אייל גולן דניאל גרינברג ברית. ניר פקין, מערכת וואלה!
מערכת וואלה!/ניר פקין

לא טוב היות האייל לבדו - יש לנו כמה רעיונות בשבילו

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 9:51

הפרידה של אייל גולן ודניאל גרינברג השאירה את כולנו בהלם ועם פה פעור (סתם, צוחקות), וזה מאד עצוב (צוחקות, צוחקות), למרות שברור שלבד הוא לא יישאר. מי תהיה האישה הבאה? לעדי דנטס יש כמה הצעות

אייל גולן רוקד עם אשתו של ג'ובאני רוסו (צילום: אור גפן)/(צילום: אור גפן)

בפרס החדשות הצפויות לשנת 2021 זוכה הפרידה של אייל גולן ודניאל גרינברג. ללא ספק, זוג שעבר לא מעט עליות ומורדות, והחליט ששלוש שנים של נישואים, שני ילדים ושמועות על הסכם ממון שמבטיח לדניאל בין 800 אלף למיליון שקל בונוס יציאה, זה מספיק ודי. האמת - למה לא? שנה חדשה, התחלה חדשה והכל, דניאל תתחיל את חייה כגרושה עשירה ולוהטת ותתברג לה לכל מני רשימות של רווקים וגרושים חתיכים, ואייל - נו, הוא כנראה ימשיך להיות אייל, ויחפש לעצמו גרסה חדשה של ברונטית רזה, שחומה ויפיפיה שנמצאת בתחילתה של קריירה כ"סלב" - הדבר היחיד שנשאר להמר עליו זה כמה ילדים עוד יהיו לו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד שני, אולי גולן צריך להבין שהגיע הזמן להתבגר - אולי, רק אולי - 2022 צריכה להיות השנה שבה הוא עושה שינוי, מבין שלמרות שהוא יכול, טכנית, להמשיך לצאת עם בנות 20+ כל חייו ולהחליף אישה כשהיא מתקרבת לסוף העשור השני של חייה או הופכת לאם - הוא גם יכול לנסות משהו חדש - נגיד, לצאת (ישמור השם) אישה שצעירה ממנו רק בעשור. אבל ברצינות, אולי הגיע הזמן למצוא אישה שתאפשר לו להתפתח ולגדול, כזו שלא רק תעריץ אותו ותלד לו ילדים אלא תאתגר אותו, ובעיקר תגרום לו לראות נשים באור טיפה שונה. ואם זו מחשבה בלתי מתקבלת על הדעת עבורו, לנו יש רשימה של רווקות שבהחלט יכולות ללמד אותו דבר או שניים:

ריטה

ברור לכולנו שאייל הוא הדיווה בכל מערכת יחסים, ולכן אולי הגיע הזמן שימצא מישהי שוות ערך. אישה חזקה, עם שורשים וכוח, אבל כוח שקט, עוצמה שהיא לא צריכה להוכיח אלא כזו שפשוט קיימת. מערכת יחסים כזו תלמד אותו קצת ענווה, ותגרום לו להבין שהעולם לא סובב סביבו, ושנשים יכולות להיות ראויות להערצה לא רק אם יש להן עור פנים מושלם וחלום לגזור את החוגר, אלא מעצם היותן גדולות מהחיים בזכות עצמן, ולראייה - אין לה אפילו שם משפחה. עם ריטה הוא גם יוכל ליצור משפחה אחת גדולה ומאושרת שבה כולם בקשר טוב עם כל האקסים, וסדר פסח בכלל יהפוך לקונצרט שאפשר למכור אליו כרטיסים.

ירדן הראל

ברור שלהציע לאייל מישהי בגילו זה קצת מעבר ליכולות הנפשיות שלו, אבל ביננו, הגבר הזה חייב אישה עם עומק ורבדים, כזו שהאישיות שלה לא בנויה סביבו וסביב ההצלחה שלו, אלא מישהי שכבר עברה דבר או שניים בחיים. ירדן היא ללא ספק לביאה, אמא לשני ילדים שעברה לא מעט וכנראה לא תעשה הנחות לגבר שלצידה - מה שיצריך ממנו לעבוד עבור הקשר, פעולה שלא נראה שהוא רגיל לעשות ודווקא כן כזו שהוא צריך ללמוד. זו בדיוק האישה שתגרום לו להבין שזוגיות מצריכה משני הצדדים להתפשר, ולא רק מצד אחד לקבל את השני. וחוץ מזה - העובדה שיש באיזור אקס חתיך שיכול לככב ברשימות גרושים לוהטים לצד האקסיות הפרטיות שלו, היא ללא ספק בונוס שיכול לגרום לאייל להזיע. והגיע הזמן שהוא יזיע קצת.

אודליה סוויסה

שניהם התגרשו ממש לפני רגע, לה יש ארבעה ילדים משלה שייתנו קונטרה טובה לחמשת הילדים שלו, והיא בעיקר תלמד אותו שהוא לא האדם היחיד בבית שתופס מקום ועושה רעש. אודליה היא לגמרי האישה שלא תסבול את הבולשיט שלו ולא תיתן לו להסתובב במועדונים בלילות. כדאי לו מאד לחזור הביתה מיד אחרי ההופעה, כי היא לא "תקבל" מעידות, אלא תזדעזע עד עמקי נשמתה מכל סטייה מדרך הישר ותקים צעקות שיגרמו לשכנים לרצות לעבור דירה - ואולי זה מה שהוא צריך: מישהי אימהית שתיתן גבולות ברורים. חוץ מזה היא גם תקים לו בית חם (מה זה חם? לוהט!) עם בישולים, מוזיקה, שירה, ורעש. המון רעש.

מאיה בוסקילה

כבר אמרנו שאייל צריך מישהי ברמה שלו? אז אם כבר דיווה, למה לא את ה-דיווה? נכון, מערכת היחסים שלה קצת לא ברורה, אבל אולי הוא יכול להיכנס איפשהו בין הפרידות של בוסקילה ובעלה (הוא בעלה עכשיו? הם התגרשו? הם פרודים? מישהו יודע?). בכל מקרה גם מערכת היחסים הדרמטית של בוסקילה היא בונוס - לא ייתכן שאייל יהיה היחיד שיעשה בלאגן בבית ובעיתונות, ואולי מישהי חזקה ודרמטית שיודעת לסובב את התקשורת ולייצר דרמה זה לגמרי מה שיוריד אותו בחזרה לקרקע ויגרום לו להבין שהוא לא האישיות הכי גדולה או הכי חשובה בעולם.

אורנה דץ

אורנה היא לגמרי האישה המנוסה שלא תסבול את הבולשיט שלו, ולא תקנה את כל השטויות שהוא ינסה למכור לה. מדובר באישה אינטליגנטית שניהלה את אחת הקריירות הגדולות בתעשיית הבידור, ומצד שני - כזו שכן מקבלת את הגבר שלה גם כשהוא לא מושלם (או אפילו כשהוא חובב כבשים). היא יכולה לאזן אותו, לתת לו מקום להיות הוא, ואפילו לעזור לו למצוא את עצמו בתוך התהילה והטירוף, שדי ברור שעלו לו לראש. בתמורה הם יכולים לעשות דואט טוב, כי נראה שהיא די פנויה מאז שהיתה הפופקורן בזמר במסיכה.

טהוניה

נשים שעברו קשיים הן תמיד מורכבות יותר וקשות יותר לפיצוח, אבל עם גולן זה לגמרי העניין. טהוניה, שיצאה לאחרונה ממערכת יחסים שנחשפת ממש עכשיו בתקשורת כבעייתית, לא תפתח את הלב במהירות ולא תתמסר בקלות. נכון, זה לא יהיה פשוט לגרום לה לסמוך עליו, אבל בגלל שאנחנו בדרך כלל מעריכים דברים שלא באים לנו בקלות הרבה יותר מכאלו שכן, אם הוא יצליח לכבוש את ליבה אחרי עבודה קשה - אולי סופסוף היא תהיה זו שהוא לא יוכל לעזוב. ואם זה לא יעבוד, אנחנו לגמרי יכולים להרים טלפון לדני ויעל - שמענו שמנור עדיין פנויה.

תעזרו לו - מי הכי מתאימה?

ירדן הראל
ריטה
מאיה בוסקילה
טהוניה
אודליה סויסה
אורנה דץ
2322 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully