ד״ר פאני בר לוי. אתר רשמי,
אתר רשמי

לא צריכות ויאגרה נשית: המהלכים שיגרמו לה לא לצאת מהמיטה

ד״ר פאני בר-לוי

23.4.2023 / 9:12

יום הואגינה הבינלאומי חל היום, והואגינה במאה ה-21 זה לא מה שהיה פעם: הגדלת נקודת הג'י, הקטנת השפתיים הפנימיות, ויאגרה נשית טבעית ועוד כמה פרוצדורות ואגינליות שיגרמו לך לא לרצות לעזוב את חדר המיטות. ד"ר פאני בר לוי מציגה את הואגינה החדשה

ד"ר פאני בר לוי, גינקולוגית בכירה והגורו של תחום הטיפולים הווגינאליים האסתטיים-רפואיים בישראל, מספרת על חדשנות טיפולית פורצת דרך המאפשרת לנשות המאה ה-21 לחוש מלאות ביטחון נשי אינטימי, בכל שלבי החיים ! "מחוללת מהפכות אנוכי" אומרת הד"ר, ואחרי שראינו את השאלות, היא צודקת. אנחנו לא יודעות מספיק על הוגינה שלנו, צריך לתקן את זה, ואיזה יום מתאים יותר מיום הוגינה הבינלאומי?

אז ככה,

יש כמה תהיות וגינליות שמסתובבות, ורצינו לעשות בהן קצת סדר. אלו מהדברים אמת? מה חובה לעשות ומה שקר מוחלט? החל מהזרקות לנקודת ה-G, המשך בעיצוב הוואגינה וכלה בויאגרה נשית - כל מה שרצית לדעת על הוגינה שלך ולא העזת לשאול (או סתם לא ידעת מה כותבים בגוגל).

הזרקות באזור נקודת G- אמת, או סתם גיג הוליוודי?
לפני הכל חשוב לחדד שהיא אכן קיימת, בחלקו הקדמי של הנרתיק, בפתח השופכה באזור הארוגני ביותר בוואגינה כולה. הזרקת חומר מילוי לאזור מעניקה לו נפח, עיבוי. אותו עיבוי של החלק הקדמי משפר את החיכוך ומכאן משתפרת גם האורגזמה הנשית ומגיעה לקדמת הבמה באירוע השלם של קיום יחסי מין.

הפוך גוטה: מסתבר שניר האמיתי לא רגיש, לא נגיש ולא גמיש
לא עיכלנו: גם נשים מעל גיל 30 קיימות ורוצות להרגיש טוב
ממדונה ועד בלאק צ'יינה, כולן חוזרות לאחור: #המסת שפתיים

עיצוב הוואגינה? בעבור מי בדיוק?!
ההגדרה המדויקת היא ניתוח לביופלסטי: זה למעשה ניתוח להקטנת השפתיים הפנימיות (מה שנקרא לביה-מינורה). וזו פרוצדורה כירורגית שאכן, יכולה לשפר את המראה הקוסמטי, אך היא מיועדת למצבים של א-סימטריה של השפתיים הקטנות, או למצב שהן בולטות יותר מהחיצוניות, בשל מבנה מולד (כמו בכל איבר אחר בגוף האדם) או בשל רפיון לאחר לידות. אך הסיבה לא משנה כמו העובדה שהתפקוד או אורח חיי היומיום הווגינליים, נפגע. אלו עלולים לגרום לאישה למבוכה ולסבל במצבים שונים והניתוח נועד לפתור את זה. נכון שהשיח סביבו אולי קצת מרגיש כמו טרנד הוליוודי שהפך וויראלי ברשתות חברתיות אבל הרופאים המומחים בתחום רואים זאת כלא פחות מהפיכה של נשים שמחליטות בעבור עצמן ובעבור מה שנוח להן, הקטנת שפתי הפות אינה החלטה של קלות דעת או מה בכך, אלא תוצאה של חשיבה עמוקה ורצינית אל מול רופאה מקצועית. עדיין מדובר בתהליך כירורגי שאין לקבל בשל השפעה חיצונית.

מה בעניין יחסי מין בגיל השלישי?
לסקרניות שטרם הגיעו לגיל, לשלב בו השינויים ההומונאליים משליכים על חיי היומיום של האישה, החל מגלי חום ועד יובש נרתיקי - הנה לך פלאש ניוז; נשים בגיל המעבר חוות לא מעט התעוררויות מיניות - כמו נשים צעירות בדיוק. נכון שהחשק המיני נמצא פה בסכנה ממשית כי הוא יורד ועולה בהתאם לשינויים ההורמונליים אבל בדיוק בשביל זה נוסד תחום שלם של רפואת נשים מתקדמת מבוססת טכנולוגיות חדשניות וטיפולים שיחזירו את החשק המיני, את התשוקה ואת הנוחות הווגינלית לקיום יחסי מין בריאים וכייפים. בין היתר, מנופאוזה היא בעלת השפעות והשלכות ישירות על הווגינה ותפקודה. מדובר בשלב שבו תתרחש לרוב הפסקת הווסת, והירידה בהורמונים הנשיים, פרוגסטרון ואסטרוגן.

סלבריטאים בכל העולם, אשר משתפים את הקשיים האישיים שלהם בתקופת הגיל הזו, מבקשים גם הם להפנות את אור הזרקורים לתקופה הזו בחיי האישה, שעד לאחרונה כלל לא דוברה. גם מישל אובמה, אשר רתומה למאבק במודעות הנמוכה של גיל המעבר ותופעותיו, אמרה בריאיון למגזין People לקראת צאת ספרה החדש The Light We Carry : "לא מדברים הרבה על גיל המעבר. אני חווה את זה ואני יודעת שכל החברות שלי עוברות אותו, אבל המידע לגביו מועט".

ד״ר פאני בר לוי. Q Elite,
"מחוללת מהפכות אנוכי״. ד״ר פאני בר-לוי/Q Elite

מה עם כאבים בזמן הסקס?
אל תאשימי את הוואגינה ישירות - אחת התלונות הקבועות בקרב נשים אחרי לידה, היא כאבים בזמן קיום יחסי-מין. הסיבה העיקרית נעוצה דווקא בתפירה לא מדויקת, אשר גורמת להצטלקות לא איכותית. הצלקת בהמשך גורמת לכאבים ביחסי מין ולעתים גם בעת ביצוע פעילות גופנית, ומכאן קצרה הדרך לפגיעה באיכות החיים הזוגית והאישית. אפשר כיום לטפל בזה באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית ייעודיות לנרתיק - הטיפול נועד לשפר את תפקוד הנרתיק ולמנוע כאבים ואי נוחות בעת קיום יחסי מין, או בביצוע פעילות ספורטיבית. זהו טיפול קל ובטוח, אשר מאפשר לעדן את הצלקת ולאפשר שיפור מיידי.

נשים לא צריכות ויאגרה נשית
יש רעיונות טובים יותר להעצמת הגירוי - טיפול PRP בוואגינה -הוא טיפול שבו נעשה שימוש בפלסמה של הדם העצמי של המטופלת לשיפור והגברת רגישות הרקמה באזור הנרתיק והדגדגן. התוצאה: הנאה מתגברת בכל הקשור למגע וגירוי באזורים הארוגניים בווגינה, אורגזמות מרובות וחיים מלאי אושר עם תשוקה ורצון עז לא לצאת מחדר המיטות.




המידע בכתבה באדיבות ד"ר פאני בר-לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully