מקס. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"השותפה גנבה את הויברטור שלי, ואז טענה שהפללתי אותה"

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 10:43

במסגרת הסיפורים ההזויים שמוגשים כאן מדי פעם, זה אחד המקרינג'ים שהיו. לא, זו לא עוד בחורה שטוענת שהיא יפה מדי ולכן נשים שונאות אותה וגברים מפחדים ממנה, אלא במישהי שהשותפה שלה גנבה לה את הויברטור. מי עושה דבר כזה ולמה אתם שואלים? בדיוק

בסרטון טיקטוק ויראלי שפרסמה מקס, אישה מבועתת ממיאמי, סיפרה את הסיפור המחריד הבא על שותפתה לדירה ותיארה אותו כ"חוויה הכי מפחידה" שחוותה אי פעם. "זו הייתה פשוט חוויה מוזרה לעבור, בהחלט ראשונה ובתקווה האחרונה", אמרה מקס, שסירבה לחלוק את שם משפחתה, אלא רק את שם המשתמש תחתיו פורסם הסרטון, בשלושה חלקים שצברו יותר מ-3.2 מיליון צפיות החודש.

בתחילת החודש, כשחזרה הביתה מביקור אצל משפחה, הבינה מקס שהויברטור שלה, שתמיד נמצא במקום קבוע והוא כמובן המגירה שליד המיטה, חסר. "אני מתעוררת, הולכת למגירה שלי ליד המיטה. פותחת אותה", נזכרה, "פתאום, הויברטור לא שם." היא הופתעהֿ, כי כאמור הצעצוע תמיד שם וסיפרה שהפכה את חדרה בניסיון נואש למצוא אותו, אך ללא הועיל.

לאחר 45 דקות של התלבטות, קיבלה מקס החלטה נועזת, לבדוק את חדרה של שותפה לדירה.

"אני הולכת למגירה שליד המיטה שלה ופותחת אותה - והוויברטור שלי שם", היא מספרת "וישר אמרתי לעצמי שזה בטח הויברטור שלה, פשוט במקרה זה אותו מותג, ואותו צבע. פשוט לא דמיינתי מעולם שמישהו יעשה דבר כזה".

אבל זה היה מוזר כל כך, שבכל זאת זה נשאר לה בראש, והיא שלחה הודעות לחבריה ואחותה כדי להתייעץ. הפתרון שהציע אחד מהחברים, היה מצוין: הוא אמר לה לסמן את הוויברטור עם נקודה של אייליינר ולצלם. ברגע שהשותפה תחזיר אותו למגירה, היא תדע בוודאות. וכך עשתה.

אחרי שניר הלך נותר רק לחכות שדור יודה שהוא רוצה את נויה
אשת הגומי: "אני יכולה להגיע לאורגזמה בעזרת מחשבה - וזה הסקס הכי טוב שהיה לי"
"לנשים שמזייפות אורגזמות אין שום זכות לדבר על העצמה"

מקס. טיקטוק, צילום מסך
סימנה את הויברטור בנקודה של אייליינר/צילום מסך, טיקטוק

מקס מספרת כשהשותםה שלה חזרה לדירה היא חמקה לבית הקפה הסמוך כדי לתת לה זמן לבצע את ההחלפה ולהחזיר את הוויברטור למקומו הראוי, והתפללה שהיא טועה.

מאוחר יולר חזרה לדירה ובדקה את המגירה שליד המיטה שלה, ונחשו מה? הוויברטור עם הנקודה השחורה של האייליינר היה שם פתאום באורח פלא.

הדבר הבא שבחרה לעשות אוי יישמע לכם קצת מוזר, אבל לדבריה, זה מה שעשתה - היא התקשרה להורים שלה לספר להם מה קרה, והם שכנעו אותה לשלוח הודעה לשותפה, כדי לתת לה הזדמנות להגן על עצמה. השופתה הכחישה מיד, וניסתה לתלות את האשם באחד מחבריה.

"עכשיו, לא רק שאני חיה באותו בית עם המוזרה שעשתה את זה, אלא עכשיו היא משקרת", הוסיפה, מבלי לנקוס בשמה של השותפה לדירה "אני מרגישה בחילה בשלב הזה, כי זה כל כך הזוי". הדבר הבא שעשתה מקס היה לגגל את השותפה שלה לדירה, חיפוש שהניב תוצאות מלחיצות - דף של מידע מטריד, כולל תמונה של השותפה שעליה מוטבעת המילה "שקרנית".

"וואו, עם מי לעזאזל חייתי?'", תהתה מקס, ומיד החלה להתכונן לעזיבת הבית בעזרת הוריה, כבר למחרת. הם אפילו התקשרו למשטרה כדי שיגיעו לפקח על היציאה המהירה שלה, וכדי להבטיח ששום דבר רע לא יקרה. לאחר שארזה את חפציה, מקס מקבלת הודעה מהשותפה שלומדת משפטים, בה היא טוענת שמקס המציאה את כל הסיפור כדי שתוכל לעזוב באמצע החוזה: "הפללת אותי. חשבתי על זה - שמת את זה בחדר שלי כי רצית להפר את חוזה השכירות מוקדם".

מקס ענתה לה כי סימנה את הויברטור בנקודה שחורה ואף צילמה את הויברטור, והשיחה הסתיימה. עד לרגע זה השותפה לא יצרה עם מקס שום קשר, ומקס יכול רק להמשיך לקוות שזה ימשיך כך.

הסיפור המגעיל הזה עורר זעזוע של המגיבים:

"הגרוע מכל הוא לתהות באיזו תדירות היא השתמשה בו", ציין אחד.

"זה קרה לי!! לשלי לא היו סוללות אז, וכשמצאתי אותה במגירה שלה היו סוללות חדשות לגמרי", שיתפה משתמשת אחרת.

"תזכורת טובה שצריך לגגל את כולם", אמר אחר.

אבל ההדבר שעורר את הויכוח הגדול ביותר אצל המגיבים לסרטונים, הייתה העובדה שבחרה להתקשר להוריה ולספר להם על המקרה: "חצ חשבו שזה ממש מוזר שסיפרתי להם", סיפרה, "החצי השני תמך בי ואמר שהם היו עושים את אותו הדבר".

sheee רק רוצה לשאול בתדהמה - בטריות? מי עדיין משתמשת בויברטור עם בטריות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully