בן אל תבורי שימי תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לא רק שימי ובן-אל: המשפחות המסוכסכות שצריכות סולחה

ענת ניסני

22.7.2021 / 10:24

אם שימי מחל על כבודו, הגיע לדירה של בן אל ועשה סולחה על ג'חנון עם רסק, כל המשפחות המסוכסכות יכולות להתפייס, כולל בר רפאלי, אדל בספלוב ועוד כמה. קבלו את הסולחות שאנחנו מחכות שיקרו כבר

אחרי שבע שנים של נתק, הרבה אמירות לא נעימות (מהצד של שימי) ועוד יותר דמעות (מהצד של בן אל), הגיע הרגע המרגש. בשבת בבוקר הגיע שימי סופסוף לאחד ממגדלי היוקרה של תל אביב, דפק בדלת הדירה של בנו ושם סוף לסכסוך. האם זו ההשתתפות של שימי בריאליטי המתחרה שגרמה לפיוס המיוחל להגיע, או אווירת אהבת החינם ששררה בתשעה באב?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

סליחה על הציניות, קצת קשה לרסן אותה אחרי שכמה ימים לפני שימי התארח בתוכנית הבוקר של רשת וסירב להביע גאווה בהצלחה של הבן שלו או להראות אכפתיות כלשהי כלפיו, אבל אני מודה שכשראיתי שהם סופסוף נפגשו, זה באמת היה מרגש. בתור מי שבסיפור הזה נמצאת לגמרי ב-team בן אל (מי בכלל ב-team שימי חוץ מיהודית?), אני בכנות מקווה בשבילו ובשבילם, שמרגע זה ואילך הם יהיו רק בטוב.

אבל כמו התבורי'ז, יש לא מעט משפחות נוספות שזקוקות לאיזה פיוס טוב:

קורין גדעון וסבתא שלה

תודו שבחיים לא הייתם מצפים לשמוע על סכסוך במשפחה שבה האמא והבת עושות אמבטיות ביחד, אבל כנראה שבעיות יכולות להיווצר גם במשפחות הכי קרובות. ממש אחרי שקורין ילדה את בתה אלונה, כאילו ההורמונים והחלון לא היו מסעירים מספיק, התפרסמה ידיעה לפיה הסבתא של קורין, אמא של אמה, ורדה, נמצאת בנתק מהמשפחה מזה מספר שנים. לפי הריאיון המצוטט, הסבתא לא ממש רצתה להיכנס לפרטים, אבל תוך כדי ניסיונות התחמקות הצליחה להכניס איזו עקיצה קטנה או שתיים כמו "לי זה לא היה קורה" על פרשת החלון או "גם אני ובעלי היינו מפורסמים, אני לא חיה את הפרסום".

קורין, לעומת זאת, הגיבה ב"תודה רבה" בלבד, ואילו ורדה אמרה שהיא לא מעוניינת לדבר על הנושא, אך ציינה שהיא אוהבת את אמה, שהיא מאוד יקרה לה ושהיא לא רוצה ששום דבר יפגע בה.
בין ורדה לקורין, כאמור, היחסים נראים אחרת לגמרי, או כמו שקורין תיארה את זה - ממלאות אמבטיה עם קצף, יושבות עם קפה ומשהו מתוק ומלרלרות. באותו ראיון, קורין גם אמרה שאמהות ובנות זה קשר מורכב, אבל שאמא שלה הצליחה לפצח אותו כי תמיד הייתה שם בשבילה, בלי שום שיפוט או ביקורת. האם יש פה רמז סמוי לסבתא? אח, הלוואי שהייתי זבוב על החרסינות בסשן הלירלור הבא.

איך מתפייסים?
אף פעם אי אפשר לדעת מה באמת קורה בתוך משפחה, אך ממעט האינפורמציה שליקטתי, בעיקר בסטורי של קורין, אני חושבת שורדה היא נשמה טובה שלא מסוגלת לעשות רע. מי שצריכה, אם כך, לעשות את הצעד הראשון לקראת פיוס היא סבתא, ויפה שעה אחת קודם כי תיכף גם אלונה תצטרף לאמבטיות, ורביעייה בבת אחת זה כבר מוגזם.

בר רפאלי וסבתא שלה

בר וציפי רפאלי אמנם לא עושות אמבטיות ביחד, או לפחות לא כאלה שידוע לנו עליהן, אבל ללכת לכלא בשביל הבת שלך נשמע לי כמו משהו שגם מעיד על איזושהי מסירות וקרבה. גם כאן, הסכסוך המשפחתי הוא עם הסבתא, אבל הפעם מדובר על הסבתא מצד האבא, רפי רפאלי.

הנתק ביחסים התפרסם כבר לפני מספר שנים, אך לפי מה שהסבתא אומרת, אין בינה לבין הרפאלי'ז שום קשר כבר מאז שבר הייתה בת 13. אין לי מושג מה המצב שם היום, אבל ככל הנראה הסבתא לא הייתה בחתונה של בר ולא פגשה את הנכדים מעולם. כמובן שהסכסוך התרחב גם לבני משפחה נוספים מאותו הצד, ונראה שחלק גדול ממה שמעסיק אותם היום זה מאיזה צד של המשפחה מגיע היופי של בר.

אם חשבתם שבזה נגמרות ההשוואות בין הצדדים, אתם טועים, כי לאורך כל השנים האלה הסבתא השנייה, אמא של ציפי, לא מפסיקה לחגוג על כמה שאיתה דווקא הקשר ממש תקין, כולל להגיע לבקר את בר על הסט של אקס פקטור לפני מספר שנים, ולהודיע בתקשורת, איך לא, שליאונרדו דיקפריו בחור ממש חמוד.

איך מתפייסים?
אני לא יודעת מי אשם בסכסוך אבל עד שאמא של ציפי לא תפסיק להוציא לסבתא השנייה את העיניים, פיוס לא יהיה פה. הסיכוי שזה יקרה - קלוש למדי. קשה לשנות הרגלים בגיל מבוגר, ובטח לוותר על תחביבים שעושים טוב על הנשמה.

אדל בספלוב, אמא שלה ואחותה

אדל בספלוב לא ידועה כמישהי שמתביישת להגיד את מה שהיא חושבת, גם כשזה לא ממש נעים. כבר שנים היא מספרת על הקשר הבעייתי עם אמא שלה, שהפך לנתק מוחלט אחרי שלטענתה, אמא שלה פשוט הפסיקה יום אחד לגדל אותה ואת אחיה, ומי שתפסה את מקומה הייתה הסבתא, אמא של אבא שלה.

אדל כבר הצהירה בעבר שאמא שלה לא תוזמן לחתונה ולא תראה את הילדים שלה, וכפי הנראה היא גם קיימה. בשנים האחרונות הצטרפה לסכסוך גם אחותה של אדל שהתייצבה לצידה של האמא, טענה שאדל משקרת ואפילו קראה לה פוסטמה (כנראה מילה שכיחה בסכסוכים משפחתיים), או ליתר דיוק: "פוסטמה שהחליטה שהמשפחה שלו יותר טובה", וב"שלו" הכוונה כמובן למאצ' עבד, בעלה של אדל.

איך מתפייסים?
כמו שזה נראה מכאן, זה רק הולך ומחמיר. בהתחלה הסכסוך היה רק מול האמא, עכשיו גם מול האחות, שטענה אגב שגם אחיה התאום של אדל כבר לא מדבר איתה. בצדק או לא, אדל בטוח לא תהיה זאת שתתנצל ותבקש להתפייס, וגם לא נראה שתקבל ניסיונות התנצלות מצידן. עכשיו, עם המשפחה של מאצ', שאדל מספרת שקיבלה אותה כמו בת, אני חושבת שאמא שלה ואחותה באמת לא חסרות שם לאף אחד, חוץ מלסבתא של אדל אולי, שעם כל הכבוד היא כבר סבתא-רבא, ובטח צריכה מדי פעם איזו החלפה עם הנכדה. הסיכוי שזה יקרה: אפסי. הסבתא הזאת נראית בת 40 ויש לה מספיק כוחות בשביל להיות הסבתא-רבא גם של הדור הבא.

בריטני ספירס, אבא שלה וכל שאר המשפחה

ואחרי כל זה, גבירותי ורבותיי, יש לנו מנצחת. בריטני ספירס שעוברת טירוף עם המשפחה שלה, עם אבא ששולט עליה באפוטרופסות מהגיהנום כבר 13 שנים, אמא שמדי פעם נזכרת להגיד שהיא רוצה להיות מעורבת אבל נעצרת בשלב לפני של ממש לעשות עם זה משהו, אח שנראה כאילו זה די עובר לידו, ואחות קטנה שגם אותה שמענו מאוחר מדי ומעט מדי.

באחד הפוסטים האחרונים של בריטני באינסטגרם נראה שהיא החליטה לפתוח את הפה על המשפחה שלה, ויש לה הרבה מה להגיד. בתחילת הפוסט היא יוצאת, שוב, על כל מי שצוחק על הסרטונים שבהם היא רוקדת בבית, אבל אז היא נכנסת לעניינים המשפחתיים, מה שהיא בדרך כלל לא נוהגת לעשות, אומרת שהיא לא אוהבת את זה שאחותה הופיעה בטקסי פרסים עם רמיקסים לשירים שלה וטוענת ש"מערכת התמיכה שלה" פגעה בה עמוקות. גו בריטני!

איך מתפייסים?
כרגע לא ברור מה מצב האפוטרופסות שלה. יש לה עורך דין חדש, לראשונה מזה 13 שנים זה אחד שהיא בחרה, ואפשר רק לקוות שאבא שלה באמת ייצא מהתמונה. אבל לי יש תחושה שאחרי שהכל יסתיים, בתקווה שהכל יסתיים, היא עוד תהיה מסוגלת לסלוח אפילו לאבא שלה, כל עוד הוא ישמור ממנה מרחק.

מייגן מרקל וכל העולם

מאז פיונה שרק לא הייתה מישהי שפחות התאימה להיות נסיכה מאשר מייגן מרקל, והסיבה העיקרית היא המשפחה שלה. דווקא לבית המלוכה הבריטי, שכנראה אין בעולם דבר יותר קפוץ, נפוח, סולידי ומעושה ממנו, הגיעה אישה שכל המשפחה שלה, חוץ מאמה, היא טראש אחד גדול שעסוק בללכלך עליה, להודיע לכולם כמה היא איומה ולנסות להתפרסם או להתעשר על חשבונה.

עכשיו, מילא היו עושים את זה עם דברים חיוביים, שמרימים לה, עם איזו גאווה בזה שהם בשר מבשרה ודם ודמה (או לפחות 50%, במקרה של אחיה ואחותה למחצה), אולי זה היה עוד נסלח, למרות שאין דבר יותר דוחה מלרכב על הגב של האחות או הבת המצליחה. אבל הם עושים אפילו יותר מזה ולא מפסיקים לטנף עליה - אבא שלה טען שמעולם לא עזרה לו ופרסם אינספור דברים אישיים למרות התנגדותה, אחותה למחצה קראה לה צבועה ושקרנית עם הפרעת אישיות נרקסיסטית, ואחיה למחצה אמר שהיא כלבה אנוכית ורעה, וכמעט התחנן בפני הארי שלא יתחתן איתה.

אם זה לא הספיק, מהר מאוד הגיעו שמועות על יחסים עכורים גם עם הגיסה, קייט מידלטון, ואני רק יכולה לתאר לעצמי מה זה עושה למלכה אליזבת האומללה, שבטח מצטערת על היום שנכנסה לארמון.

איך מתפייסים?
תראו, הנטייה הראשונית שלי היא לרחם על מייגן, ואין לי ספק שהמשפחה שלה היא חתיכת קן צרעות קנאי ואכזרי, אבל כשאת מסוכסכת עם כל כך הרבה גורמים שונים במשפחה המורחבת אני מתחילה להרים גבה, במיוחד אם את גם מגה-מעצבנת. עם המשפחה האישית שלה הייתי מציעה למייגן לא להתפייס לעולם ולא משנה מה, אבל עם ארמון בקינגהאם אולי היה שווה לשמור על איזשהו קשר, להסכים לתואר אצולה סמלי או להשאיר לפחות גשר אחד לא שרוף. עכשיו, בכל מקרה, זה כנראה מאוחר מדי, או במילים אחרות: הסיכוי ממש קלוש. טוב, לפחות תמיד יהיה לה את אופרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully