היילייטרים. עיבוד תמונה דורון שיינר,
עיבוד תמונה דורון שיינר

לא רק חשפניות בווגאס - הבאנו נצנצים לכולן, והרבה

30.12.2021 / 15:26

מסיבת השנה החדשה מתקרבת בצעדי ענק, ואנחנו רק רצינו להזכיר לכן, שבלי נצנצים הרבה פחות כיף בחיים - אין אין חגיגה בלי בלי בלי שימרים מבריקים ומאירים על כל הפנים - ועוגה לא תזיק גם. קבלו את המוצרים הנוצצים שישדרגו לכן את הלוק

ראו, שמעו נא - נמאס לנו.
תחת כל עץ רענן תמיד יהיה מישהו שיש לו מה להגיד על נצנצים ושימרים: "זה זול", "זה מוגזם", "זה לא לגילך", "את נראית כמו עץ חג מולד". מה לא שמענו כבר, והגיע הזמן לענות למקטרגים תשובה ניצחת: "אח שלי, אף אחד לא שאל לדעתך. אני אוהבת נצנצים, ואני אמשיך להסתובב איתם מתי ואיפה שאני רוצה, באור יום, בישיבה בעבודה, ואם תמשיך לדבר ככה, אשתיל לך נצנצים באוטו, נראה מה תגיד אשתך". ואחרי שהוצאנו אגרסיות, באמת שאין מקום שבו מותר להיות חופשיים יותר מאשר באיפור. ובבגדים. ובסקס, ובכלל.

טוב, מהתחלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לכל אחד ואחת מותר לעשות מה שבא לה או לא, ומי שדופקת חשבון למה שאומרים עליה ועל ההתנהגות או הלבוש או האיפור שלה, מבזבזת זמן יקר שבו היא יכולה פשוט ליהנות מהחיים, ובוודאי ובוודאי שזה תקף ליום הזה שבו אף אחד בעולם לא יעז יגיד לך שיש עלייך יותר מדי נצנצים. אז לכבוד מסיבת נובי-גוד שבאה עלייך לטובה, אספנו כמה מוצרים מבריקים, מנצנצים, מחזירי אור, ועתירי נגוהות, שמומלץ לשלב באיפור הערב, או אפילו ללבוש אותם לבד, בפני עצמם, עם שליחטה של מסקרה. חג שמח ומלא אורות לנו!

סטיקים. עיבוד תמונה דורון שיינר,
צללית נצנצים נוזלית, עיפרון כסוף לעיניים, ברונזר נוזלי והיילייטר בסטיק/עיבוד תמונה דורון שיינר

המוצרים

עיפרון כסוף בתוך קו המים משדרג כל עין מעושנת, ולוקח דקה!
NARS שיחקו אותה עם פורמולה שלא יורדת ל ע ו ל ם

לביוטיקייר יש צללית נוזלית מנצנצת שקל לתפעל וגם היא עמידה
גם לק כסוף יכול לעבוד אם בא לך על פנים נקיות

על מאסטר סטרובינג של מייבלין, היילייטר בסטיק לשימוש על הפנים והגוף
מומלץ לא לוותר

וגם אנה זק פיתחה שימר סטיק משלה יחד עם סקארה

וקרליין נתנו בראש עם טינט, שימו לב - מנצנץ בגוון אדמדם ברונזה. מלא בפיגמנט, קל להנחה, ועמיד, אין טינט כזה בעולם כולו

עוד בוואלה!

לא טוב היות האייל לבדו - יש לנו כמה רעיונות בשבילו

לכתבה המלאה

הטיפים
מאיה לזר, מנהלת ההדרכה של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS, טוענת שזוהר מתחיל בהרגלים נכונים, וממליצה, בכל, אבל במיוחד ביום של המסיבה להקפיד על שתייה מרובה, אכילה נכונה, ספורט, שינה טובה וכמובן שגרת טיפוח שמספקת לעור הגנה ולחות בכל רגע ורגע. בנוסף, לא מומלץ לייבש את העור עם שתייה מרובה של יין או קפה, ואם את כבר שותה כוס, שתי איתה כמות זהה של מים.

צלליות. עיבוד תמונה דורון שיינר,
סומק-שימר ג'ל, פלטה מושלמת, וצלליות מסנוורות/עיבוד תמונה דורון שיינר

המוצרים

אם את בקטע של צלליות, הפלטה של אנסטסיה בברלי הילס "סופט גלאם" היא הפלטה הכי ורסטילית בסביבה. גם שימרים, גם מט, ובגוונים רכים שמתאימים לכל יום וגם לחגיגות - מקסימום הברקות במינימום מאמץ

סומק הג'ל של טוני מולי יבריק אותך באלגנטיות ככה שבתאורה הנכונה תיראי כמו פייה

DAZZLESHADOW EXTREME של מאק - צללית עשירה בפיגמנטים - צבע עוצמה וברק. מראה מטאלי עוצמתי במריחה אחת של האצבע, ועמידות עד 12 שעות

והצללית הזאת של Nars פשוט טרלול - מלאאא פיגמנט, מלאאאא ברק, וצבעים למות

הטיפים
הילה קורן מנהלת ההדרכה הראשית של NARS ישראל מסבירה שהכל מתחיל בסקין זוהר ומואר - פריימר מבוסס פיגמנט מבריק מתחת למייק אפ, הרבה היילייטר - אל תתביישי - כי מה שאת רואה במראה זה לא מה שרואים בחושך של המסיבה. נצנצים זה חובה בחגיגות הסילבסטר. לא משנה איך בחרת להתאפר בעיניים, בחרי צללית ספרקל ובאמצעות האצבע הניחי במרכז גלגל העין נקודת אור שתלכוד את הפוקוס ואת התאורה

היילייטרים. עיבוד תמונה דורון שיינר,
ההילייטרררררים הכי יפים בעיר/עיבוד תמונה דורון שיינר

המוצרים

אחד ההיילייטרים הכי זוהרים, שהופכים את העור שמתחתיו להכי חלק הוא של בובי בראון - מושלם בכל הגוונים, ויש גם סייל חורף

ההיילייטר של ofra גם הוא ידוע לשמצה בעולם, כל אחת חייבת אחד מהקולקצייה של ניקי טוטוריאלז

אנסטסיה בברלי הילס מביאה לנו גם פלטה עם ארבעה סמקים והיילייטרים וסוגרת לנו את הפינה

ואם בכחול לבן סופר איכותי חשקת לשנה החדשה - פלטת ההיילייטרים אבר-גלואו של ג'ייד נותנת לה וואחד פייט (ויש גם מלא מתנות שמגיעות במשלוח)

הטיפים
עידן בר שליט, מנהל הדרכה והמאפר הראשי של בובי בראון, סמאשבוקס וגלאם גלואו בישראל, מדגיש את הצורך בקרם איכותי לפני שמתחילים את האיפור, עוד משלב הטיפוח. גם אם את לא מאפרת או מתאפרת באופן קבוע, צללית מבריקה בסטיק היא תמיד מראה מנצח לשנה החדשה - וזה גם קל - מורחים על העפעף ומטשטשים עם האצבע, מקנחים במסקרה ויש לך לוק.

נטע סקלי, מנהלת ההדרכה והמאפרת הראשית של MAC ישראל בכלל ממליצה להשתולל: "בניגוד לאיפור ערב רגיל - אפשר להרשות לעצמנו צבעים נועזים, מראה נוצץ וזוהר, ואם את מחפשת וואו בטוח השתמשי במוצר שהוא גם צבע וגם בעל גימור מטאלי מבריק. DAZZLESHADOW הן בעלות פיגמנטים עשירים בצבע הנצמדים לעפעפיים ומותירים את העיניים עם ברק מנצנץ.

ביננו, לא צריך יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully