דניאל גרינברג, אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

משבר או הזייה? הזוגיות של אייל גולן ודניאל גרינברג

לירון איתן

29.6.2021 / 9:31

משבר הזוגיות (לכאורה) של אייל גולן ואשתו ההרה דניאל גרינברג, ששלח אותו לבלות כמה ימים במלון יוקרה, הוא הדבר הכי מסקרן שקרה בביצה בשבוע האחרון (לא הכי מוזר - החתונה של מני ופרלה נתנה פייט). לפתע הופיע באינסטגרם של גרינברג משפט מסקרן. ניסינו לפענח

מיאל גולן בסורי של דניאל גרינברג/אינסטגרם

מאז שפרץ האינסטגרם לחיינו, הקשר ביננו לבין סלבריטאי העולם הפך לפשוט יותר. לא עוד צילומי פאפראצי מקריים ותכניות בידור שמציעות לנו פרשנות לחייהם המסקרנים של היפים העשירים והנוצצים, אלא גישה ישירה מהסלון שלהם ישירות לתוך הנייד שלנו. וואלה אני מתה על זה, אוהבת לראות את אנה ארונוב בעוד צעידה על החוף, את דנית גרינברג בסידור ארונות מספר 759 לחודש זה ואת מעיין אדם מתלטפת עם חתולה בפעם המיליון. הדיל עובד בענק, הם משתפים, מתעדים, שקופים (נגיד) ואנחנו עוקבים וקונים את המוצרים שהם מפרסמים, אהבתי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בתחילת השבוע קרה משהו שמפר את כל הכללים שהרגע הצגתי בפניכם, אחרי גל שמועות עקשני על משבר ביחסים בין דניאל גרינברג לאייל גולן שכלל מעבר שלו למלון (יעני לצורך חופשה עם יאן) ומחיקה של שם המשפחה שלו מהאינסטגרם שלה (יעני כי היא צריכה לאשר זהות מול אינסטגרם) ההכחשות הגיעו מכל עבר והופצצנו בצילומים עם אלין ותיעוד ארוחות ערב של חביתה עם התינוקת המשותפת והמתוקה. עד כאן הכל בנאלי, בסך הכל מייחצנים לנו שהחיים נפלאים ואין משבר. אבל אז דניאל פתחה לקהל העוקבים והעוקבות שלה את האפשרות לשאול אותה שאלות, בדקתי - זאת הפעם הראשונה.

דניאל גרינברג, אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
מה הכונה? כתב החידה/צילום מסך, אינסטגרם

השאלות כמובן חוזרות על עצמן, איפה את קונה בגדים למיאל ובלה בלה למי אכפת, אבל שאלה אחת לכדה את תשומת ליבי, ויותר מזה, התשובה עליה הדליקה לי את צ'קאלקת הסקרנות: "מה שלא נכנס לנו בדלת הבית לעולם לא הפריע, יפריע או יפריע... כוחה של אישה - לנעול את הבית שלה ולשמור מפני חיידקים מזיקים". הא? בפני מי היא נועלת את הבית? מי הם החיידקים המזיקים? והאם יש קשר למריבה שכביכול הייתה או לא? מה שבטוח, היא רוצה שננסה לפענח את התעלומה, אחרת לא הייתה משאירה לנו כתב חידה מסקרן שכזה. אז ניסינו:

אנחנו החיידקים
זאת כמובן האפשרות המתבקשת. התקשורת מתעניינת, שלא לומר מתאבססת על אייל גולן באופן ששמור רק ליחידי סגולה במדינת ישראל. רוב הסלבס מקבלים תשומת לב בגלים אבל גולן תמיד בכותרות. ייאמר לזכותו שהוא אכן מאוד מעניין וגם הקיף את עצמו בבני משפחה (בעבר ובהווה) שכולם כוכבים בצורה כזאת או אחרת ועדיין, כל צעד שלו נמדד וזוכה לביקורת ציבורית רחבה. אין ספק שדניאל נהנית מכל הטוב הזה, בסך הכל לא נראה לי שאם הייתה הולכת באמת על קריירה של שחקנית המעמד הציבורי שלה היה דומה לעכשיו (איכשהו הצגות בצוותא לא מובילות אותך לכמעט 400 אלף עוקבים באינסטגרם), אבל תשמעו, גם כמה אפשר? אייל מצטלם עם עדן בן זקן? משבר ביחסים. ידידה של אייל נותנת לו נשיקה בלחי? דניאל נדרשת לתת תגובה מיידית. קצת צעקה עליו בחתונה כמו כל כלה סטנדרטית? אייטמים בכל האתרים. אולי לדניאל פשוט נמאס, היא עייפה מהתקשורת הרודפת ובקרוב מאוד נשמע ממנה וידוי בריטני סטייל על החיים בתוך כלוב של זהב. קשה לי לחכות.

האקסיות
(וברוך השם יש) - למי יש סבלנות לאקסיות של הבן זוג? ועוד לשתי יפהפיות כמו אילנית לוי ורוסלנה רודינה? גם מה יש להן לאקסיות שלו בזמן אחרון? זאת מתחתנת, ההיא בהריון, מה זאת כל הגניבת פוקוס המעצבנת הזאת? גם ככה הריון שני זה כבר די משעמם ואין ממש מה לכתוב עלייך אז מה הן רוצות שתי אלה עם מסיבות הרווקים ביוון וההנחיה השבועית בטלוויזיה? אולי היא החליטה שהיא לא בודקת יותר מה קורה איתן בכלל וגם לו היא לא מרשה להציץ, ואולי היא בוחנת בקפידה כל כניסה שלו לכל סטורי כדי לוודא שהמזיקות הלכו ואיתן הגיעה שלוות הנפש המיוחלת. עד ההריון של רוסלנה כמובן.

ארגוני הנשים
מאז הפרסום הראשון של הפרשה ההיא, שמו של גולן הוכתם ובמהלך כל השנים שעברו מאז, הפרשה לא מפסיקה להדהד בתחקירים שונים, בבתי המשפט ובהפגנות שמלוות את ההופעות שלו. רק בסוף השבוע שעבר הושמעה מחאה ברחבי הרשת נגד הופעתו במצעד הגאווה לצידו של עופר ניסים. ישנה ציפייה טבעית לתגובה מהאישה שלצידו, גם רוסלנה רודינה בזמנו נאלצה לתת תשובות לתקשורת וגם מעגל החברות הטובות שמקיפות את אייל גולן. אולי בעקבות הקולות האחרונים גרינברג החליטה שנמאס לה, אין לה סבלנות לארגוני הנשים שלא מרפים לרגע, החזירה את אייל הביתה מהחופשה עם יאן והחליטה שהיא לוקחת צד בסיפור הזה על אפם וחמתם של כל המצקצקים.

זן דלתא
נו ברור. היא מבלבלת בין חיידק לוירוס - טעות נפוצה סך הכל. הקורונה חזרה לחיינו ומאיימת שוב לשבש לכולנו את השגרה. כל ברת דעת, במיוחד אם היא בהריון, תחליט בסיטואציה שכזו לנקוט משנה זהירות, לעטות מסכה, ולהסתתר מפני הזן ההודי והמיותר כל כך. כל החלקים מתחברים לי עכשיו, הרי זה באמת כוחה של אישה - להחליט מה הלו"ז בבית ומי מגיע מתי. דניאל, אני לגמרי מבינה, עד שהחיים חזרו למסלולם אין סיבה שננהג בחוסר אחריות ונתעלם מהמצב. יישר כוח, חזקי ואמצי.

מישהי
תראו. אני באמת לא באה לסכסך פה. אבל זאת תמיד אופציה. אחרי הכל, הוא לא היה בבית כל הסופשבוע, והוא לא בדיוק שונא נשים יפות. אז... אולי היא החליטה לנעול את הדלת מפניו? בסדר אני יודעת שזה הימור פרוע אבל ביננו, אנחנו לא באמת יודעים איפה הוא הסתובב ואת מי הוא פגש. חוץ מזה, מניסיוני, דבר אחד בטוח - אם הבעל לא בבית אז באמת אין מי שיפריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully