודם תקראו מה יש למותג לספר לנו:

דוש תל אביבי מצוי או גוזל רגיש וחסר ביטחון? תעלומה ושמה ניר
רחמים: 5 דברים שאנחנו חייבות להפסיק לעשות לואגינה שלנו
לא צריכות ויאגרה נשית: המהלכים שיגרמו לה לא לצאת מהמיטה


Locked Kiss Ink™ 24HR Lipcolour היא קולקציה של שפתונים נוזליים שמבטיחה פיגמנט עוצמתי
בגימור מאט ועמידות עד ל- 24 שעות, הודות לטכנולוגיה שנועלת את הפיגמנט ועוטפת את השפתיים עם כיסוי כפול במריחה אחת " לכיסוי מלא ונוחות מירבית ל-24 שעות ללא צורך בטאצ'-אפים, מבטיחים במאק.

הפורמולה כוללת רכיבים מזינים בהם שמן פסיפלורה, שמן קוקוס וחמאת שיאה, שמטפחים את השפתיים ומעניקים להן גמישות ותחושת נוחות, האפליקטור בעל קצה מחודד המתאים בצורה מושלמת לקימורי השפתיים לדיוק מירבי במריחה ולפיזור אחיד. עמיד בנשיקה ו/או במים, אינו מכתים, אינו מתפורר או זולג מגבולות השפתיים, לא מייבש אותן ולא מצריך טאצ'אפים. ולמרות שהוא עמיד מאד, עדיין קליל ונעים על השפתיים וקל להסרה.

ליפסטיק עמיד מאק. חו״ל,
3529870/חו״ל

תוצאות ניסוי

עשינו הכל לפי ההוראות, מרחנו על שפתיים נקיות ויבשות, חיכינו מספר דקות עד לקיבוע מלא. המריה היתה קלה כמו שהבטיחו, השפתון מרגיש מאד נעים ורך על השפתיים, לא "מושך" כמו חלקם, האפליקטור נוח ומדויק. עכשיו השאלה היא רק אם זה מחזיק 24 שעות. אה, אתן חושבות שלא הלכנו לישון על הליפסטיק? אתן טועות. זה בדיוק מה שעשינו. וגם קמנו איתו בבוקר. אמנם קצת יותר דהוי, אבל עדיין עדיין נוכח.

התוצאה המעניינת יותר היא שהליפסטיק הזה לא מתפורר, אלא דוהה בעדינות, מה שגם חוסך את אפקט התוחם המכוער. לא היינו אומרות שהעמידות המובטחת מדוייקת - בתצורה הראשונית שלו, כשהוא עוד נראה ממש פרש ועם מלא הפיגמנט, הוא מחזיק (כל זמן שלא אכלת עוף בגריל עם הידיים - שזה בעצם מסיר איפור עם תבלינים) קצת יותר ממחצית מהזמן - כבר בערב, לפני השינה, מבחינתינו לפחות, היה צריך טאצ'אפ רציני. מה לעשות שאף אחת כמעט לא עוברת 24 שעות מבלי לאכול, לשתות, לעשן ולדבר? מצד שני, מי צריכה שליפסטיק יחזיק לה 24 שעות? 13 זה לגמרי מספיק.

מחיר: 140 ש"ח, והקולקציה כוללת 21 גוונים החל מגווני ניוד ניטרליים, ורודים מתוקים ומתוחכמים, ועד אדומים נצחיים, ועוד שמונה גוונים שיגיעו ממש בקרוב, ואנחנו רוצות את כל האדומים. תודה.
להשיג בחנויות מאק ובאתר האונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully