סקס במטוס. GettyImages
GettyImages

אין ניילון נצמד גדול מספיק בעולם: תנוחות שמתאימות לסקס במטוס

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 13:40

עבור חלק מהאנשים סקס במטוס זה דבר שהם מעוניינים לעשות, אבל כל מי שהיה אי פעם בשירותי מטוס יודע שצפיפות היא החלק הכי פחות בעייתי בסיפור הזה. חיפשנו המלצות לתנוחות, ומצאנו מומחית שהמליצה על כמה. קארין ארד סקרה, ולא ממליצה

יש אנשים, תאמינו או לא, שממש אוהבים לקיים יחסי מין בשירותי המטוס. לנו לא במיוחד ברור למה, וזה לא כי sheee הפכה לפריג'ידית, חלילה (טוב, אולי קצת) - פשוט, מטוס, נו. לא נוח, מטונף, בלי אוויר (למרות שמחסור בחמצן זה חלק מהעניין, מסתבר), וזה גם מסריח.

מצד שני, לפי המאמר ב'סאן', הרעידות מהמטוס ורמות החמצן הנמוכות יותר יכולות לייצר רמות גבוהות יותר של עוררות. חוץ מזה - מי אנחנו שנשפוט? ועם איך שאנחנו מתקדמים לעבר דיקטטורה ימנית שבה כולנו נהיה "בנות של מלך" - יכול להיות שלא נותר לנו עוד הרבה זמן לתרגל דברים בסיסיים כמו הוצאה ספונטינית לפועל של חרמנות, כי כולנו נשמור נידה ונעשה חלות ולא יישאר לנו זמן לאורגזמות.

יתר על כן, ואף על פי כך, יותר מ-7,000 אנשים מחפשים בגוגל את הביטוי Mile High מדי חודש, אז החלטתי לתת צ'אנס להמלצותיה המפוקפקות של המומחית. אלה הן עצותיה החמות:

רק פאן וכיף? הלוואי. מאחורי הפרידה מרסקת הלב של ניר ויובל
זה היה לא לעניין, אבל זה היה כל כך לא לעניין שזה מצחיק
"חבל שאת לא כנה": העוקבים יוצאים על ויקטוריה בקהאם

סקס במטוס. GettyImages
פחות חמצן זה טוב, מסתבר/GettyImages

דיילת השירותים
נו, דיילת שירותים - יש כאלה באירופה - בכל שירותים ציבוריים יושבת מישהי שמוכרת לך נייר טואלט ומגבונים תמורת חצי יורו. כנראה ששמה של התנוחה הומצא כדי לתאר את הפוזיציה החפוזה שבה דיילת זו הייתה עושה סקס אם החשק היה משתלט עליה באמצע משמרת, וזה כמובן תלוי בהנחה שנשאר לה חשק לחיות.

התנוחה היא בעצם כששני בני הזוג עומדים, הנחדר עם הגב לחודר, ואחד נכנס בשני מאחור כשהוא או היא שעונים על איזה דלפק בחדר האמבטיה. ניתן לשנות אותה לשימוש במטוס, אומרת המומחית (מה את אומרת? פשוט להישען על הכיור במקום על הדלפק? גאוני) "הנחדר בתרחיש זה יצטרך לעמוד זקוף במקום להיות כפוף מעל הדלפק מכיוון שאין מקום בשירותים במטוס" היא מסבירה "תנוחה זו מאפשרת סקס מהיר, אך גם מאפשרת לשניכם להסתכל אחד על השני במראה, מה שיכול להיות מאוד ארוטי". אוקיי.

בוקרת עצלה
תנוחת הבוקרת היא תנוחה שבה האישה רוכבת על פינו של הגבר (או הדילדו של חברה שלה, וואט אבר, שחררו) כשהוא שוכב ופניה (או גבה) אליו. בוקרת עצלה היא בדיוק התנוחה הזאת, אבל כשהוא יושב על האסלה הסגורה והיא מעליו.

אז קודם כל, איכס. אבל אילולא היינו בשירותים של מטוס, תנוחת הבוקרת העצלה עולה על הבוקרת הרגילה עשרות מונים בהנאה שהיא יכול לספק. חיכוך הדגדגן כששני הגופים ישובים, הוא הרבה יותר מאסיבי, שלא לומר בכלל מתקיים (בוקרת רגילה בדרך כלל הופכת מהר מאד להופעה של ציצים מקפצים בשבילו, ולעיתים נדירות מאד עוסקת בדגדגן שלך).

אפס בעמידה
תנוחת המין אפס בעמידה אומרת כזה דבר במצב רגיל: שני אנשים זה מול זה, אחד מהם יורד על הברכיים ומבצע מין אוראלי על השני, בעוד רגלו האחת של הנמצץ מונחת על כתפו של המוצץ, שהידיים שלו קשורות למעלה בצורת אפס. סבבה? עמכן הסליחה על ההדרה, אבך זה נשמע כמו משהו שיכול לעבוד רק בין גבר לאישה או מקסימום שני גברים.

בשירותים קטנים של מטוס זה אולי יהיה בעייתי יותר, אז תצטרכו להבין מה אתם עושים עם הידיים, ככה אומרת המומחית שרואיינה לאייטם בעל פוטנציאל הפוליצר הזה, ואף ממליצה "להניח את הידיים מאחורי הראש". ואחרי שאמרנו את זה, זו לא ממש תנוחת מין, זו מציצה חד צדדית, ואם הבנו נכון, צד אחד לא רק לא נהנה, אלא יושב על הרצפה המגעילה של השירותים.

חובץ החמאה
סירייסלי? תנוחת חובצי החמאה היא כאשר הנחדר שוכב על הגב עם הקרסוליים מעל הראש, בעוד החודר עושה סקווט מולו. איך בדיוק זו תנוחה מומלצת לשירותי מטוס? זה הכי גרוע שיכול להיות למטוס - המומחית הזאת לא שפויה .אבל נגיד שזה עובר בקושי אם לא שוכבים על רצפה אלא מאבטחים את מושב האסלה ועושים את זה עליה.

המומחית מפרטת ש: "אם אתם מרגישים הרפתקנים ורוצים לנסות תנוחת מין המאפשרת חדירה עמוקה - אז זה יכול להיות בשבילכם, רק צריך לוודא שאתה לא מפעיל יותר מדי לחץ על הצוואר של בן/בת הזוג שלך." באמת? זאת הבעיה בתנוחה הזאת? אחרי שבן/בת הזג נשענו על הקיר שמאחורי הינאגרה, נראה לי שצריך לשים לב לא לנשק אותה שם עד שהיא מתקלחת, כי זה נשמע מסוכן באמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סקס במטוס. GettyImages
כן, תצטלמי לאינסטוש כאיןו הכל טוב. כולנו יודעים שעוד רגע תתנשקי עם ניאגרה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully