קתרין ויניק ויקינגים. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

סודות הסקס של הויקינגים: המדריך של אולריקה

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 13:39

אולריקה ג'ונסון, בעלת טור בבריטניה שנולדה בשוודיה, חושפת את הסיבה האמיתית בגללה הסקס הסקנדינבי כל כך הרבה יותר טוב מאשר בשאר ארצות המערב, המדריך לסקס נורדי

למרות שאנחנו כבר בשנת 2023, חלק גדול מהתרבויות שמשתייכות לעולם המערבי עדיין מחזיקות בדעות והרגלים שאמורים היו לפוס מן העולם - בעולם מתוקן וסביר. כותבת הטור אולריקה ג'ונסון, שנולדה וגדלה בסקנדינביה, מקום הולדתם של הויקינגים, שהיו די נועזים, טוענת כי הם, כתרבות, מנהלים חיי מין יותר עשירים, יותר פתוחים, ועקב כך גם יותר מוצלחים מאחיהם הבריטים. בטורה, ג'ונסון הואילה להעביר את הידע החשוב הזה. אלו הן הסיבות שבגללן ההבדל הזה קיים, וכן מדריך פר עטה לסקסיות נורדית, שכנראה לא יעזור לאף אחד, אבל תמיד טוב שיש.

"אצלנו לא דיברו על ציפורים ודבורים" היא מספרת "כשלימדו אותנו על סקס בבית הספר הם קראו לזה מה שזה. סקס לא הוצג לילדים תחת מעטה של ​​סרבול, מכבסת מילים או מבוכה, כי לא הייתה אי נוחות בדיון.

בנוסף, לסקנדינבים אין בכלל אי נוחות לגבי עירום - אנשים משתזפים עירומים ומתרחצים עירומים, ותרבות הסאונה היא עובדת חיים פשוטה עבור כולם, וזה עוזר לתרום לפיתוח גישה נינוחה באמת לגוף ולמה שעושים איתו - לפיכך, אצלנו עירום בכלל לא מרמז על סקס.

אוריקה ג׳ונסון. אינסטגרם, צילום מסך
אחת שיודעת. אולריקה ג׳ונסון/צילום מסך, אינסטגרם

בכל היבטי החיים, הסקנדינבים הם כנראה קבוצת המדינות השוויוניות ביותר בעולם, אז זה לא מפתיע
שהם מביאים את המנטליות הזו גם לחדר השינה. סקס לא נסוב סביב הגבר וההנאה שלו, ונשים סקנדינביות יודעות לחפש אחר ההנאה שלהן בלי להתנצל.

במקום השפה היפה שמשתמשים בה בתרבויות שמרניות יותר כדי לנסח בקפידה את הרצונות והצרכים שלהם במיטה, הם נוטים להיות ברורים ולעניין. זה אולי לא נשמע סקסי או רומנטי, אבל בואו נודה בזה, זה מבטא גישה בריאה יותר לאינטימיות ולקרבה, כי מבחינתם סקס הוא פחות קשר בין שני מוחות, כמו בין שני גופים - עבור הסקנדינבים, סקס הוא פעולה מאוד אינסטינקטיבית וטבעית, נטולת אותה ההילה השקטה, המביכה והמבישה שנוצרה על ידי האנשים שנתקלתי בהם כשהגעתי לראשונה לכאן (לבריטניה).
המדריך לסקס נורדי טוב.

בעיות בזוגיות? אולי כדאי לכם לנסות לישון במיטות נפרדות
"אני חיה כדי לרצות את בעלי ומרשה לו לשכב עם נשים אחרות כשאני מנקה את הבית"
מצלמים תמונות סקסיות לטינדר באנדרטת השואה בברלין - אבל האם זה דבר רע?

המדריך של אולריקה

1. פתיחות
בשוודיה סקס הוא לא טאבו בשום אופן. וזה מתבטא גם בשפה - בעוד שהבריטים אומרים "F**k off!", המילה שמשמשת לקיום יחסי מין אף פעם לא משמשת כעלבון או לשון הרע בשוודית. אולי זה עוזר לאנשים לא לפחד שישפטו אותם בגלל המיניות שלהם. נסו להיות פתוחים. שוחחו עם בני הזוג על מה שהם אוהבים בחדר השינה.

2. אהבה עצמית
אוננות היא לא נושא מביך אצלנו. בסדר, אולי לא נדבר על זה עם החמות בארוחת הבוקר, אבל זו עובדת חיים מקובלת, ונשים צפון אירופאיות פתוחות לגבי אוננות בדיוק כמו גברים.

3. עירום נינוח
סאונות, שיזוף בעירום ורחצה בעירום הם כולם נורמליים עבור סקנדינבים, ובעירום בנקשרים הללו אין שום דבר מיני. עירום פומבי בשוודיה מתוארך לתקופות ימי הביניים, והתפיסה שלו לא התקלקלה. להרגיש נוח עם הגוף שלך הוא מפתח קריטי לסקס טוב יותר, במיוחד אם משווים את זה למצב שבו מכבים את כל האורות ומתחבאים מתחת לשמיכות. נסו להסתובב בבית עירומים כדי להתרגל.

4. היו ישירים
ברגע שאתם מרגישים בנוח לדבר על סקס - הסקס משתפר. נסו להיות קצת יותר ישירים לגבי מה שאתם רוצים במיטה. לשוודים אין בעיה להגיד מה עובד ומה הם היו רוצים שבן הזוג שלהם יעשה, והם אפילו לא מתבלבלים. אז אם משהו לא עובד בשבילך, במקום להעמיד פנים ולעשות קולות כדי לא להעליב - דברו.

5. תכננו מראש
כן, איקאה בהחלט עולה בראש בהקשר הזה, כי סקנדינבים אוהבים ארגון, גם לגבי חיי המין שלהם. ולא, זה לא פוגע בסקסיות להיות מוכנים לערב (או אחר צהריים) של אהבה. סקסיות לא מתרחשת במקרה, אז אם אתה במצב רוח, וודאו שיש לכם את כל מה שאתה צריך. וודאו שיש לכם קונדומים, חומרי סיכה, או אפילו צעצועי מין - בין אם אתם בבית ובין אם אתם בחוץ.

6. ארגנו יזיז
לכל אחד יש צרכים פיזיים, ולפעמים את פשוט רוצה קצת פאן בלי סיבוכים. יזיזות טובה יכולה לבוא טוב כשאת במצב רוח לסקס אבל לא למערכת יחסים רומנטית. לעתים קרובות מדי בריטים מספקים מסרים כפולים לגבי מה שהם רוצים, וזה יכול להוביל לשברון לב. היו ברורים לגבי איך שאתם רואים את מערכת היחסים, והאם זה יכול או לא יכול להוביל למשהו נוסף.

7. בלי מחוות גדולות
מחוות גדולות או מחמאות מוגזמות הן לא דרך החיזור הצפון אירופאית - זה נראה מזויף, וכחברה די שוויונית, נשים שם לא אוהבות שמתייחסים אליהן כמו עלמות במצוקה.למעשה, הן ידועות בכך שהם די ישירות, בעוד דווקא הגברים יכולים להיות קצת ביישנים ולהעדיף עדינות בחיזור אחריהם. אז חבר'ה, עזבו את המחוות הגורפות. פשוט תהיו נועזים.

8. נסו סטוצים
לתרבות הסטוצים אין את אותן קונוטציות בסקנדינביה. למעשה, זה די נורמלי להתחיל בסקס, ואז אולי לצאת לדייטים אם הצדדים מרוצים ממה שהם רואים. מה הטעם לצאת לדייטים אינסופיים רק כדי לגלות שמישהו ממש גרוע במיטה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully