מריאל. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מסתבר שיש דבר יותר גרוע מ"גוסטינג" - תכירו את ה"זומבינג"

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 14:06

בסצינת הדייטים אנחנו רגילות לחטוף כל מיני התנהגויות משונות אחרי דייט ראשון או סקס ראשון, או בכל רגע אחר על ציר הזמן הזוגי - ואם חשבתן שגוסטינג זה הכי גרוע שיכול להיות בשלבים האלה, קבלו את הדבר החדש שמחריד נשים באינטרנט

מסתבר שיש משהו גרוע יותר בסצנת ההיכרויות מאשר "גוסטינג".

מריאל דארלינג, סינגר סונגרייטר (זמרת וכותבת שירים) פנתה לטיקטוק שלה כדי להתלונן על התופעה המחרידה האחרונה: "זומבינג".

מה זה אומר?
אם גוסטינג זה להפוך לרוח רפאים, כלומר להיעלם ולא לענות יותר בשום מקום אחרי דייט או סקס, אז "זומבינג" זה למות (מבחינתך) ולחזור לחיים. שלך. בסרטון המשך הוסיפה מריאל הפגועה כי "דייטים בניו יורק מזכירים מאוד אפוקליפסת זומבים ואת הקליפ של "מותחן" (של מייקל ג'קסון), כי "כל הבנים האלה רוקדים סטפס מסביב לרעיון המחויבות".

אנשים בתגובות הסכימו איתה לגמרי, ואף שיתפו את חוויות ה"זומבינג" האישיות שלהם.

תנסו פעם את הפורפליי הזה - אלה הסדרות שמחרמנות נשים
ביי ביי קרדשיאן: הבת של ליונל ריצ'י מתפוצצת על כל האינטרנט
לא הורדתי ליפסטיק 24 שעות, וזה מה שקרה לשפתיים שלי

"שמת לב שכולם עוושים לך זומבינג בו זמנית? כאילו, למה ארבעה בחורים מהעבר שלי כולם יוצרים איתי קשר באותו יום???" שאלה עוקבת אחת.

"לשלי יש תסביך ישו המשיח" אמרת אחרת "הוא חוזר כל 3 ימים" (כידוע ישו מת וחזר לחיים אחרי שלושה ימים).

"זה בגלל שהבחורה שהוא חשב שהיא טובה ממך הבינה שהוא מזעזע והעיפה אותו" מישהי הציעה.

"ראיתי מישהי אומרת שהיא שמה אימוג'י של מצבה על השם שלהם באנשי הקשר כדי שהיא תדע לא להתעסק איתם יותר".

"זה קרה לי שלוש פעמים בשלושת השבועות האחרונים", שיתף מישהו.

"אני חושבת שעושים לי זומבינג. יום אחד הוא מתעלם ממני, יום אחד הוא מסתכל עליי כאילו אני הדבר הכי יפה שהוא ראה ושולח לי הודעות עד שלוש לפנות בוקר", שיתפה מישהי.

"זה בדיוק קרה לי. אני יצאתי עם הבחור הזה פעמיים, וזה היה לפני שש שנים!" ענתה מישהי אחרת.

לפי מומחית ההיכרויות סמנתה ג'יין, הטרנד הזה לא חדש - הוא עתיק כזמן עצמו, אבל עכשיו פשוט יש לו שם חמוד. "פליירים אוהבים לעשות את זה זה" היא מסבירה "וזה יכול להיות מאוד מזיק ומבלבל עבור המקבל/ת. זה משפיע על הביטחון העצמי ומשאיר מישהו אותך בחרדה תמידית מפני נטישה, ואז כשהאדם הזה מופיע שוב, זה יכול לתת תחושה של תקווה מחדש, ושוב חוויה של עזיבה אקראית ובלתי צפויה".

"כאשר קראש מהעבר חוזר פתאום ללא הסבר ומצפה שהדברים יהיו נורמליים, זה אכזרי" אמרה ג'יין.
ושיתפה את שתי הסיבות העיקריות בגללה אנשים עושים זומבינג - הראשונה היא מדובר באדם נטול יכולות תקשורת, שלא יודע לסיים דברים.

הסיבה השנייה היא יותר "זדונית" ומשמשת כאסטרטגיה "הם חזרו לאקס, או הכירו מישהו חדש, ומשתמשים בך כתוכנית הגיבוי שלהם", הסבירה. "אולי פתאום הם מרגישים בודדים, או נגמרו להם האופציות, וויודעים שאת דבר בטוח לעשות להם נעים באגו, עד שימצאו את הבא. בעיקרון, זה יחס שנותנים לשטיחון כניסה. ההבדל העיקרי בין השניים הוא זה שהראשון נעלם וחוזר בגלל חרדה וחשיבת יתר, וכנראה גם יציע הסבר או התנצלות להיעלמות שלו. השני, המניאק מגיע בוייב של 'היי, התמזל מזלך, חזרתי. בוא נעשה חיים!'"

אבל לא משנה באיז טיפוס נתקלת, חשוב לזכור שהאדם בצד השני הוא זה עם הכוח, ושתמיד אפשר (ורצוי) לסרב:

"אפשר להחליט למחוק את ההודעה, או להתעלם ממנה, אחרי הכל נראה שזה סגנון התקשורת שמקובל עליהם בכל מקרה. זה ישלח את המסר הנכון. אם דרוש לך באמת הסבר, תמיד אפשר לבקש ולראות מה יגידו. צריך לזכור, שגם עם הסבר, יכול להיות שהם חזרו רק כדי להיעלם שוב אז רוב הזמן זה לא יהיה הרעיון הכי טוב, לשתף פעולה עם זומבי. אולי עדיף להשתמש בזה כהזדמנות להשמיע להם את מה שאת חושבת עליהם, ובלי לחכות לתשובה, לעבור הלאה. לפחות זה יעצים אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully