צ׳ריטי קרייג. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

"לבעלי היה רומן ששבר אותנו, וזה היה הדבר הכי טוב שקרה לנו"

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 10:21

צ'ריטי קרייג שנבגדה על ידי בעלה, מכנה את הרומן שהיה לו "הדבר הכי טוב שקרה לנישואים שלנו. הם הצליחו להתגבר על המכשולים, ועכשיו אוהבים יותר מתמיד, וככה זה קרה

צ'ריטי ומאט קרייג הכירו כשהיו בני נוער במחנה הכנסייה, נישאו ב-2004 בגילאי 21 ו-25, ולפני שגילתה מה קורה מאחורי גבה, צ'ריטי תיארה את מערכת היחסים שלה כמצוינת: "הייתי נשואה באושר והיינו חברים טובים".

אחרי שמונה שנות נישואים, בשנת 2012, גילתה צ'ריטי שבעלה, שעבד ככומר מוזיקלי, ניהל רומן והתעמתה איתו על כךאחרי שמצאה הודעות טקסט בינו לבין לאישה אחרת, חוויה שלדבריה הייתה הרסנית עבודה. מאט, הבעל, החליט להישאר עם משפחתו, עזב את עבודתו, שם פגש את האישה האחרת, ושינה את מספר הטלפון שלו.

"עבדתי למעלה מ-60 שעות שבועיות בתפקיד בלחץ גבוה", הוא מספר בדיעבד "וביליתי יותר זמן בעבודה מאשר עם המשפחה שלי. הייתי לכוד בין הרצון שלי במשפחה לבין החלומות להמשיך בקריירה מוזיקלית, לא רציתי לאבד את המשפחה שלי ולא רציתי לפגוע באישה האחרת".

שרפתם מרווה? כי זה חזר, זה כועס, וזה רוצה להעניש את כולנו
סירבת? שילמת: שילם על הארוחה וביקש החזר כשסירבה לסקס מיידי
נכנסתם לנו ללב: כשמולי נטש, רועי פרש, ניר נשאר למרות החשש

צ׳ריטי קרייג. פייסבוק, צילום מסך
יותר טוב מתמיד. צ׳ריטי קרייג ובעלה/צילום מסך, פייסבוק

במהלך תקופת הפרידה, צ'ריטי הלכה לטיפול והבינה שהיא נאבקת בתלותיות קשה וחוסר ביטחון: "לא ידעתי כמה אני אומללה עד שעשיתי טיפול", גילתה צ'ריטי. "למרות שלא היה נראה לי שיש לי בעיות כעס, גיליתי שהשתמשתי בסיילנט טריטמנט כצורה של אגרסיה ומניפולציה. בחוץ נראיתי רגועה, אבל בפנים הייתי מופעלת וזועמת," ממשיכה צ'ריטי "ובטיפול ביליתי אינספור שעות בהפיכתי לגרסה שלמה יותר של עצמי."

מאט וצ'ריטי חיו בנפרד במשך שנה, ולמעשה תכננו להתגרש, אבל בסופו של דבר האהבה גברה עם הפחדים והכעסים, ובני הזוג הרגישו שהם שוב נמשכים זה לזה. מאט החליט להישאר עם משפחתו, עזב את עבודתו ושינה את המספר שלו, אחרי שגם הוא בילה זמן בעבודה על עצמו והגיע לתובנות מרחיקות לכת.

"הוא זה שבגד, אבל זה לא דיכוטומי כמו שזה נראה - היה בלגן אצל שנינו, והיינו צריכים לנכש אותו כדי לראות מה באמת יש ביננו, וכששנינו התקדמנו במקביל כל אחד עם עצמו, ואז יכולנו להתקדם ביחד" אמרה האם לארבעה "רק ככה אפשר לתקן - כל אחד צריך לעשות מה שנכון לו".

"הייתה לנו שנה של ריפוי לפני שהרגשנו שהדברים יכולים לחזור לקדמותם. הלכתי לטיפול וקראתי ספרי עזרה עצמית,ו עשיתי הכל כדי להחזיר את האמון. כולל להניח את הטלפון שלי על השולחן, פונה כלפי מעלה", אומר מאט, "וזה היה מדהים. עכשיו יש לי הבנה מלאה של הרגשות שלה, ואני יכול להיות פתוח איתה", המשיך "צריך להיות סבלני - אי אפשר לכעוס או להיות קצר כשהיא רוצה לדבר על זה שוב, או להישבר רגשית. תהליכי ריפוי לוקחים את הזמן שלהם. ביום האהבה 2013 ביקשתי ממנה רשמית לחזור להיות יחד, והיא הסכימה."

צ'ריטי עובדת כעת כמאמנת שעוזרת לזוגות נשואים אחרים להתגבר על בגידה ובעיות אמון: "היינו שני כלים ריקים שניסו לינוק חיים אחד מהשני", אמרה צ'ריטי. "ועכשיו כל אחד מאיתנו אחראי לטיפוח וטיפול בעצמו. הפרשה הזו התבררה כדבר הטוב ביותר שאי פעם קרה לנישואינו", היא קובעת "זה ריסק הכל, אבל היינו במקום רעיל ולא בריא שהיה צריך להתרסק, ובמקרים כאלה לבנות מחדש הוא הדבר היחיד שאפשר לעשות, במקום להיפרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully