מאק צלליות פלטה. חו"ל,
חו"ל

בקרוב: בין חדשות רעות לחדשות גרועות, הנה משהו לצפות לו

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 10:12

בתקופה הזו של חדשות רעות וחדשות עוד יותר רעות, צריך לקחת לפעמים רגע לעצמך ולהתעסק לרגע בדברים הרגילים של החיים, כדי להחיות את הנפש, ולתת הפוגה ללב השבור. הנה כמה השקות של מוצרים חדשים ומעניינים שנדחו מאוקטובר, ויהיו בקרוב בחנויות

הצעה לאיפור סטנדרטי ליום לימודים ראשון סמסטר ב'/NOW רוני שרמייסטר

בתקופה המזעזעת הזאת, בין חדשות רעות לחדשות עוד יותר רעות, צריך מדי פעם הפוגה שבה, גם אם כלום לא באמת מעודד לעומק - הוא יכול להקל עלינו לשעה קלה. כרגע אנחנו חיות בעולם שבו אפילו סקר מנדטים יכול להוות הפוגה קלילה למהדורה שכולה תמונות של נופלים וסיפורי זוועות, ואין בזה שום דבר רע להיפך - כדאי להשתדל למצוא שמחה גם בדברים הקטנים והצבעוניים של החיים, שבזה הכוונה היא כמובן לאיפור חדש.

תכל'ס, מה יותר משמח ממוצרים חדשים של מותגים שאנחנו אוהבות? קבלו את ההשקות החדשות שנדחו עקב המצב, ויגיעו לחנויות ממש בקרוב - מתחילים בבובי בראון עם איפור חדש ומועיל לעור הפנים, וכלה במאק - עם סדרה של צלליות חדשות וצבעוניות במיוחד. לקרוא ולשמוח:

מסיפורה של שפחה לסיפורה של לוחמת, היום שבו צה"ל ניצחה
ומה אבא עושה? במקצוע הזה עובדים האנשים הכי בוגדניים
לא רק היתושים: כך תמנעו גרד, יובש ועצבים בעונת המעבר
"בזכות 'אתגר הסקס' הנועז שלי - 150 נשים נכנסו להריון"

בקרוב: בובי בראון

בובי בראון השקות. חו"ל,
עם ויטמינים - פודרה וטינט של בוובי בראון/חו"ל

כל מה שטוב בסדרת טיפוח העור Vitamin Enriched, עכשיו גם באיפור. מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון מרחיב את קו המוצרים של קרם הלחות האייקוני, הנמכר ביותר של המותג, עם שני מוצרי איפור חדשים:

Vitamin Enriched Hydrating Skin Tint- קרם לחות עם גוון, המזין את העור בלחות עד 12 שעות ומעניק כיסוי קליל וטבעי. בעל מקדם הגנה SPF 15 מפני נזקי UVA ו-UVB.

Vitamin Enriched Pressed Finishing Powder- פודרה רב-תכליתית עשירה בלחות, המעדנת את גוון העור וסופחת שומן עודף במהלך היום, לעור פנים מאוזן ומראה אחיד ובריא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בקרוב: ג'ו מלון

ג'ו מלון השקות. חו"ל,
ארץ העוגיות של ג׳ו מלון/חו"ל

מותג הבישום והלייף סטייל הבריטי ג'ו מלון לונדון משיק את קולקציית החורף האייקונית בשם הפנטסטי: Welcome To Gingerbread Land

הקולקציה האייקונית של החורף והחגים, במהדורה מוגבלת בהשראת ארץ עוגיות הג'ינג'ר. המארז The House Of Jo Malone London Collection כולל חמישה מוצרים לגוף ולבית בניחוחות האהובים ביותר.
בנוסף, יימכר גם מארז שלישיית נרות Gingerbread Land Home המכיל שלושה נרות מעוצבים בהשראת ארץ ממתקים ועוגיית ג'ינג'ר בניחוחות מתקתקים של ערמונים קלויים, דובדבנים וציפורן ורימון חמים.

בקרוב: קליניק

קליניק השקות. חו"ל,
פריימרים מבהירי עור/חו"ל

קליניק מרחיבה מרחיב את משפחת Even Better האייקונית ומציג שני פריימרים חדשים ומטפחים שיביאו את האיפור שלך לשיא - Even Better Clinical Brightening Moisturizer הוא קרם לחות קל משקל המסייע לשפר באופן גלוי שינויי גוון וכתמים לגוון עור אחיד יותר.

Even Better™ Pore Defying Primer- הפילטר החדש שלך לטשטוש נקבוביות ופגמי עור.
Even Better Light Reflecting Primer- ההכנה האולטימטיבית לעור זוהר ומואר עד 16 שעות.

בקרוב: אסתי לאודר

אסתי לאודר השקות. חו"ל,
ליפסטיקים מפסלים/חו"ל

מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי אסתי לאודר משיק מחדש את קולקציית השפתונים
Pure Color Lipstick. מדובר בשפתונים בעלי פיגמנט עמוק ורב ממדי ב- 3 גימורים לבחירה: סאטן, מאט ומנצנץ, לכיסוי מושלם ומלא נוכחות.

הליפסטיקים עשירים בקומפלקס לחות ייחודי המזין ומטפח את השפתיים, ומעניק להם מראה מלא, חלק ומפוסל, והסדרה מושקת ב- 30 גוונים בעלי אמירה ועוצמה שנועדו להחמיא לכל גווני העור.

בקרוב: מאק

מאק צלליות פלטה. חו"ל,
יאאאאאא צלליות של מאק/חו"ל

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מעלה את אומנות איפור העיניים לשלב הבא
M·A·C CONNECT IN COLOR

7 פלטות של צלליות שעוצבו מחדש ליצירת פרץ של גאונות יצירתית באיפור העיניים, בגוונים המחמיאים לכולם, בעלות מרקם חלק ופיגמנט עשיר ב- 25% יותר מהצלליות הרגילות, שנוצרו בשיתוף פעולה של אמנים, משפיענים, מובילי דעה ומכורי M·A·C ברחבי העולם.

בקרוב: קטריס

קטריס סמקים. חו"ל,
סמקים טו-גו/חו"ל

הסומק בפורמט סטיק, למראה רענן תוך זמן קצר ובכל זמן. ה- Check Flirt Face Stick שיתאים בגודלו לכל תיק יד ותמיד כדי שהסומק יהיה תמיד בהישג יד לטאץ'-אפ מהיר בדרכים. מרקם הקרם קל למריחה וטשטוש, בעל פיגמנטים מרוכזים, ללא חלקיקי נצנצים. מושלם עבור אפקט צבע טבעי לאורך זמן, מגיע בשלושה גוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully