ג'וליה רוברטס ומתיו פרי על סט הסדרה "חברים". Stringer, GettyImages
GettyImages/Stringer

זה על צ'נדלר בינג: חיילי צה"ל במחווה מדהימה לזכר מת'יו פרי

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 15:54

העולם כולו הצטער על מותו הפתאומי של מתיו פרי, הלא הוא כוכב "חברים" שדמותו החביבה צ'נדלר בינג יקרה לליבם של הרבה מאד אנשים ברחבי העולם, ביניהם גם חיילי צה"ל ברצועה שעשו מחווה מוזרה ומקורית לשחקן האהוב

שחקן חברים האהוב מתיו פרי מת בשבת, וצבא ישראל חלק לו כבוד באמצעות מחווה מצחיקה-מרירה. היישר מהחיילים שלנו שנלחמים על החיים של כולנו, לצ'נדלר בינג, הדמות האיקונית והאהובה בסדרה "חברים", שתישאר איתנו לנצח, וגם צ'נדלר בטוח היה יודע להעריך את ההומור.

כוכב חברים לשעבר מת בשבת (28 באוקטובר) בגיל 54, מאמבטיה, ככל הנראה עקב דום לב פתאומי, וכמובן שהעולם התאחד כולו כדי להתאבל על האובדן - כולל צה"ל. במחווה המוזרה ביותר עד כה, המילים "זה על צ'נדלר בינג" נכתבו בעברית על רקטה של ​​צה"ל שתשוגר לעבר מחבלים של חמאס בעזה.

פסיכולוגיה של ביטחון: הסיבה בגללה את מריירת על כל גבר במדים
ההיסטוריה חוזרת: ככה קרה שגוש השערות שמתחת לאף סקסי שוב
התופת בכיסופים: "החמל כולו נפל. חושך מצריים. אנשים משתינים על עצמם"

רקטת צ'נדלר בינג. אינסטגרם, צילום מסך
מחווה מדהימה/צילום מסך, אינסטגרם

התמונה פורסמה בטוויטר על ידי מומחה הטכנולוגיה הלל פולד, שכתב: "אני אוהב שעדיין יש לנו חוש הומור. אני מקווה שלעולם לא נאבד את זה". הצילום יצא טוב, ומהר מאוד הפך ויראלי. איך לא?

אדם אחד הגיב: "פרוס את הבינגים!"
ואחר כתב: "זה או להתחיל לצחוק או להתחיל לצרוח. אני די גאה בעובדה שזה הראשון". שלישי כתב: "חלק מהדברים חוצים תרבויות ושפות. הוא ענק שאתגעגע אליו".

השחקן האהוב זכה לתהילה לראשונה בשנות ה-90 כשלקח על עצמו את התפקיד של צ'נדלר בינג בסיטקום האמריקאי המצליח "חברים". מאז, הוא הפך לסופר בעקבות יציאת ספרו, שבו הוא דן בהרחבה על ההתמכרות שלו לאלכוהול ולאופיואידים, ועל מערכת היחסים הסבוכה שלו עם עצמו, עם גופו, ועם נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully