אדיר מזרחי. איה זך, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/איה זך

בלילה בוכים, בבוקר מכסים: אדיר מזרחי עם איפור יומיומי לגבר

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 12:54

ביקשנו מאדיר מזרחי, אמן האשליות, דיוות הטרנספורמיישן ואחד ממשפיעני הביוטי הגדולים בארץ, לקחת חלק בפרוייקט No Makeup Makeup. לראשונה בישראל: מדור הנשים SHEEE בהפקת ביוטי לאיפור יומיומי לגברים

אדיר מזרחי איפור גברים/איה זך

אולי שמעתם על יהונתן מרגי, ואולי אתם יודעים שהוא נבחר להוביל את קמפיין האיפור של IL MAKIAGE יחד עם עדן פינס. מרגי, שידוע בבחירות האופנתיות הנועזות שלו, נבחר להיות הגבר הראשון בישראל שיקדם קמפיין איפור גדול, וזה מדהים. מרגי עצמו אומר שהוא גאה להיות חלק מהקמפיין הזה: "האפשרות לתת ביטוי עצמי ללא עכבות ולאפשר לכל אחד ואחת להביע את עצמם במקסימום היא בדיוק החיבור שחיפשתי והערכים שאני עומד מאחוריהם".

ובכן, גם אנחנו.

ולכן ביקשנו מאדיר מזרחי, אמן האשליות, דיוות הטרנספורמיישן ואחד ממשפיעני הביוטי הגדולים בארץ, לקחת חלק בפרוייקט No Makeup Makeup של SHEEE, והפעם - לגברים. לא לגברים שרוצים "להתבטא" או לעשות אומנות בהכרח, אלא לגברים שרוצים לייפות את עצמם לראיון עבודה, דייט, או סתם ישיבה עם עצמם בבית הקפה האהוב עליהם.

למה? ככה, כי הגיע הזמן שגם גברים יוכלו לשים קונסילר על העיגולים הכהים מתחת לעיניים כדי להרגיש שהם נראים פחות עייפים, להדגיש את עצמות הלחיים שלהם כדי להיראות יותר מחוטבים, ולהשלים חוסרים בגבות כדי להיראות יותר סגורים על החיים שלהם. אין שום סיבה בעולם שגברים לא יהנו מיתרונותיו של עולם הביוטי בדיוק כמונו.

קבלו את המדריך המלא לאיפור בלתי נראה - לגברים:

טוטוריאל סטפ ביי סטפ עם אדיר מזרחי

אדיר מזרחי איפור גברים/איה זך

אדיר מזרחי מציין כי בעולם גברים כבר החלו מזמן להתאפר, אבל בישראל אנחנו עדיין לא שם: "בקרב החברים שלי זה עדיין לא קיים יותר מידי, בעולם זה כבר דבר שבשגרה"

איזה לוק אנחנו עושים?

"אני אוהב ליצור מראה שזוף ורענן" אומר אדיר "אז נתחיל בקונסילר כדי לטשטש אדמומיות או כהויות - נניח אותו במקומות אסטרטגיים ונטשטש אותו בעזרת מברשת רחבה או ספוגית."

טיפ חשוב: "לא לשים את הקונסילר ישר על הפנים, מומלץ למרוח אותו מעט על היד, ובעזרת מברשת קטנה להניח במקומות שאנחנו צריכים בלבד. אין לנו עניין בכיסוי מטורף".

אדיר מזרחי. איה זך, באדיבות המצולמים
"חיטוב הפנים יעשה במוצר שנקרא קונטור". אדיר מזרחי/באדיבות המצולמים, איה זך

"חיטוב הפנים (קונטור) יעשה במוצר שמשמש להצללות. בשימוש נכון הוא יכול לחדד את תווי הפנים הגבריים. נניח אותו על עצמות הלחיים ועל קו הלסת. אני משתמש בקונטור של FENTY ביוטי, אבל יש המון סוגים ומגוון גוונים. המון מתבלבלים בין קונטור לברונזר, tz בשונה מקונטור שמדמה צל, ברונזר מגיע בגוונים חמים ואותו מניחים באיזורים הבולטים יותר של הפנים - אלה שבהם השמש נוגעת."

קריוקי האימים: מיש-מש מוזר בין רופא רגיש ומופנם - לתותית
תופתעי לגלות: אלה הן חמש התנוחות שגברים הכי שונאים
כך טלי גוטליב שכנעה אותנו שכולם צריכים לסתום ליומיים

אדיר מזרחי. איה זך, באדיבות המצולמים
"ברוב המקרים לא נשתמש במייקאפ" אדיר מזרחי/באדיבות המצולמים, איה זך

באיזה מייק-אפ אתה משתמש?

"ברוב המקרים לא נרצה להשתמש במייקאפ, רק במקרים שיש המון פגמים להסתיר וגם אז נרצה להשתמש במייקאפ קליל או בקרם לחות עם פיגמנט."

אדיר מזרחי. איה זך, באדיבות המצולמים
אדיר מזרחי/באדיבות המצולמים, איה זך

גבות
"עיבוי הגבות או מילוי החלקים הדלילים בגבות יכול להעשות במגוון דרכים, הדרך האפקטיבית ביותר ליום יום היא להשתמש בטוש לגבות. אני משתמש בטוש של אנסטסיה בוורלי הילס, אבל כל מותג איפור מחזיק סקשן שלם של מוצרי גבות שמטרתם לעבות ולמלא את הגבות."

שפתיים
"על השפתיים אני מורח מסכת שפתיים, כזו שמורחים בלילה, אני אוהב להשתמש בה גם ביום, היא לא נספגת אבל גם לא נשארת ממש כמו שפתון.

אדיר מזרחי. איה זך, באדיבות המצולמים
"נניח פודרה רק על מקומות בהם מרחנו חומר רטוב" אדיר מזרחי/באדיבות המצולמים, איה זך

פודרה
"הרבה אוהבים להעמיס את הפנים בפודרה, אבל ככל שנשתמש ביותר פודרה כך נעצים את מראה הפגמים. אני ממליץ להניח פודרה רק על מקומות בהם מרחנו חומר רטוב, ולעשות את זה בטפיחות של מברשת רחבה על האיזורים הרטובים במינימום חומר."


ביוטי: אדיר מזרחי

צילום: איה זך

סטיילינג: מעוז דהאן לנובוריש דוג

שיער: מוצרי שיער אינדולה ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully