מכשיר נשיקות. יוטיוב, צילום מסך
צילום מסך/יוטיוב

לדעת בלי לגעת: צעצועי מין עם חיישני תנועה לסקס מרחוק

26.3.2023 / 9:19

מכשיר פלסטיק וסיליקון עם חיישני תנועה, שזוגות יכולים להתנשק דרכו גם כשהם רחוקים על ידי חיבור פשוט לנייד. הכירו את השלב הטכנולוגי הבא שיהפוך את מערכות היחסים המרוחקות שלכם לקצת יותר פיזיות

צופי "המפץ הגדול" האדוקים בודאי זוכרים את ראג'ש קוטרפאלי ואת האוורד וולוויץ מנסים גאדג'ט חדש שיצר וולוויץ, שמייצג את המדען החנון החרמן שרק חושב על סקס כל היום. למבוכתו של לנארד, הם מתחילים להתנשק באמצעות שפתי הסיליקון המוזרות כשהם נותנים זה לזה משובים, ללא כל מודעות לוייב ההומואי שקיים ביניהם, ומשמש קרקע פוריה לבדיחות לאורך הסדרה.

ואחרי שנזכרנו ברגע החמוד הזה, יש אנשים (בסין, כמו תמיד) שלקחו את הרעיון הזה צעד אחד קדימה.

זה התחיל בתקופת הקורונה, באחד הבידודים הארוכים הראשונים, כשסטודנט שהתגעגע לחברתו שנמצאת בבידוד בעיר אחרת, החליט להמציא את הגאדג'ט הזה על אמת, כדי שיוכלו לממש את אהבתם, לפחות באופן חלקי ומאד סיליקוני, גם בתנאים קשים אלה.

למכשיר קוראים MUA - על שם הצליל שאנשים עושים כשהם שולחים נשיקה לאויר, מספר הממציא, ז'או ג'יאנבו לרויטרס, ונזכר: "הייתי במערכת יחסים אז, אבל לא יכולתי לפגוש את החברה שלי בגלל הסגרים שנמשכו לעיתים חודשים ארוכים שבהם היה אסור לצאת מהבית".

בזמנו סטודנט באקדמיה לקולנוע בבייג'ין, עשה את פרויקט התואר שלו בנושא היעדר אינטימיות פיזית בשיחות וידאו, ומאוחר יותר הקים את חברת הסטארטאפ Siweifushe שהוציאה את המוצר הראשון שלה ב-22 בינואר במחיר של כ-260 יואן (כ-200 שקלים).

"ישראלים נותנים ציון לכל אישה שעוברת על התחת ועל הציצי"
קריוקי האימים: מיש-מש מוזר בין רופא רגיש ומופנם - לתותית
"אני כל כך לוהט שזה נטל. נשים משליכות את עצמן עליי ואין לי זמן לזה"

בשבועיים שלאחר הוצאת המכשיר מכרה החברה למעלה מ-3,000 MUA וקיבלה עוד כ-20,000 הזמנות עתידיות, לדבריו.

ה-MUA דומה מאד לגאדג'ט של וולוויץ - מדובר בשפתיים ריאליסטיות בולטות מתוך מעמד שמתחבר לטלפונים ניידים. כדי להשתמש בו, זוגות צריכים להוריד אפליקציה לסמארטפונים שלהם ולזווג את מכונות הנשיקה שלהם, שאותן הם מחברים ליציאת הטעינה של הטלפון. הם מפעילים את המכשיר באמצעות האפליקציה, ואז כשהם מנשקים אותו, הוא מנשק בחזרה.

הסטארט-אפ הסיני עובד עם הטכנולוגיה, הפשוטה שקיימת כבר שנים ועובדת היטב בהרבה צעצועי מין זוגיים שמופעלים מרחוק - כל צד מוריד אפליקציה, מחבר פיזית את מכשיר הנשיקות שברשותו לטלפון הנייד, וכך ניתן לשדר מקצה לקצה את נתוני הנשיקה שנאספים באמצעות חיישני תנועה ששתולים בשפתי הסיליקון, אשר זזות יחד עם השפתיים של המשתמש, משמיעות סאונדים תואמים ואפילו מתחממות קצת תוך כדי הפעילות, כדי לתת תחושה אותנטית כמה שיותר.

המכשיר קיבל ביקורות מעורבות. חלק מהמשתמשים אמרו שיש בזה משהו, בעוד שאחרים טענו שזה גורם להם להרגיש בעיקר לא בנוח. בין התלונות המובילות היה היעדר הלשון של המכשיר, שהשפתיים החתומות שלו אכן מעט מוזרות. MUA אינו מכשיר הנשיקות הראשון. חוקרים מאוניברסיטה בטוקיו המציאו "מכונת העברת נשיקות" ב-2011, ומכון Imagineering של מלזיה יצר גאדג'ט דומה בשם "קיסינג'ר" ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully