מאק מייק אפ סרום. חו״ל,
חו״ל

ממצק, מחליק מבריא את העור: המייק-אפ שאי אפשר להפסיק ללבוש

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 11:32

המומחים באמנות האיפור מעלים הילוך אל לב המחקר המדעי של טיפוח העור: מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק את המייקאפ החדש שלהם - מבוסס סרום - ממצק, מחליק, ומבריא את העור. לנו עף הסכך, ואתן תתכוננו למחמאות

עולם האיפור צועד בכיוון המובהק של בריאות העור כבר שנים רבות - הגביע הקדוש של הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום האיפור הוא המוצר האולטימטיבי - מייק-אפ שגם מייפה מבחוץ וגם טוב לעור. חברת מאק עשתה את זה ומשיקה מייק-אפ סרום פורץ דרך בפורמולה המשלבת את מומחיות האיפור שלה עם רכיבים מטפחים מגובים במחקרים, שיחד יוצרים את המייקאפ הזה.

גם כיסוי בינוני-מלא בגימור קורן וזוהר וגם משפר את רמת הלחות בעור במאות אחוזים, מאזן את מחסום העור, מחליק ומתקן גוון, עמיד במים, זיעה ולחות, ומספק בטווח הרחוק מראה עור מוצק, חלק ובריא יותר, שמחזיק רענן וזוהר לאורך כל היום.

שוד, אונס, והארי סטיילס: ביררנו מה ה"אימפריה הרומית" של נשים
קיילי ג'נר כבר מזמן הבינה שמה שלא עושה הטבע, יעשה הצבע
אימא שילמה לבת שלה לצאת ל-100 דייטים לפני החתונה

מאק מייק אפ סרום. חו״ל,
אולטימטיבי - Studio Radiance Serum-Powered™ Foundation/חו״ל

Studio Radiance Serum-Powered™ Foundation

מייקאפ-סרום מטפח במרקם קטיפה רך המשפר מיידית את רמת הלחות בעור ב- 209%, למראה חלק, חיוני וקורן. הפורמולה פורצת הדרך מבוססת על 33 רכיבי טיפוח עוצמתיים ו-10% חומצה היאלורונית שנועלת את הלחות בעור באופן מיידי ולאורך זמן. בנוסף מכילה הפורמולה קוקטייל מזונות-על עוצמתיים, וביניהם שמני הזנה כמו תמצית שמן חוחובה ותמצית שמן זית המרככים את העור ומעניקים לו זוהר, וגם ויטמין E המסייע בהגנה על העור מפני זיהומים סביבתיים ואור כחול.


טיפוח עם כיסוי ניתן לבנייה
המייקאפ מעניק כיסוי בינוני עד מלא - ניתן לבנייה (תלוי בכלי ההנחה ובכמות החומר). הגימור קורן ורך, לא אטום, מאחיד את גוון העור, מצמצם מראה נקבוביות ומנטרל אדמומיות. המוצר עמיד במים וזיעה, ונשאר במקומו לאורך 12 שעות, בנוחות, ועם לחות וברק.

56 גוונים
המוצר מוצע ב-56 גוונים (!) שנוצרו מחלקיקי פנינים מכסף וזהב במיוחד כדי להתאים אותו היטב לכל תת גוון - מהבהיר ביותר ועד הכהה והעמוק ביותר. הגוונים NC5 עד NC30 מכילים את חלקיקי הפנינה הכסופים, בעוד שהגוונים NC35 עד NW65 כוללים את חלקיקי הפנינים המוזהבים.

מחויבות לכדור הארץ
אריזת המייקאפ נוצרה מתוך מחשבה על קיימות - בקבוק הזכוכית עשוי זכוכית ממוחזרת וניתן למחזור חוזר, ומשאבת הפלסטיק עשויה מפלסטיק ממוחזר PCR30%.

תכולה: 30 מ"ל מחיר: 220 ש"ח, להשיג בחנויות מאק ובאתר האונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully