גבר על מיטה. ShutterStock
ShutterStock

10000 דולר למי שייקח על עצמו את ניהול עמוד הסושיאל הזה

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 13:24

מודעה קצת הזויה עלתה בקריגס-ליסט - איש אחד שאין לו חשק וזמן לחפש אהבה, מציע הרבה כסף למי שינהל לו את חשבון ההינג' שלו ולא רק יחפש את אהבת חייו, אלא גם ישמש כסיראנו דה-ברז'רק וכבוש את ליבה במקומו

גבר שמכיר בחסרונותיו, או דוש של העולמות? תחליטו אתן:
זה מתחיל במודעה קצת מוזרה שעלתה בקרייגס-ליסט' בה מחפש בחור אחד, לא את אהבת חייו, אלא את מומחה הסושיאל שינהל את חשבון ההיכרויות שלו, יסנן את המועמדות, ויכבוש את ליבה של אהובתו לעתיד במקומו.

'10 אלפים דולר כדי לעזור לי למצוא אישה': כך מתחילה מודעת ההיכרויות שהפכה ויראלית - גבר רווק בשנות ה-30 לחייו - מציע 10,000 דולר לקשקשן השרמנטי וחובב הדיבורים באפליקציות שינהל את החשבון שלו ויעזור לו למצוא אישה.

כמה שזה נשמע לא קשור, הבחור מתעקש שהוא רציני, ובאמת ורצה למצוא את האחת שלו - פשוט אין לו כוח או יכולת לעשות את הסמול טוק ההכרחי של לפני הדייט: "אני מחפש חברת נפש", אומר הבעל לעתיד "אבל קודם כל, אני מחפש סיראנו דה ברז'רק."

"הוא תופס לי את החזה, ויד שניה הוא מכניס מאחורה בין הרגליים"
כלה תפסה את החתן יונק מהשדיים של אימו - והוא לא היחיד (ויש תיעוד)
כמעט שלא רואים אותו: המייק אפ החדש של אמה צ'מברליין



למי שלא מכירה, סיראנו דה ברז'רק היה סופר צרפתי מהמאה ה-17 שהיווה השראה למחזה האיקוני מהמאה ה-19 שנכתב על ידי אדמונד רוסטנד. במחזה, סיראנו - סופר מחונן ששלא חי בשלום עם מראהו החיצוני, ובעיקר מתבייש באפו הגדול - נשכר על ידי אציל נאה אך עילג למדי, כריסטיאן, כדי לכתוב מכתבי אהבה בשמו ולזכות בלבה של יפהפייה בשם רוקסן. בשלב מסוים סיראנו מגלה שגם הוא נפל ברשתה של רוקסאן המהממת, שמאוהבת בו בחזרה, אבל לא יודעת שכריסטיאן הוא לא האיש שמתכתב איתה ומרגש אותה במכתביו.

דוש או רומנטיקן עצל?

רומנטיקן עצל
דוש מהגיהנום
איש מכירות מעצבן
186 משתתפים
גבר על מיטה, מודעה קרייגסליסט. צילום מסך קרייגסליסט, ShutterStock
המודעה האנונימית כלשונה/ShutterStock, צילום מסך קרייגסליסט

אבל כל זה היה מזמן. בהווה, מקווה כריסטיאן מקרייגסליסט שאיש המילים שהוא ישכור יסתפק בפיצוי של עשרת אלפים דולרים, ולא יגנוב את האישה שלו. ליתר ביטחון הוא מציע שיטת שיפוי מדורגת - הוא ישלם 200 דולר בתאריך מובטח, 2,000 דולר אם מערכת היחסים ביניהם תהפוך לבלעדית ו-10,000 דולר אם התוכנית תצליח, והיא תהפוך לאשתו.

אז כמו שכתב כריסטיאן, "אם אתה קשקשן שנון שאוהב את האפליקציות", הוא פונה אל סופר הצללים הפוטנציאלי שלו "אנחנו נהיה הכוח הכי בלתי ניתן לעצירה בסצינת ההיכרויות בניו יורק."
המודעה שפורסמה מאוחר יותר ב-Twitter, זכתה להטלת ספק מהמצייצים, שהצביעו על כמה בעיות אתיות וביעילות העניין כולו:

"כל הקטע של סיראנו דה ברז'רק היה שהיא התאהבה בבחור שאמר את המילים היפות, ולא בפנים היפות", כתב ספקן אחד. אחרים הזהירו מפני תרחיש הקאט-פיש שעלול להיווצר. אחד המבקרים אמר, "זה ממש יבאס את הבחורה שחושבת שהיא הולכת לפגוש איש שנון ובסוף נופלת על אחד תפל כמו אורז לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully