דורין. נוי עינב, צילום מסך
צילום מסך/נוי עינב

זה מה שקורה כשאת בטוחה שאת חשובה אבל עולה לכולם על העצבים

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 15:02

מכל הפרצופים החדשים שיש לנו בהישרדות, עדי דנטס כבר שמה עין על הנשים הכי חזקות בעונה הזאת ומסבירה למה נטשה ומאיה קיי בסוף יעקפו את דורין

ממש כמו השורדים, גם אני כבר רוצה להגיע לאקשן וקצת מתבאסת ששום דבר עדיין לא קרה. כן - היתה בחירה לא נכונה של שיקר למלחמת החיים והמוות, היתה משימת חסינות שהראתה לנו שורדים קצת חלשים ועייפים ואםילו היה ריב על אוכל - אבל ממש כמו השורדים על האי, גם אנחנו רק מתחילים להכיר את הנפשות הפועלות, ואמנם יש התחלה של עניין, אבל אי אפשר עדיין לדעת באמת מי נגד מי ולמה. ואחרי הפרק של אתמול - בא לי לעשות את מה שעושים השורדים, ולתהות על קנקנם של האנשים, או יותר נכון הנשים, על האי. מה בדיוק הצלחנו לראות אחרי שני הפרקים הראשונים, על מי אנחנו יכולות לסמוך ומי תתעופף מהר הביתה? בינתיים ראינו בעיקר 4 שחקניות עיקריות:

דורין

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
מימין: דורין דותן פרקש, משמאל: לא חשוב שמות/צילום מסך, רשת 13

אני בטוחה שבשלב מסוים, כשהאחרים יתחילו להיפתח, הפוקוס יירד מגברת "אין לי מיליונים בבנק". אגב אני למדתי כבר מזמן שכשאנשים מקפידים להדגיש משהו על עצמם - זה בדרך כלל שקר. אנשים שמעידים על עצמם שהם הכי אמיתיים שיש, בדרך כלל יסלפו את האמת, אלו שמספרים לנו שהם "אנשים של אנשים" הם אלו שלאף אחד אין כוח אליהם ואלו שדואגים שנדע כמה הם מרוויחים, בד"כ מתנהלים עם מינוס. וזה מה שאני בעיקר מקבלת מדורין - המון הסברים כמה היא חזקה וחכמה ואסטרטגית, כמה היא עומדת להגיע לגמר וכמה היא האדם החשוב ביותר על האי. בפועל היא בעיקר עולה לכולם על העצבים, לא נותנת לאף אחד לדבר וה"אסטרטגיה" שלה שקופה יותר מהתירוץ "אני הולך לחפש קוקוסים". נכון, ה"פייק איט טיל יו מייק איט" עבד על גיא, שראה אותה לרגע וחצי והחליט לתת לה את שרשרת החסינות, אבל אני לא בטוחה שדורין תצליח לסחוב את כל המניירות והחשיבות העצמית לעבר קו הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

נטשה

נטשה. נוי עינב, צילום מסך
נטשה/צילום מסך, נוי עינב

לעומת דורין, שכל הזמן מסבירה לנו כמה היא אדירה, נטשה היא הדוגמה המושלמת לאישה באמת אדירה רק מעצם היותה אותנטית באופן נטול כל מאמץ. היא נותנת לאחרים את הבמה כשצריך אבל גם לא מפחדת להעמיד במקום את ניר כשהוא מתחיל להוריד לכולם את האנרגיה, היא אומרת את דעתה כשזה מתאים, לא מפחדת לעמוד על שלה אבל בעיקר לא מרגישה שהיא צריכה להוכיח את עצמה, אז היא עושה את הדבר שיותר מדי מהשורדים (או אנשים, באופן כללי) מפחדים לעשות - כשאין לה משהו להגיד או להוסיף, היא שותקת. ותאמינו לי שכרגע זה רק תורם לה ובונה אותה כדמות חזקה ואמיתית באמת, לא כזאת שצורחת על כולם שהיא חזקה, לא זאת שכולם ידברו עליה מאחורי הגב או יבנו אסטרטגיות בלי שתדע, אלא מישהי שאפשר לסמוך עליה, וכנראה תגיע רחוק.

מאיה קיי

מאיה קיי. נוי עינב, צילום מסך
מאיה קיי/צילום מסך, נוי עינב

כל אחד צריך מאיה קיי בחייו. אבל אם אין לכם גישה למאיה קיי, אתם יכולים לקפוץ ליום האימוץ הקרוב לביתכם ולאמץ לעצמכם גור כלבים חמוד עם מבט חכם וזנב מקשקש, זה יעשה את העבודה כמעט כמו המקור. מאיה היא בחורה יפה שיודעת שהיא יפה, אבל היא לא עושה את הטעות שעשתה אלה איילון והיא לא חופרת לנו ללא הפסקה שהיא "לא רק יפה". במקום, היא בעיקר דואגת לעצמה ולרעב שלה, מבקשת צנימים מהצלמים (אגם, אם הייתי צלם, בטוח הייתי מגניבה לה איזה צנים בין טייקים) ומאפשרת לדורין להוביל את המהלכים כנראה מתוך הבנה שזה יביא אותה למקום טוב באמצע ומשם היא כבר תצליח להסתדר. היא לא מאיימת, לא מתלוננת ולא מתפנקת בצורה מעצבנת מדי, ואם היא תמשיך ככה יש מצב שהיא תצליח לרכב על הגב של דורין ובשלב מסוים היא כנראה תדלג לכתף של טל - שאיתו כולנו כבר יודעים שהיא חזרה יד ביד מהאי.

אלית

אלית. נוי עינב, צילום מסך
אלית/צילום מסך, נוי עינב

אני לא יודעת אם אלית פולניה, נראה לי שלא, אבל ה"הולכים להדיח אותי ואף אחד לא רוצה להיות חבר שלי" הוא ללא ספק המקבילה הפיליפינית של "אני אשב לבד בחושך". אבל ממש כמו אצל הפולניות, שאחרי שהן מסיימות להתלונן בהחלט מדליקות את האור, גם אלית היא ממש לא האישה החלשה והאומללה שהיא כל כך רוצה שכולם יחשבו שהיא. עובדה, כשהיא הבינה ששיטת ה"אכלו לי שתו לי" לא עובדת, היא הצליחה להחזיק יותר זמן מרוב הצעירים במשימת החסינות. בין אם היא עושה את זה במודע או לא, אני מרגישה שהתלונות והיללות הן בעיקר אסטרטגיה שהיא סיגלה לעצמה במהלך החיים, כזו שבה אלית מתלוננת ומתלוננת, ואז מקבלת את מה שהיא רוצה כי אנשים מרגישים רע עבורה. אני לא חושבת שזה יעבוד לה יותר מדי על האי בעיקר כי בהישרדות אין לאנשים כוח לבולשיט או לאף אחד חוץ מאשר לעצמם, אז הם ידיחו אותה בהזדמנות הראשונה שתהיה להם. ואז אלית תספר לכולם שזה בגלל שהיא מבוגרת, אבל אנחנו נדע שזה בעיקר בגלל שהיא מעייפת.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully