עדן פינס. רפי דלויה
רפי דלויה

בגיל 20 קל לזהור - קבלו את הלוהטות מעל 40

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 10:34

עזבו אתכם מנשים בנות 20 שנראות מדהים כי זו לא חוכמה, עזבו אתכן גם מג'יי לו וג'ניפר אניסטון עם המיליונים שלהם - נשים שנראות מדהים אחרי גיל 40 יש גם פה בארץ, בתקציבים נמוכים יותר - מה הסוד שלהן?

עברו כבר שבעה חודשים מאז שהגעתי לגיל 40, אבל מי סופר? בטח שלא רופאת המשפחה שלי שהתחילה ממש ללחוץ שאגיע לדבר איתה על "רפואה מונעת", שם קוד ל-"רפואה שמונעת ממך להמשיך ליהנות מהחיים כי מהיום והלאה את תבלי בעיקר בקופת חולים". אבל אתם יודעים מה אומרים - עם הגיל מגיעה גם הקבלה העצמית והיום, ממרומי גיל 40 ושבעה חודשים ויומיים, אני יודעת שמה שחשוב זה מה שמרגישים מבפנים. מה שאני מרגישה מבפנים, אגב, זה: הצילו, אלוהיםםם!!!! אבל עזבו אותי, אני סתם התעוררתי על הצד המקומט של המיטה. יש כל כך הרבה דוגמאות לנשים מצליחות ויפהפיות שנראות מדהים גם אחרי גיל 40 ונותנות לי תקווה בימים חשוכים, אז למה שלא ניקח מהן השראה?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אני לא מדברת על ג'יי לו ועל ג'ניפר אניסטון כי כבר שמענו הכל, וגם כי עם כמויות הכסף שיש להן, זאת לא חוכמה להיראות ככה (אגב, תסתכלו על שאר הקאסט של חברים ותבינו שזאת כנראה קצת חוכמה בכל זאת). יש המון נשים מהממות גם בארץ שעברו את גיל 40 ונראות פשוט מדהים, בלי תקציב של כוכבות בינלאומיות.

שירי מימון - בת 40, אמא לשני ילדים

גם אם אתם לא רואים "הכוכב הבא" קשה לפספס את שירי, שנראית מעולה כבר שנים ורק הולכת ומשתבחת (אגב, ככה נותנים מחמאה, אנשים. רשמו והפנימו). הגלאם של שירי לא מתערער אפילו מהנוכחות של נינט, פאר היצירה והכריזמה, שיושבת לידה בשולחן השופטים, וצעירה ממנה ב-3 שנים, שזה אולי נשמע לכם מעט אבל זה שנות אור עבור מי שכרגע עברה את גיל 40. שירי מקפידה על טיפול פנים פעם בחודש, לא עשתה עדיין הזרקות אבל לא פוסלת, עושה כושר עם מאמן אישי פעמיים בשבוע ומשתדלת לאכול מאוזן. הטיפ שלה לטיפוח הוא לשתות הרבה מים, לישון טוב, לשמור על תזונה בריאה, לשטוף את הפנים ממש טוב ולמרוח קרם הזנה לפני השינה.

ומה הסוד האמיתי? הדרייב. שירי מעידה על עצמה שהיא אדם תחרותי, והיא כנראה תעשה הכל בשביל להוכיח לעצמה ולעולם שהיא תמיד מקום ראשון, או לפחות מקום שני שעושה מזה קריירה מדהימה. נכון, התחביב ההולם יותר את גיל 40 הוא לנבול לאט לאט כי באמת, בשביל מה לטרוח, אבל אנשים כמו שירי לעולם לא יעצרו. גם אם זה לא ייקח אתכם לשום מקום (כי בכל זאת, לא כולנו שירי מימון), זה לפחות יגביר את הדופק וימריץ את הדם, אומרים שזה מעולה לעור הפנים.

קרן פלס - בת 42, אמא לשני ילדים

קרן פלס היא לא רק תופעת טבע אלא גם ילדת טבע. היא גרה ביישוב על שפת הים, בבית שמעוצב בסגנון כפרי ועם ארנבות ותרנגולות שמסתובבות בגינה. ביומיום שלה היא כמעט לא מתאפרת, אלא אם כן יש לה הופעה או אירוע כלשהו, ולפי ראיון שנתנה השנה היא מעולם לא הלכה לקוסמטיקאית ומעולם לא הוציאה שחורים. היא גם אומרת שהיא עצלנית, שאין לה כוח להשקיע בטיפוח או זמן לעשות כושר, אבל קרמים היא ממש אוהבת והיא מקפידה לא לצאת מהבית בלי קרם הגנה.

ומה הסוד האמיתי? המיניות. אתם יכולים לאהוב את זה או ממש לא להתחבר לזה (רק אל תגידו שזה לא מתאים לאישה עם ילדים כי בחייאת), אבל קרן היא אישה מאוד מינית שנהנית לפלרטט ולחקור את המיניות שלה, ומדברת בלי סוף (אבל בלי פרטים! תשתפי קצת!) על הצורך לבחון גבולות בחיי הנישואים שלה עם נועם טור. נכון, הייתי ממליצה למתן קצת את התנועות המגונות לפסנתר, אבל באופן כללי חשק מיני זה ה-דבר שישאיר אותכם מלאי תשוקה וצעירים.

מירי מסיקה - בת 43, אמא לשני ילדים

איך אפשר להגיד קרן פלס בלי שתבוא מירי מסיקה מיד אחר כך? ועוד כששתיהן נראות מדהים? אז מירי מסיקה, שבקרוב תחזור למסך בתור שופטת באקס פקטור, אומרת שבכל הנוגע להזדקנות וקמטים יש לה כנראה גנים טובים, כי לאמא שלה גם בגיל 70 לא היו קמטים. אני עוצרת רגע לנטור לה טינה ונמשיך.

מה הסוד האמיתי? הומור עצמי. בהתחלה חשבתי שהחושניות שלה היא מה שמשאיר אותה צעירה, כי היא אוהבת להרגיש, לגעת ולהתלהב ממש כמו ילדה, או במילים אחרות: "כזאת אני, חבקנית". אבל אחרי מחשבה נוספת הגעתי למסקנה שמה שמשאיר את מירי מסיקה צעירה כל כך זה ההומור העצמי שלה. מדובר באישה מצחיקה מאוד, כך אומרים, שלא מפחדת לצחוק בעיקר על עצמה בכל הזדמנות. אביב גפן אמר עליה, כשהיו שופטים ביחד ב"דה ווייס": "יש לה קול יפהפה והמון הומור עצמי, ועם איך שהיא נראית - צריך הומור". התגובה שלה לזה הייתה להעלות לאינסטגרם פוסט עם קריקטורה שלו ולכתוב: "אביב ואני חברים טובים, הכל נאמר בהומור. נשבעת שלא נעלבתי שהרי אני ממש ממש יפה. אין צורך להרביץ לו, הוא חטף מספיק כאפות בחיים". כך, גבירותי ורבותיי, מחליקים קמטים.

מיכל אנסקי - בת 40, אמא לשני ילדים ועוד אחד בדרך

גם אחרי שעברה שיתוק טראומטי של חצי מהפנים ובעקבותיו ניתוח לשיקום, וגם כשהופיעה במאסטר שף ובמחוברים כשהפנים שלה רחוקות מלהיראות כפי שהיו, מיכל אנסקי היא אחת הנשים המרשימות והיפות בטלוויזיה הישראלית. היא כמובן גם מאותן נשים מעצבנות שלא משתמשות במייק אפ ביומיום ואומרות שהן לא סופרות קלוריות, אבל היא כן מקפידה להתאמן, מבשלת בלי שמן, עושה טיפול פנים כל 3 חודשים וטיפולי מיצוק לצוואר ולפנים. ואם מדברים על להיראות טוב מבפנים, אצלה זאת ממש פרשנות מילולית: באחד הראיונות היא אמרה שלפני שקונים קרמים או הולכים על ניתוחים, היא ממליצה לעשות בדיקות דם ולברר אם יש מחסור ב-B12, שמשפיע על הערנות ועל חיוניות העור והשיער.

ומה הסוד האמיתי? עם כל הכבוד ל-B12, יכול להיות שאצל מיכל אנסקי הסוד הוא דווקא היחסים המורכבים שלה עם ההורים. הצורך שלה להוכיח את עצמה, בעיקר לאבא המפורסם אלכס אנסקי, והמרדף אחרי ההערכה ותשומת הלב שלו, הם מקור האמביציה שלה, לדבריה. נפשית זה אמנם מתסכל להזדקק לאישור של ההורים, אבל פיזית, זה ישאיר אתכם ילדים.

מירי בוהדנה - בת 43, אמא לשלושה ילדים

קודקודי רשת והפקת משחקי השף שלום, העם דורש ספין אוף על חייה של מירי בוהדנה: יותר איך היא רוכבת על סוסים, איך היא מתנדבת במד"א, איך היא כזאת יפה ואיך היא מבשלת טעים (עם תפקיד משמעותי לאמא שלה בבקשה) ופחות שיחות מביכות עם מתמודדים. ולעניינינו - גם מירי, איך לא, משתמשת במייקאפ רק בצילומים או באירועים, אבל לפחות יש לה את ההגינות לומר שזה בגלל שהעור שלה מטופל מאוד טוב. היא משתמשת בקרמים וסרומים ופעם ביום (פעם ביום?!) שמה מסיכת פנים. היא עושה יוגה 3 פעמים בשבוע, רוכבת על סוסים והולכת לשיעורי ריקודי בטן, ופעם בשבוע עושה דיקור סיני להזרמת הדם בגוף ובפנים. בעבר סיפרה שהיא עשתה בוטוקס - אבל רק במצח.

ומה הסוד האמיתי? אצל מירי, לדעתי, יש שלושה סודות שונים. הראשון - היא מעידה על עצמה שהיא היפראקטיבית, וזה בטוח נותן פייט לא רע להזדקנות. השני - היא מתנדבת במד"א וזה ידוע שנתינה עושה רק טוב לעור הפנים. והשלישי - היא לא ברשתות החברתיות, וזה בטוח חוסך ממנה כמה קמטי מרמור טובים.

איגי וקסמן - בת 48, אמא לשני ילדים

היא הייתה אחת הזמרות האהובות עליי בתור טינאייג'רית, אבל היום איגי וקסמן לא פחות לוהטת, והיא כבר מתקרבת לגיל 50. נכון שעכשיו, בזוג מנצח, היא מתגלה כהיפך הגמור מהתדמית שלה, אבל למי אכפת שהיא מרוקאית קצת (הרבה) פולניה כשיש לה כאלה ערמות של שיק? איגי אמרה בעבר שהיא וכושר לא חברים, ושהיא מתה על טוסטים ומקדונלדס - גם אני, אבל איכשהו זה לקח אותנו לכיוונים ממש שונים... מעבר להרגלי התזונה הבריאה שכנראה לא ממש קיימים, היא אף פעם לא הולכת לישון עם איפור, מקפידה לנקות היטב את הפנים ולמרוח קרם לילה לפני השינה.

ומה הסוד האמיתי? מעבר לזמן, לנזקי שמש, לעישון ולשאר הדברים שמזיקים לעור הפנים, גם לחץ לא עושה להם טוב, ואם תשאלו אותי - בעיקר לחץ חברתי. איגי לא רק נשואה לגבר שצעיר ממנה ב-12 שנים, הביאה ילד ראשון בגיל 40 ועד אז, לדבריה, לא ממש התעסקה בנושא. חלק גדול מהמראה והווייב שלה, ללא ספק, קשורים לזה שהיא זרמה עם החיים שלה כפי שהם ולא נכנעה למוסכמות ולתכתיבים החברתיים.

גלית גוטמן - בת 48, אמא לשני ילדים

נסיים את רשימת המילפיות הלוהטות עם המלכה האם, האישה שנראית כמו אלה יוונייה - גלית גוטמן. עד גיל 40, היא אומרת, היא אכלה ג'אנק ולא הקפידה על כושר ועל תחזוקה של הגוף, דבר מאוד מכעיס להגיד כי כולנו יודעים שהיא נראית בדיוק אותו דבר כבר לפחות שלושה עשורים (אם נשכח לה את תקופת הגבות הדקות מדי, ואנחנו נסלח לה - כולנו היינו שם ושרדנו כדי לספר). אבל אני לא מצליחה לכעוס עליה כי היום היא הכי כנה שאפשר, לא מתביישת לספר שהיא משקיעה ועובדת קשה בשביל להיראות כמו שהיא נראית: היא עושה בוטוקס וחומצה היאלורונית כבר מגיל 35, וגם מזותרפיה, לייזר והתעמלות לחיזוק שרירי הפנים, והיא אפילו בנתה חדר כושר בבית.

ומה הסוד האמיתי? אי אפשר להתעלם מכל מה שהיא עושה כדי להיראות כמו שהיא נראית, אבל אם תשאלו אותי יש כאן פקטור נוסף - היא פשוט לא מתנצלת. לא על איך שהיא נראית, לא על זה שאכפת לה מאיך שהיא נראית, לא על הדברים שהיא עושה בשביל להיראות כמו שהיא נראית, ובטח שלא על הגיל שלה. לגזור ולשמור לימים קשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully