רמקול. swagg,
swagg

יותר יעיל מאולטימטום: רק כך תגרמי לו לסגוד לך

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 20:14

רוצות שיוויון? דעו שעם כוח מגיעה גם אחריות, וזה אומר שלפעמים תצטרכו לקחת עניינים לידיים הענוגות שלכן ולעשות את העבודה השחורה. למשל, במקום לחכות למתנה לקנות לו אחת בעצמך! מבוא לפמיניזם מפרגן

רמקול סוואג/swagg

יש לי הצעה. השנה, בט"ו באב, תשברי שגרה. אולי השנה לא תתבכייני רק כדי להעמיד פני מופתעת כשיגיע שליח עם פרחים ושוקולדים למשרד בדיוק באותו תאריך שבו שכל הבנות האחרות במשרד מקבלות פרחים ושוקולדים למשרד, משוות גדלים ואז מתאכזבות יחד כלהקה: "אה, לא נורא. אולי ביומולדת שלך כשתסעו לכרתים הוא יציע. בטוח הוא יציע. אין מצב שלא". כי קודם כל, יש מצב שהוא לא מציע, ודבר שני, כי הגיע הזמן שתלמדי לפרגן לו.

לא אומרת שתהיי הווינג-מן שלו בבר ותארגני לכם שלישייה. רק שאולי הגיע הזמן, במקביל לדרישה (המוצדקת) שלך לשינוי של מאה שמונים מעלות ביחס המגדרי, שבמקום לצפות ולהמתין שדברים יקרו, תקחי שליטה על החיים שלך ותגרמי לדברים הטובים האלה לקרות. לא בשביל משהו, סתם כי זה כל כך הרבה יותר עוצמתי מלשבת ולהגיד שאת אישה עוצמתית.

אם יש מישהו שבא לך עליו, אל תחכי שהוא יציע לך - תציעי את - מקסימום זה יצליח. ואם הוא יגיד לא, תהיי בדיוק באותו מקום שאת נמצאת בו עכשיו, עם אגו משופר, שעבר מסאז'. אז יגיד לך לא. מה קרה? לא תמותי, מבטיחה לך. תכל'ס, הדרך היעילה ביותר לזכות בליבו של אדם היא לאהוב אותו קודם, והדרך הכי טובה לתחזק אהבה היא לפרגן - לא על חשבון איכות החיים שלך, כמובן, אבל על מלא.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם יש לך בן זוג ואת מצפה שתחגגו יחד את יום האהבה עם תוכניות רומנטיות ומתנות, בואי, תעשי את זה בעצמך. ככה לפחות תדעי בדיוק מה קורה, ולא תהיי במתח. כל כך כיף לקחת שליטה בסיטואציות כאלה שאת הולכת להתמכר, מה גם שהדרך הכי טובה לגרום למישהו לעשות משהו היא להדגים לו - אם את רוצה שהוא יאהב אותך, תני לו מלא אהבה. אם את רוצה יותר מגע, געי בו את, ואם את רוצה שהוא יפרגן לך בפינוקים ומתנות - את יודעת מה את צריכה לעשות.

ומה קונים לגברים? בעיה. מזמן התייאשתי מהחנויות האלה לגבר, שאלוהים יודע מי קונה שם ומדוע, ולמה מישהו בעולם הזה צריך גלובוס, רולטת צעצוע ועט נובע. מישהו צריך לעדכן אותם שאנחנו ב-2021, וכותבים הכל ב-notes. איזה מזל שזה עידן שכולו ג'נדר-בלנדר טכנולוגי, כי שלושת המתנות האלה ישמחו כמעט כל גבר, ואחת מהן תשמח כל גבר. או אישה. או ילדים שהגיעו למצוות. בוודאות.

גרביים. swagg,
התאמה זה לבומרים - קני לו גרביים מוזרות/swagg

גרביים של Oddsocks, כן. גרביים זה כיף, וגם - זה בערך המקום היחיד שבו גבר סטרייט יכול לגוון מלבושו - וגם, לכבוד העובדה שהאקדמיה פסקה לאחרונה שגרביים זה גם נקבה וגם זכר, שזה מאד מתאים לעולם הפלואידי שבו לא כולם בהכרח מסתובבים בזוגות, ואת זה יש לחגוג. מדובר בחבילות גרביים שיש בהן שש יחידות, שכל אחת מהן עובדת עם השנייה. בכל סט יש פלטת צבעים ששולטת, כדי שלא יקרה מצב שכל גרב תהיה בעולם גוונים לגמרי אחר. זה פאן, זה יפה, וגם - כשתלך גרב אחת לאיבוד בפילטר של מכונת הכביסה, והיא הרי תלך לאיבוד - היא לא תחסר לאף אחד.

ארנק. swagg,
ארנק כרטיסים שהוא גם כלוב פאראדיי/swagg

ארנק של C Secure. למה לא? ארנק זה קלאסיקה בעולם המתנה לגבר, וזה ארנק ייחודי. קודם כל הוא מחזיק רק כרטיסי אשראי, כי מי מסתובב עם מזומן בימנו, ודבר שני - זה גם כלוב פאראדיי. אם אתן לא יודעות מה זה כלוב פאראדיי, כנראה לא ראיתן מספיק סדרות מדע בדיוני עתידני, וחבל, כי עוד עשר שנים בטח נגור בכלובי פאראדיי. אולי אני צריכה להפסיק להגיד פאראדיי. פאראדיי, פאראדיי, פאראדיי! זהו, יצא מהסיסטם.

בכל מקרה, מדובר בחומר שמגן על הכרטיסים מחדירה חיצונית של שדות חשמליים, כגון האקרים מברית המועצות, או משהו שיותר הגיוני שיקרה - מהמכשירים המגנטיים שיש עכשיו בכל חנות כדי שנוכל לשלם בכרטיס עם חיבור ויי פיי, ו/או עם הטלפון. תארי לך שאת עוברת עם הכרטיס בכיס האחורי ובטעות נשענת על הדלפק בזמן שהמכשיר עובד? לא נעים. במיוחד כי מתחת ל-300 שקל אפילו לא צריך לאשר או להקיש קוד. כיום ישנם קוראים אלחוטיים שיכולים לקרוא את המידע של כרטיסי התשלום דרך כל בד או עור, וכדי למנוע את האסון הזה, קני לו מחזיק כרטיסים חכם ומוגן, או ארנק מעור איטלקי, שגם הוא עשוי ממתכת נגד גניבות נתונים.

רמקול. swagg,
ואם בא לך לפרגן לו ממש - הרמקול הזה הגיע לעבוד/swagg

הרמקול של ELITE של UB+ גבירותי ורבותי, הוא השוס. זה רמקול שהוא גם גוף תאורה מהמם שנראה כמו חייזר פאשניסטה, שמגיע עם מעמד שלוש רגליים שעליו מניחים את הרמקול, או, אם רוצים לנייד אותו, רצועת נשיאה שמגיעה איתו ואפשר להרכיב בקלי קלות. מדובר רמקול כל כך הרבה יותר איכותי מכל רמקול אחר שאי פעם נתקלתי בו. הסאונד נקי, לא מתכתי, חמים, והווליום פשוט פסיכי. לא הגעתי למקסימום, כי לא נעים לי מהשכנים. מעבר לכך, בדרך כלל ברמקולים ניידים עם חיבור אלחוטי אין באסים טובים. רובם אפילו די גרועים. כאן לא רק שיש באסים מצוינים, אלא שבאפליקציה של הרמקול שזמינה להורדה חינם תוכלו להעביר למצב של באס מוגבר.

ואם כבר באפליקציה עסקנן, יש שם המון אופציות כיפיות. להדליק ולכבות את הרמקול, להעביר שירים (מן הסתם), להגביר, להנמיך, לשנות איכות סאונד, ולשלוט גם בתאורה. לרמקול הזה יש 11 צבעי תאורה שונים. לבן, כמובן, צהוב, ירוק, תכלת, אדום, סגול, לילך, כחול וביניהם מוד של שני צבעים מתחלפים, או כל הצבעים מתחלפים בו זמנית. זה רמקול מדהים, ולא רק בגלל הסאונד שבאמת, הוא קרוב למושלם - הוא מתאים להיות רמקול ביתי מספק לגמרי - ועובד כסטריאו אם יש לכם שניים כאלה, ועובד גם לים עם חברים, פיקניק רומנטי, אירוח קרחנה, או לחדר השינה, למצבי ערות (או עוררות) שונים, כי בנוסף לכל אלה יש לו גם שלוש עוצמות תאורה (חוץ מכבוי ודולק) - נמוך להירדמות, בינוני להירגעות וחזק - לקריאה, כמובן. כי לישון אחרי המתנה הזאת כנראה שלא תישני. קריצה קריצה. ט"ו באב שמח שיהיה לך, אישה עוצמתית שכמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully