לורנה בוביט במשפט, 1994. Agence France-Presse, GettyImages
GettyImages/Agence France-Presse

הלכו בעקבות לורנה בוביט וחתכו את איבר המין של הבעל

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 10:16

האישה שחתכה את איבר המין של בעלה השפיעה, מסתבר, על לא מעט נשים אחרות שחתכו, נשכו ואפילו הציתו את אברי המין של בני זוגן. לא לבעלי קיבה רגישה, ראו הוזהרתם

לורנה בוביט טריילר/Lorena - Official Trailer | Prime Video

השבוע (רביעי) לפני 28 שנים, לקחה לורנה בוביט סכין מטבח באורך של 25 סנטימטר ועשתה חתיכת היסטוריה, סליחה על משחק המילים, כשהחליטה לחתוך את איבר המין של בעלה בעודו ישן.

לורנה וג'ון בוביט היו נשואים במשך 4 שנים עד הלילה של ה-23/6/93 שבו לורנה קמה מהמיטה לשתות מים, ראתה בכיור את סכין המטבח, לקחה אותה וכרתה את איבר המין של ג'ון. מיד לאחר מכן היא ברחה מהדירה, נכנסה לרכב והתחילה לנסוע, עד שבשלב מסוים של הנסיעה הבינה פתאום שהיא עדיין מחזיקה ביד פין כרות (!) וזרקה אותו מהחלון.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כשלורנה הגיעה לבית של חברים היא התקשרה למשטרה וסיפרה איפה הם יכולים למצוא את מה שנשאר מהאיבר. השוטרים הצליחו למצוא את החתיכה החסרה, הביאו אותה לבית החולים (שאליו הגיע ג'ון אחרי שאיבד 2/3 מכמות הדם בגופו), וג'ון ג'וניור האומלל חובר לג'ון בהצלחה.

מה שקרה לג'ון הוא באמת נורא, אבל מסתבר שהוא לא היחיד שהיה אומלל בסיפור הזה. בעדות הראשונה שלה במשטרה לורנה טענה שהיא עשתה את זה כי הוא אף פעם לא טרח להביא אותה לאורגזמה, אבל מאוחר יותר, במהלך המשפט, הגרסה שלה קצת השתנתה. היא סיפרה שבאותו ערב הוא חזר שיכור מבילוי עם חברים ואנס אותה, ושזה קרה פעמים נוספות במהלך הנישואים שלהם. עדויות של שכנים ומכרים והיסטוריה של תלונות למשטרה הצביעו על שנים של אלימות והתעללות, אך עם זאת, לא נמצאו כל ראיות לאונס. לורנה הואשמה בהטלת מום וגרימת חבלה חמורה, אך שוחררה מחמת אי שפיות ונשלחה ל-45 יום בבית חולים פסיכיאטרי.

את המשך חייה לורנה הקדישה למאבק עבור נשים מוכות. ג'ון, לעומת זאת, עבר ניתוח להגדלת איבר המין וכיכב בכמה סרטי פורנו, אבל בהמשך התחרט ועבר ניתוח נוסף להקטנה. הוא נעצר כמה פעמים על תקיפה, בין היתר של אשתו השלישית, ואפילו ניסה להיות כומר לזמן מסוים. מעניין למה זה לא עבד.

השם "בוביט" הפך מאז להיות מילה נרדפת לאישה שחותכת את איבר המין של בעלה, ועד היום, 28 שנים אחרי, זה גם המקרה הכי מפורסם. אבל אם חשבתם שזה מקרה חד פעמי ונדיר שכמוהו יש רק אולי עוד אחד או שניים, טעות בידכם. זה גם מה שאני חשבתי, עד שהחלטתי לבדוק, ושאלוהים יעזור - מדובר ברשימה חלקית בלבד.

עוד בוואלה!

גיי או סטרייט? זה מה שפנטזיות חד מיניות אומרות עלייך

לכתבה המלאה

האישה שזרקה פין לטוחן אשפה
קתרין קיו בקר היא אישה בת 48 מארה"ב, שערב אחד ב-2011 החליטה לסמם את בעלה באמצעות ארוחת הערב שהגישה לו. הוא נשכב על המיטה ואיבד הכרה, ואז היא הפשיטה אותו, קשרה את ידיו ורגליו למיטה וחתכה את איבר מינו עם סכין מטבח. בניגוד ללורנה בוביט, קתרין לא הסתפקה בכריתה והחליטה לזרוק את הפין המדמם לטוחן האשפה כדי שלא יהיה שום סיכוי לחבר אותו בחזרה.

כשהגיעו לעצור אותה היא צעקה שזה מגיע לו, ובמשפט התברר שהרקע למעשה היה כנראה הרצון שלו להתגרש ממנה. עורך הדין שלה טען שהיא סובלת מפוסט טראומה עקב התעללות מינית שעברה בילדותה, אבל בית המשפט לא גילה סלחנות ודן אותה למאסר עולם בגין הטלת מום חמורה והתעללות.

האישה שזרקה פין לאסלה
גם אישה הודית בת 30, בשם סוקוואנט קארו, החליטה לא לתת לבעלה הזדמנות לתיקון. כשהיא גילתה שהוא בוגד בה, היא חיכתה עד שיירדם ואז היכתה בראשו שוב ושוב עם מוט ברזל, עד שאיבד את ההכרה. בשלב הזה היא לקחה סכין, חתכה את איבר מינו, זרקה לאסלה והורידה את המים. היא הואשמה בניסיון רצח והבעל כמעט לא שרד, אבל זה היה בעיקר בגלל המכות לראש ככה שהפין הכרות, איך לומר, היה הבעיה הכי קטנה שלו.

האישה שנקמה באמצעות מין אוראלי ומזמרה
ב-2017 אדריכלית ארגנטינאית בת 26 בשם ברנדה ברטיני חתכה את אבר המין של בן זוגה באמצעות מזמרה. בהתחלה היו כל מיני גרסאות סותרות, לא היה ברור אם השניים בכלל מכירים, אבל בסופו של דבר התברר שהם היו בקשר זוגי. לטענתה, הוא התעלל בה ופרסם תמונות עירום שלה וסרטוני סקס, והיא תכננה איך תנקום בו במשך חודשים. כשהחליטה להוציא את הנקמה שלה לפועל היא הזמינה אותו לדירה שלה, כיסתה לו את העיניים והתחילה לבצע בו מין אוראלי, ואז שלפה את המזמרה. הייתי אומרת שאפשר רק לתאר כמה דם היה שם, אבל לצערי נתקלתי בתמונות, והתשובה היא - הרבה.

ברנדה הורשעה בניסיון לרצח וקיבלה 13 שנות מאסר. הפין, אם אתם שואלים, חובר בחזרה והבחור חזר לתפקוד מיני חלקי, למרות שהיא הצליחה לכרות כמעט 90% ממנו, כולל את אחד האשכים.

הנערה שקיבלה מחמאות מהמשטרה
ב-2014 נאנסה נערה הודית בת כ-17 על ידי הדוד שלה. יום למחרת הוא ביקש לפגוש אותה שוב, והיא הגיעה אליו עם מכשיר הקלטה ועם סכין, הקליטה את השיחה ביניהם, וכשהוא ניסה כצפוי לאנוס אותה שוב, היא חתכה את איבר מינו. אחרי המעשה היא דיווחה על מה שקרה למועצת הכפר, שפנתה מיד למשטרה. תגובת המשטרה הייתה: לא תוגש שום תביעה נגד הנערה, צריך להריע לאומץ ולגבורה שלה.

האישה ששרפה את אבר המין של בעלה
כל הסיפורים הם טראגיים (ויש עוד המון שנשארו בחוץ), אבל הסיפור הבא לוקח את הטרגדיה - ואת הטמטום האנושי - לרמה אחת מעל כל השאר. זה קרה ב-2008, אישה אוסטרלית בת 44 בשם ראג'יני נאריאן ראתה את בעלה מחבק אישה אחרת ומיד הסיקה שהוא מנהל רומן. בזמן שהוא ישן היא נכנסה לחדר השינה והציתה את מפשעתו. הבעל קם בבהלה מהמיטה והעיף בקבוק אלכוהול שעמד על השידה הצמודה למיטה, דבר שגרם להתלקחות של האש.

בסופו של דבר, הבעל מת מפצעיו, לבית (ולבית הסמוך!) נגרם נזק של כמעט מיליון דולר, אבל האישה טענה שהיא ממש לא התכוונה ורק רצתה שהוא יבין ש"זה שייך רק לה". ממממ, הייתי יכולה לחשוב על דרכים אחרות להעביר את הנקודה. היא הואשמה ברצח ותקיפה בנסיבות חמורות, בהצתה ובשלושה סעיפים נוספים של סיכון חיי אדם כי בנוסף לכל, גם שלושת הילדים שלהם היו בבית באותו זמן.

הנשים שעשו את זה בארץ
נכון תמיד נדמה שסיפורים מטורפים כאלה קורים רק במדינות אחרות, ושזה משהו שבחיים לא יקרה כאן? או שזאת רק אני חיה בסרט? בכל מקרה, מסתבר שגם בארץ הקודש פינים סוררים נמצאים בסכנה. לפני כמה שנים אישה מצפון הארץ, בעלת עבר פסיכיאטרי, תקפה את בן זוגה לשעבר ונשכה את איבר מינו עד שכמעט נכרת. במקרה אחר, בעיר טבריה, שגם היא עונה על התיאור "צפון הארץ", חתכה אישה בסכין את איבר המין של בן זוגה אחרי שלטענתה ניסה לאנוס אותה ואיים עליה באותו סכין. עורכי דינה של האישה טענו שבן זוגה נוהג באלימות כלפיה כבר שנים, כופה עליה יחסי מין ואף ביצע בה מעשי סדום מספר פעמים, והוסיפו שמדובר בהגנה עצמית. הגבר, כמובן, הכחיש.

הגבר שעשה את זה לעצמו
ואיך אפשר לסיים את אוסף הביזאר (החלקי בהחלט, כאמור, באופן מטריד) הזה, בלי ללכת עוד כמה צעדים לקצה ולהבין שגם אם חשבנו ששמענו הכל, תמיד נמצא משהו יותר קיצוני. והפעם - בחור בן 21 מטורקיה רב עם בת הזוג שלו באמצע הרחוב. בשלב מסוים של הוויכוח הוא פשוט הוריד את המכנסיים והתחיל לחתוך את איבר המין שלו בעצמו, עם סכין גילוח. אנשים שהיו ברחוב ניסו לעצור אותו אבל זה היה מאוחר מדי. את האיבר שנחתך הצליחו לחבר לו בחזרה אבל הנזק שנגרם לו היה בלתי הפיך ולטענת הרופאים הוא לעולם לא ישוב לתפקוד מיני תקין.

נכון שפתאום כל הבעיות שלכם נראות הרבה פחות נוראיות?

שמחתי לעזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully