עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לא ככה, טמבל: ארבעה טיפים שיעזרו לכם להתחיל עם עדן פינס

עדי דנטס

18.5.2023 / 10:25

עדן פינס הלכה ברחוב ואכלה תירס ואז מישהו ניסה להתחיל איתה וצעק לה "הלו, את, איך קוראים לך, את שירז משהו?" וכשהבין שלא ילך לו הוא שינה טקטיקה והעיר הערה מעליבה וסקסיסטית. ככה לא עושים את זה. אז איך כן מתחילים עם עדן פינס?

קבלו סיפור: עדן פינס הלכה ברחוב ואכלה תירס ואז מישהו ניסה להתחיל איתה וצעק לה "הלו, את, איך קוראים לך, את שירז משהו?" עכשיו, עזבו רגע את העובדה שמדובר בעדן פינס שמקושרת לגברים הכי שווים על הפלנטה, ומהתמונה שהיא העלתה, נראה שמדובר בטרול קטן וקצת עקום שניסה לתפוס את תשומת הלב שלה - העובדה שב-2023 עדיין יש גברים שחושבים שלצעוק לעבר נשים יגרום להן להסתובב, לחייך, ולענות (ברצינות) מדהימה אותי.

מה שמדהים אותי אפילו יותר זו העובדה שאותם גברים ככל הנראה מתפתחים אחורה, כי כשעדן ענתה לאותו טרול בעקיצה ואמרה שקוראים לה שמחה, הוא החליט לרדת עליה ונהם לעברה "תאכלי תאכלי משהו, גם ככה הכל הולך לך לתחת".

אחרי כל המאמצים שעשה ניר לצאת טוב - הוא הרס הכל בפרק אחד
לא קול: ההחפצה שעושה הסטייליסט במופע שלו עוברת את הגבול
"כשנשבר לי הלב החלטתי - לאף גבר לא מגיע להיכנס איתי למיטה"



אין הרבה מה להגיד על זה - הבעיה עם אנשים מטומטמים היא שהם לא ממש מבינים שהם מטומטמים, ועדיין אני בטוחה שאם מישהו היה מנסה להתחיל עם עדן בצורה נעימה, או לפחות מתייחס אליה כמו לבן אדם, עדן כנראה היתה עונה בנחמדות שהיא לא מעוניינת וממשיכה בחייה. נשים לא מסתובבות בדרך כלל עם רצון עז לצרוח על גברים שמחמיאים להן, וגם אם הן ממש לא מעוניינות, אם מישהו ינסה להתחיל איתן בצורה מכובדת, הן יגידו תודה על המחמאה ויסבירו שיש להן חבר (גם אם אין להן).

עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
לא יעבוד 1: בבקשה אל "תעזרו" לנו להיכנס לחניה/צילום מסך, אינסטגרם

כי נחשו מה - אנחנו נשמח אם תתחילו איתנו. כל אחת מעדיפה לפגוש מישהו בצורה קסומה ומיוחדת שעליה היא תוכל לספר לחברות ולנכדים שלה. אף אחת לא חולמת על סיפור היכרות שמתחיל ב"החלקתי ימינה", כולנו רוצות לספר שהלכנו בסופר והושטנו יד לקופסת הקוטג' האחרונה, ואז הוא ויתר עליה בשבילי וביקש תמורתה טלפון, או שהוא עמד מאחורינו בתור לקפה והתחלנו להתווכח מה עדיף - אספרסו או אמריקנו. היי, יש לי חברה שמתגאה בכך שהיא דפקה למישהו את האוטו ויצאה משם עם דייט.

מצד שני צריך להתייחס לעובדה שפלירטוט והיכרות הם משהו שיכול לנוע בקלות בין מקסים ורומנטי למקריפ ואפילו מאוד מלחיץ. מישהו אומר לך היי במעלית? מנומס. שואל אותך איך קוראים לך? זה כבר גבולי ותלוי סיטואציה ואנרגיה. מתקרב אליך? זה כבר מתחיל להלחיץ.

נכון, אני מבינה שזה מבלבל להתחיל עם נשים - אי אפשר לדעת אם האישה שמולך רווקה או בקשר, סטרייטית או לא, ובעיקר - אם היא בכלל תהיה נחמדה או מעוניינת. זה משחק עדין שצריך ללמוד, אבל יש כמה דברים שבטוח לא יעבדו: קללות, איומים, צעקות, חדירה למרחב הפיזי או מגע הם לא הדרך לליבה של אישה, אלא בעיקר הדרך להתעלמות במקרה הטוב או שיימינג וצו הרחקה במקרה הרע.

עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
בטוח לא יעבוד 2: קללות, איומים, צעקות, חדירה למרחב הפיזי/צילום מסך, אינסטגרם

איך כן להתחיל עם מישהי שמוצאת חן בעיניכם? אשמח לתת כמה טיפים:

תהיה ג'נטלמן
זה נכון שרובנו כבר רגילות לעשות הכל בעצמנו, אבל מחוות ג'נטלמניות קטנות לנצח ימיסו לנו את הלב ויגרמו לנו לחייך. אתה יכול להחזיק לה את הדלת או את המעלית, לתת לה לעקוף אותך בתור או אפילו להציע לעזור לה לקחת את השקיות של הסופר לאוטו. החלק היחיד שחשוב כאן הוא שאם אתה מחליט לעשות פעולה שדורשת הסכמה (למשל לעזור לה עם משהו כבד או באופן כללי להתקרב אליה או למשהו ששייך לה) תשאל, ותכבד את התשובה בחיוך, גם אם התשובה היא לא. מה לא יעבוד? התנשאות ושוביניזם במסווה ג'נטלמני, בבקשה אל "תעזרו" לנו להיכנס לחניה, כי אנחנו יודעות לעשות את זה וגם יש לנו מצלמות, מראות וחיישנים, אז באמת שזה בסדר.

תהיה מצחיק
שמתם לב שלגברים מצחיקים תמיד יש חברות יפות במיוחד? תסתכלו על פיט דווידסון או על הקומיקאי אריק אנדרה, שממש לאחרונה נפרד מאמילי רטקאוסקי. אם יש לך חוש הומור, כל מה שאתה צריך זה להשתמש בו. וכן, כל אישה תשמח אם יצחיקו אותה - בכל שלב. אתה יכול להעיר משהו על מה שקורה סביבכם או סתם לשאול אותה שאלה מצחיקה, כל דבר שיגרום לה לחייך יאפשר לך לפתח שיחה ולגרום לה לרצות לדבר איתך, כי באמת שאין משהו שאנחנו רוצות יותר ממישהו שכל הזמן יגרום לנו לצחוק.

עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
לא יעבוד 3: התנשאות ושוביניזם במסווה ג'נטלמני/צילום מסך, אינסטגרם

תהיה לארג'
תה ממש לא צריך להתחיל לקנות מתנות לנשים שאתה לא מכיר - אבל לשלוח כוס משקה או להזמין למישהי קפה זה בהחלט אופציה שיכולה להחמיא. הבעיה כאן היא העובדה שאם כבר החלטת לשלם לה על הדרינק (בין אם זה בבר או בבית הקפה השכונתי) במידה והיא לא מעוניינת, יכול להיווצר מצב לא נעים. מצד שני - אין דבר פחות סקסי מגבר ששואל אותך אם אפשר להזמין אותך לדרינק, כי בהרבה מקרים אנחנו נגיד לא, כי לא נעים לנו, ואז מה עשינו בזה? אין כאן נוסחת קסמים אלא יותר צורך להשתמש באינטואיציה כדי להבין אם היא מעוניינת, ובדרך כלל שיחה קצרה תאפשר לך להבין די במהירות אם מדובר במהלך שיחמיא לה או יביך אותה. כן, אני יודעת, גברים ואינטואיציה זה לא תמיד משוואה פשוטה, אבל אולי תנסו להתעלות על עצמכם.

תקלוט רמזים
למרות שכולנו נשים חזקות ולמרות שכולם אומרים שזה בסדר להתחיל עם גברים, אנחנו עדיין נעדיף שאתם תיגשו אלינו, אבל אנחנו כן מנסות לשדר לכם לעשות את זה בעזרת טלפתיה וקצת סימנים. אז בבקשה, אם חייכנו אליך במכון כושר, ביקשנו עזרה להוציא בשבילנו משהו ממדף שאנחנו כנראה יכולות להגיע אליו בעצמנו, ביקשנו ממך סיכומים למרות שאנחנו כותבות הכל בשיעור או אפילו אם שאלנו איך קוראים לכלב המכוער שלך, בבקשה, פור דה לאב אוף גאד - תקלטו את הרמז ותתחילו לדבר איתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully