רוי רייניש. רן יחזקאל,
רן יחזקאל

חי בסטורי: 10 סיבות שנועה קירל בחיים לא תהיה עם רוי רייניש

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:30

רוי רייניש, אק"א המודח השני מבית האח הגדול, חושב שהוא ונועה קירל זה משהו שאשכרה יכול לקרות! הנה 10 סיבות למה כדאי לו להתעורר מהסרט שהוא חי בו, ומהר

האח הגדול/צילום: רשת 13

מודעות היא דבר חשוב בחיים. לצערנו, לא כולנו ניחנו בה. בואו, ילדים, נעזור לרוי רייניש להבין למה גם אם הוא יהיה האיש האחרון עלי אדמות, גם אם זוגיות איתו תבטיח לה את הקריירה הבינלאומית שהיא כל כך רוצה, גם אם היח"צ ימליץ לה שהצעד הנכון ביותר עבורה הוא זוגיות עם פליט ריאליטי שהסיבה היחידה שמישהו זוכר אותו היא הקשר שלו עם מישהי שהגיעה הרבה יותר רחוק ממנו בתוכנית - נועה קירל בחיים, אבל בחיים לא תהיה איתו.

הרשת כועסת על שלגייה של גל גדות שיוצא רק עוד שנה
נער ליווי חושף: זה מה שנשים באמת מחפשות אצל גברים
פחות כסף, יותר רגש: המתנות הכי מיוחדות של השנה

1. היא ממש, אבל ממש לא בליגה שלו

נשמה, של נעליך. זאת נועה קילה. לא סתם אישה מצליחה או "הכי מוכשרת בישראל" כמו שאתה אומר בסרטון. זאת הפאקינג סגנית של אלוהים, הצ'אק נוריס של הנשים, האישה שעושה בממד הזמן כרצונה, מספיקה הרבה יותר מכולנו ועושה הכל הרבה יותר טוב וכל זה - עם כליה אחת.

גם ככה כולנו הרמנו גבה כשצצו שמועות על ה"זוגיות" החדשה שלה עם דניאל פרץ, שהוא אולי כוכב עולה בשמי הכדורגל הישראלי אבל שוב, בליגה אחרת לגמרי, אז רוי רייניש?! אתה ממש לא מבין את מקומך בשרשרת המזון, אה, אחי?

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

2. אין לו קלאס

נכון, גם תומר הכהן היה דוגמן אנונימי לפני שנגעה בו יד האלוהים המטופחת והשרירית שלה, אבל רוי רייניש, עם כל הכבוד (ואין הרבה כזה, סורי), הוא לא תומר הכהן. נועה היא בחורה עם קלאס, והיא בוחרת גברים עם קלאס. גברים כמו מרגי, היצור המתוק ביקום שחוץ מבחירות הסטיילינג שלו הוא כליל השלמות, או כמו תומר הכהן, שהאופן שבו הוא דיבר על נועה ועל הפרידה ממנה רק מוכיח איזה גבר מדהים הוא.

זוכרים איך רוי דיבר על לין אחרי שהוא יצא מהבית? "הרגשתי שהיא כפתה את עצמה עליי", הוא אמר, כשהיא, כאמור, עוד סגורה בבית בלי שום יכולת להסביר את הצד שלה. רגע אחר כך, כשהוא הבין איך הוא נראה מבחוץ, הוא כבר דיבר אחרת ופתאום אמר שיחכה לה. נראה לכם שנועה תספור בנאדם עם כזה חוסר קלאס (וחוסר הבנה ביח"צ)? עזבו נועה, הוא בחיים לא יעבור את הסינון של רוברטו.

3. אין לו את הביטחון הדרוש

צריך להיות גבר עם ביטחון מאוד גדול ונינוחות לגבי מי שהוא ומה שהוא כדי לחיות עם כוח טבע כמו נועה קירל ולא להיות מאוים מההצלחה שלה, מתשומת הלב שהיא מקבלת ומזה שלצידה, אתה תמיד האדם הכי פחות מעניין בחדר. רוי רייניש לא נמצא שם. עוד בבית האח הוא התערער לגמרי כשאף אחד לא בחר בו להיות מלך הבית ומיד השליך את האשמה על הקשר עם לין. הוא אולי חושב שזוגיות עם נועה קירל תיתן לו את המעמד שבו הוא חושק, אבל שתי דקות לידה והוא לא יהיה מסוגל לשאת את רגשי הנחיתות.

4. הוא לא מספיק רציני

וזה בדיוק העניין, שעבור רוי, נועה קירל היא איזשהו שם שהוא נורא היה רוצה לסמן עליו וי. כמו שהוא התגאה פעם בראיון ביכולות המיקבול שלו, כמו שהוא נהנה לנופף בשמות של האקסיות שלו - אלה איילון ודיאן שוורץ - כאילו הנשים היפות שהוא היה איתן מוסיפות לו למוניטין, ככה גם נועה עבורו היא עוד איזה יעד שהוא רוצה לכבוש. הוא רק שכח שמדובר בנועה קירל. היא זו שכובשת, חמוד. וגם את זה היא עושה הרבה יותר טוב ממך.

5. הוא פשוט דוש

בבית האח, הוא התנהג עם לין כמו הדוש הקלאסי - זה שרוצה אותך אבל לא באמת רוצה אותך, שלא מוכן להתחייב אבל גם לא יגיד את זה בצורה ברורה כדי שתמשיכי להיות כרוכה אחריו, זה שההשקעה הכי גדולה שהוא מוכן לעשות עבורך היא ללבוש מכנסיים יותר קשיחים. מה קרה בחוץ אני כבר לא יודעת, אבל אני מציעה לכל הרווקות בקהל לחשוד מאוד בגבר שעושה מחוות גדולות מדי (כמו קעקוע משותף של תות) באפס זמן היכרות. זה לא עבד למגי טביבי וישראל אוגלבו, זה ממש לא עבד לנתנאל ודיאן, ואיזה קטע, גם ללין ורוי יש עכשיו קעקוע מיותר.

לצערו, נועה היא אישה שאין לה זמן לשטויות, ובטח שלא לדושים. יש לה מטרות להשיג בחיים והפוקוס שלה ממוקד אליהן, כך שהתחום הרומנטי בחיים שלה צריך להיות יציב, רגוע ונטול קשקושים. פחות קעקוע משותף, יותר וולט ו-yes (בכל זאת, פרזנטורית), פחות "לא סגור על עצמי" יותר "אם אתה גבר תגמור תעניין".

@guypines תומר הכהן מדבר לראשונה חודש וחצי אחרי הפרידה מנועה קירל #ערבטובבטיקטוק ♬ צליל מקורי - Erevtov

6. מה אתה חש

אתם יודעים מה? אין שום דבר רע בלרצות את נועה קירל. אני בטוחה שהרבה גברים בארץ ובעולם היו חולמים שזה יקרה להם, אבל כמה מהם היו מתנהגים כאילו זו באמת אופציה מבחינתה? הסרטון של רוי רק מראה כמה הוא חש את עצמו ואין יותר טרן אוף מזה. בנוסף, משהו אומר לי שזאת לא תכונת אופי שנועה מעריכה, בייחוד כשלה יש את כל הסיבות לחוש את עצמה, והיא עדיין נשארת מתוקה ומחוברת לאדמה (צריך עוד קצת לעבוד על ההתנהלות אחרי פרידות אבל אף אחד לא מושלם ואת הכי קרובה לזה שהכרנו אז מי אנחנו שנעביר בכלל ביקורת תשכחי מזה את וואו).

7. להמשיך את האימונים זה לא אחלה דייט

מעבר לזה שרוי חושב שהעובדה שהם התאמנו פעם ביחד היא יותר מזיכרון מתוק שעליו לנצור למשך כל חייו ולהודות על מזלו, הוא מציע להמשיך את האימונים ביחד וטוען שזה יכול להיות אחלה דייט. אמרתי דוש או לא אמרתי? אמרתי אדם שלא יתאמץ להשקיע - או לא אמרתי?? ועוד מול נועה?! התעוזה נשגבת מבינתי וכמו שאמרתי בסעיף הקודם, זה לא מושך.

זה לא "וואו, איזה ביטחון יש לו, איך הוא כובש אותי בקז'ואל". זה יותר מריח כמו טקטיקה ממחוזות "אמנות הפיתוי", כשמלמדים גברים להתייחס בזלזול לאישה היפה, כי היא רגילה שכולם עפים עליה. נכון, ישירות ופשטות תמיד יכבשו יותר מחנפנות ריקה, אבל יש הבדל בין ישירות ופשטות לבין להתנהג כאילו זה על הדרך מבחינתך. לכל אישה, כמו לכל גבר, מגיע להרגיש שרוצים אותה ושמשקיעים בה. אגב, זה עניין של תשומת לב, לא של השקעה כספית, בטח כשהיא מרוויחה פי מאה אלף ממך.

8. כי המשפט שהוא אמר בסרטון הוא המניפולציה הכי שפלה ודוחה שאפשר לעשות על אישה

ככל שהסיבות נערמות, אני מבינה שכולן מסתכמות לכדי סיבה אחת - מדובר בדוש מארץ הדושים, שעוד מגדיל לעשות ומשתמש בסרטון במניפולציה הכי שפלה, דוחה ומקטינה שאפשר לעשות לאישה. "כדאי לך נועה", הוא אומר, "השעון הביולוגי מתקתק".

עזבו את זה שמדובר באישה בת 22, שעל פי ההיגיון המעוות של רוי ושכמותו, עוד יש לה מספיק ביציות בשביל להתרחק כמו מאש מטיפוסים עלובים כאלה. מי אתם, שתיקחו את אחת הנקודות הכי רגישות בחייהן של נשים ותשתמשו בה לטובתכם, ועוד בשביל להשיג זיון? מי אתם, אנשים שפלים, שתזלזלו, תקטינו ותתנשאו על נשים טובות מכם בהרבה, תצמצמו אותן לרצון שלהן להביא ילדים ותנופפו מולן בפחד הכי גדול שלהן, רק כדי שיבחרו בכם?

זאת לא סתם אטימות או חוסר רגישות, זו אכזריות וזו גם טיפשות, כי בסופו של דבר אתם אלה שיוצאים רע מזה. כנראה שהמראה, האופי, האינטליגנציה ומי שאתם כבני אדם לא עוזרים לכם עם נשים, והדבר היחידי שנותר לכם לשווק הוא ההפרשות שלכם, סליחה על הצרפתית. אבל הי, אם זה בסדר מבחינתכם להיות פשרה, אילוץ או ברירת מחדל, כנראה גם אתם יודעים שאתם לא שווים יותר מזה.

תגובתו של רוי רייניש כפי שנשלחה למערכת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully