חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

מחממים את הלב או חיים בסרט? הזוג המנצח של חתונה ממבט ראשון

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 13:38

סוף השנה מגיע בצעדי ענק, ואיתו גם סיומה של עונה נוספת של חתונה ממבט ראשון. כבר אמרנו עליהם הכל, ניתחנו אותם עד דק, צחקנו עליהם, בכינו איתם, וראיינו אותם. אז למה לא להמשיך עוד טיפה בכיף הזה, ולהביא אותה באיזה דירוג נחמד? קבלו

אירוע סיום העונה של חתונה ממבט ראשון 6/מערכת וואלה!

השנה נגמרת ואיתה סוף סוף נגמרה סופית גם חתונמי. אחרי חודשים של תהיות, שיחות נפש על פערים ואינטימיות, המון פרסומות והרבה יותר מדי תלונות - אנחנו שמחים לגלות שיש ארבעה זוגות שנשארו יחד ושרותם ורונן סוף סוף הצליחו להתנתק אחד מהשנייה. וזה זמן מצוין לסכם וכמובן גם לדרג הכל, כי זה לא באמת יכול להיחשב סוף שנה בלי איזה דירוג טוב, נכון? אז הנה:

התאמה של שונים מול התאמה של דומים - האם הפכים באמת נמשכים?
1 מ-8 נשים בלבד מגיעות לאורגזמה בכל סקס. השאר עושות את זה
"לכאורה": הרב פגע מינית בעשרות נשים. העדויות מצמררות

הכי חתול בשק

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
חתונמי חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

אם יש מישהו שהוכיח לנו ש"אהבה ממבט ראשון" היא לא תמיד הדבר הנכון - זה רון. נכון, הוא נראה טוב, תומך ושקט בקטע סקסי ובטוח בעצמו. והוא גם מעריך ואוהב ונותן תחושה של מבוגר אחראי שיהיה גם בוועד ההורים, אבל מדי פעם קיבלנו הצצה לרון קצת אחר, עם התנהגויות שלא בהכרח מתיישבות עם תואר ה"נסיך על הסוס הלבן" שלו. זה לא רק הבהייה בטלוויזיה אחרי יום ארוך בלי להתייחס לאישה שחיה איתו בבית וגם לא הג'קטים הצבעוניים והכובעים ההזויים, אלא בעיקר העובדה שהוא מקובע במה שהוא רוצה מהאישה שאיתו - ובמקום לקבל אותה ולהתגמש, הוא בעיקר ניסה להכניס אותה לתבנית שהוא יצר.

כך קיבלנו סצנות בהן הוא מסביר לטל שאם היא היתה שטותניקית הוא לא היה איתה, או שהוא ממש נעלב כשהיא חושבת לפתוח עסק במרכז ולא בדרום. נכון, הזוגיות שלהם מחזיקה מעמד בינתיים ויש סיכוי טוב שהם דווקא "יצליחו" ויתקדמו לעבר ילדים, במיוחד עכשיו כשגילינו שאחרי אפיזודת שדרות, הוא הסכים סוף סוף להעביר את עצמו למרכז הארץ, איפה שטל מעדיפה להיות. אבל בגלל שהרשמים הראשוניים חזקים יותר, בשבילנו רון נשאר עדיין ההוכחה שלא משנה כמה טוב הדייט הראשון, השני או השלישי, תמיד כדאי להיכנס למערכת יחסים בעיניים פתוחות ולא מאוהבות מדי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הכי מלך ומלכת הכיתה

חתונה ממבט ראשון חתונמי. קשת 12, צילום מסך
חתונה ממבט ראשון חתונמי/צילום מסך, קשת 12

אם חתונמי היתה סרט אמריקאי והיו צריכים לבחור בו את מלך ומלכת הפרום, אלו ללא ספק היו יוסי וחן. הוא הספורטאי המצחיק עם לב הזהב שלא ממש מסתדר עם הלימודים והיא בלונדינית רזה ויפה שמעודדת מהיציע בזמן שהוא עושה טאץ'-דאון. יוסי וחן הם השלם שגדול מסך חלקיו, כשחלקיו הם אנשים רגילים לחלוטין, אבל יחד הם מוציאים אחד מהשני את המגניבות, שלחוד בכלל לא היתה מגניבה ועובדת רק כשהם יחד, כמו קסם. הוא זה שעושה הכל כדי ש"יהיה צחוקים" והיא זורמת איתו בחיוך מאוהב וקצת מובך תוך הבנה חיננית שפאדיחות ותסכול הן חלק מהעניין כשאת יוצאת עם מלך הכיתה. סליחה, המחזור. וזו מחשבה שעוזרת להתגבר על רגעים קשים, למשל כשהוא מפיל אותה לבריכה באיפור ושיער מושלמים באמצע ראיון לגיא פינס. היא ממשיכה לחייך, כי מה היא תעשה? הרי היה צחוקים.

הכי שידוך לרייטינג

מור ושניר. קשת 12, צילום מסך
מור ושניר/צילום מסך, קשת 12

עם כל הכבוד ל"חיבור חברי", מספיק לראות את החברה הבלונדינית הפטיט שעשתה את שניר מאושר כדי להבין ולדייק בדיוק את הבעיה שהייתה לו כל העונה. למרות ה"כיף" ולמרות שהם "ממש ממש סחבקים" היה ברור מהרגע הראשון שמור ושניר זו תאונת רכבת שמשום מה כולם מנסים להחזיר לפסים במקום לשחרר ולשלוח לגריטה. אבל אתם יודעים מה? עם כל הכבוד לאהבה, יש גם משבצות ליהוק ברורות שצריכות להתמלא, ובשביל גבר בעל מראה ממוצע שמעוניין בבלונדינית לוהטת שלא סגורה עליו, אבל זה יתפתח להתאהבות מרגשת כבר שיבצנו לעונה. אז במקום זה קיבלנו בחורה מגניבה שלא עושה עניין שמעוניינת בבחור עם הרגלים נוקשים שעושה עניין מכל דבר והקשר בינם לבין רומנטיקה מקרי בהחלט. זה סיפק לנו כמה דרמות, והרבה אלכוהול - לא ארוחה עיקרית, אבל אחלה סייד דיש לרייטינג.

הכי מציאה

יואנה ותומר. קשת 12 חתונה ממבט ראשון, צילום מסך
יואנה ותומר/צילום מסך, קשת 12 חתונה ממבט ראשון

מכירים את כל הנשים שמסתובבות בעולם וצועקות שאין גברים שווים ושכולם זבל? אז הנשים האלו פשוט מחפשות במקומות הלא נכונים ומעריכות את הדברים הלא נכונים. כי הגבר הכי שווה של העונה הוא לא רון הגבוה והמהורהר וגם לא יוסי המצחיק והמגניב. הגבר הכי שווה העונה הוא ללא ספק תומר. נכון, הוא לא גבוה והוא גם לא זה שכשתראי אותו העולם יעצור מלכת (כמו שהוכיחה יואנה) אבל הוא ללא ספק "חומר לחתונה". הוא זורם, הוא מצחיק, הוא יודע לנהל סיטואציות, להחליף נורות ולהתקין מדפים והוא בעיקר גבר שמוכן לעבוד על עצמו כדי לשפר את הזוגיות שלו. אז בפעם הבאה שאתן נתקלות בהייטקיסט חייכן ונחמד שלא משחק משחקים - תחשבו טוב לפני שאתן מנפנפות אותו לטובת הברמן החתיך שמשקה אותך בצ'ייסרים ומציע לך לקפוץ איתו לשירותים בסוף הערב.

הכי מחממים את הלב

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

אתם יודעים למה כולם כל כך מתרגשים מעינב ורז? לא רק בגלל שהוא הראשון שהיא אי פעם אמרה לו שהיא אוהבת אותו, וגם לא בגלל שהם ממש אוהבים להתחפש ולצאת למסיבות, אלא בגלל שזוגיות בין שני אנשים סגורים וביישנים היא לא משהו שאנחנו נחשפים אליו בדרך כלל. אנחנו לא רואים אותה בסדרות טלוויזיה מתוסרטות וגם לא בתוכניות ריאליטי, כי היא לא מספיק מרגשת או לוהטת, ואם יש לנו חברים כאלו בחיים האמיתיים - הם בדרך כלל הזוג שיושב בצד ולא מדבר יותר מדי.

עינב ורז נתנו לנו הצצה לתוך הזוגיות המיוחדת שלהם - כולל בדיחות האבא שגורמות לה להתגלגל מצחוק, התחפושות בזמן הבישול, השיחות המקסימות ואפילו הצצה אותנטית אל חיי המין שלהם. וזה גורם לנו להבין שאהבה לא חייבת להיראות כלפי חוץ כמו אירוע שכולו אש ולהבות, אלא יכולה גם להיראות כמו משהו זורם וקל ונעים, ולהיות עמוקה לא פחות, ואולי אפילו יותר.

הכי חי בסרט

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
חתונמי חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

זה שמשה חשב שהוא זה שמתפשר בזוגיות שלו עם נעם גרם לי לרצות לזרוק את השלט על הטלוויזיה. הבן 34 הרגיל הזה, שנראה בערך כמו כל אחד שיצא מיחידה קרבית כלשהי, שבילה עונה שלמה בלעשות פרצופים ולהתלונן על זה שנעם היא לא בדיוק הטעם שלו. תכל'ס, אני מעריכה את שיקול הדעת של הפסיכולוגים - הם מצאו את אחת הנשים היחידות שהן מכילות מספיק כדי לשאת את זה בלי לפתח כלפיו טינה.

בסופו של דבר משה הוא גם שיעור חשוב בהתנהלות בחיים עבור כולנו - הוא ההוכחה לתאוריה שאומרת שהמציאות היא מה שאנחנו מחליטים שתהיה, ושהכל עניין של ביטחון עצמי. הוא מתייחס לעצמו כאל גבר שווה, ונעם האמינה לו. זה מעולה - למעט העובדה שהיא לא לגמרי ידעה שגם היא אישה שווה. אחת הפעמים היחידות בהן הצלחתי להתחבר אליו הייתה בתוכנית הסיום, כשהוא אמר שהוא התאהב, ולרגע הוריד את כל המגננות והראה לנו צד רגיש יותר. מי יודע, אולי ככה הוא התנהג כשלא היו מצלמות, ואם כן, אז חבל מאד שלא הראו לנו גם את זה. אז עם כל הכבוד לעריכה של הזוגות, אולי בעונה הבאה אפשר להתאמץ קצת פחות עם הנרטיבים. למה? כי שוב ושוב אנחנו מגלים שהנרטיב שהמציאות מספקת הוא הכי מעניין - גם לתוכנית טלויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully