קייט מידלטון, הכתרת צ'ארלס השלישי. GettyImages, GettyImages
GettyImages/GettyImages

הכתר למבוגרים: אלו בובות המין המבוקשות ביותר של סלבס

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 11:40

מפתיע? בובות מין בדמותן של הנסיכה דיאנה, קייט מידלטון ומייגן מרקל הן המובילות בבקשות הלקוחות לבובת מין בגודל טבעי. בעל החברה מסרב לבצע את ההזמנות, כי בליבו הוא "אוהב את משפחת המלוכה"

חברת צעצועי מבוגרים שמייצרת בין היתר גם בובות מין בגודל טבעי לפי הזמנה חושפת: במקומות הראשונים של הזמנת בובות בדמות מפורסמים, נמצאות הבובות בדמותן של הנסיכה דיאנה, קייט מידלטון ומייגן מרקל, מסיליקון איכותי ועם פיצ'רים של שיער, שרירים, כתמי לידה ואיברי מין שמרגישים אמיתיים.

יצרני הצעצועים בחברת אינפרנו אומרים שהם מוצפים בבקשות לבובות של בנות המלוכה הללו בגודל טבעי, ולא תאמינו, אבל מנכ"ל החברה אומר ש"הטעם הטוב" וה"הגינות" מונעים ממנו למלא את הבקשות הספציפיות האלה החריפות של לקוחותיו הקינקיים, למרות שהמחיר הוא כמעט אלף דולק לבובה בהזמנה אישית.

"ברצינות, הציצים שלי נהיו היי-מיינטננס ברמות": ראנט מהוגינה
התאומות הלסביות שחיות ביחד מגיל 0 - ובנות הזוג גרות איתן
לא חרמנית - "חשקנית": קורס השדיים שמלמד נשים לעוף על עצמן
לא ככה, טמבל: ארבעה טיפים שיעזרו לכם להתחיל עם עדן פינס

טום הארדי. imdb
טום הארדי/imdb

"אנחנו מקבלים בקשות לנסיכה דיאנה באופן קבוע כבר שנים, במיוחד אחרי העונה האחרונה של 'הכתר', אבל לעולם לא היינו מסכנים את עצמנו בהאשמות בהוזלת הזיכרון שלה", אמר "אם היינו מונעים מכסף, היינו יוצרים בובות של מייגן מרקל וקייט מידלטון ורואים דרך המכירות מי הפופולרית מביניהן, אבל עמוק בליבי, אני אוהב את משפחת המלוכה."

בנוסף, מספר איש העסקים הבריטי שהוא מוצף גם בבקשות לבובות מין שנראות כמו מפורסמים אחרים כמו טופאק, טום הארדי ועוד. "אנחנו מקבלים כל כך הרבה בקשות לבובה של טום הארדי, מגברים ונשים, ומכל העולם", התלהב סטראוד.

"הנחתי שהוא יהיה פופולרי בבריטניה, אבל גם אמריקאים ואסיאתים אוהבים אותו". עם זאת, המנכ"ל מבהיר שהחברה שלו עדיין לא יצרה גם בובת מין בדמותו של כוכב "Peaky Blinders" - אבל מקווה שהשחקן יצטרף לשותפות רשמית של מכירת הבובה שלו "אני מקווה שהוא יאמץ את הרעיון ויעזור לנו ליצור בובה חדשה שעושה עמו צדק".

שחקן הפורנו ת'ור ג'ונסון, שהבובה שלו היא אחד המוצרים הנמכרים ביותר של החברה, ממליץ בחום: "מת על זה שיש בובת מין שמבוססת עליי", הוא אומר בהתלהבות "אהבתי את כל התהליך של היצירה ואני בטוח שגם טום הארדי יהנה ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully