ויברטור נוצה. fizzzz,
fizzzz

אכפת לנו ממך, אז הקרבנו: בדקנו 3 ויברטורים חדשים

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 16:33

לשמחתנו, מין הוא דבר שכבר מדברים עליו בחופשיות, וויברטורים הם כבר לא משהו שנשים קונות בסתר ובמחשכים, ומאחר והמגוון בשוק הוא עצום, ניסינו כמה כדי לעזור לך עם להתלבט

אם חיי המין שלכם מושלמים כפי שהם, דלגו על הכתבה הזאת, אתם לא צריכים לקרוא אותה. אם אתם כמונו, ותמיד שמחים לשמוע על דרכים חדשות לשיפור הקיים, הנה שלושה ויברטורים חדשים ואיכותיים, שכל אחד מהם מיועד לסוג אחר של הנאה מינית, העדפות שונות וטיפוס שונה של אישה. או גבר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צוות המומחים טובי הלב של Sheee הפגינו אלטרואיזם ובדקו את הצעצועים החדשים של עצמם, כדי שאתם לא תצטרכו לעבוד קשה, והנה התוצאות:

ויברטור 'חלוק נחל' MiMi

ויברטור ביצה. fizzzz,
ביצה שהתחפשה - של Je Joue toys (הקליקו על התמונה)/fizzzz

נתונים רטובים:
ויברטור קטן בצורת חלוק נחל, עטוף בסיליקון רך במיוחד, קטיפתי ונעים מאד למגע. הוא מצויין לגירוי מקומי של הדגדגן או לעינוג איזורים רחבים וחושניים ברחבי הגוף.

מפרט:
אורך 9 ס"מ
קוטר 12.7 ס"מ
עמיד למים במים
נטען דרך קליפ מגנטי
ניתן לכוונון מרטט נמוך לעז חזק
חמישה דפוסי רטט
רעידות שקטות
שעתיים טעינה - שעתיים הנאה

דבר הנסיינית:
מדובר במולטי ויברטור שמתאים גם לנשים עדינות ובסיסיות בחדר המיטות, וגם לכאלה שאוהבות את זה קצת יותר אינטנס. מעבר לגירוי מקומי הוא יכול להיות פרקטי לעוד אזורים בגוף והוא יפה ונעים בקטע אחר. מתוך חמשת דפוסי רטט הקיימים, מצאתי אחד שיכול לתסבך את החיים (אז מומלץ להימנע). יש לו שלושה כפתורים שמווסתים את המהירות (5 עוצמות) וסוג הרטט, וקיים גם הרגע בו לא מבינים איזה כפתור בדיוק מכבה את כל העסק, אבל בהתנסות השנייה את כבר לגמרי בעניינים.
שורה תחתונה - שווה ביותר, העוצמות מתאימות גם לעדינות וגם לפראיות, וכשהוויברטור שלך תואם לקייס של הפלאפון שלך זה אומר שאת במצב טוב. להלן - אני.

עוד בוואלה!

רלי, רותם, זיבי: האינטרנט חייב להפסיק להיעלב מכל שטות

לכתבה המלאה

Gvibe MINI

ויברטור ג'י-וייב. fizzzz,
הצעצוע הזוגי שמועיל גם לגברים (הקליקו על התמונה)/fizzzz

נתונים רטובים:
Gvibe MINI הוא אביזר חכם מרשים, שנותן גירוי סימולטני לשני אזורים רגישים - נקודת הג'י והצד הנגדי של הנרתיק, ובמקביל גירוי מענג של כניסת הנרתיק. צורתו מתאימה בקלות לכל אנטומיה בגלל שני ענפי הסיליקון הגמישים והנעימים למגע. בגלל צורתו ניתן גם לענג עמו איזורים אירוגניים בגופו של הגבר, ומיקום מנועים מאפשר לגברים לעסות גם את הערמונית שלהם.

מפרט:
גודל: 10.5 * 2 ס"מ
100% עמיד למים
נטען USB
בעל שני מנועים חזקים אך שקטים.
שישה מצבי רטט
עשוי סיליקון רפואי היפואלרגני
עד 4 שעות פעולה בטעינה מלאה

דבר הנסיין:
ה-Gvibe MINI שבר לי את המוסכמות לגבי אביזרי מין לגברים. בטח רוטטים. תמיד חשבתי שמדובר בתוספת (נהדרת, אגב) לנשים בלבד, אבל ברגע שזוגתי הניחה אותו על איבר מינה, התחלתי לרטוט גם אני. צורת המלקחיים שלו מאפשרת לאיבר המין הזכרי להיות תפוס כאילו ברגע זה הוצא קבב לוהט מהאש, והרטט בהחלט מגביר הנאה תוך כדי החדירה. גם לא צריך יותר מדי הבנה איך להשתמש בו - פשוט מניחים (במסיונרית) על הבטן בואכה הדגדגן, וכך גם הגבר מרגיש את זרועות הויברטור שעוטפות את איברו בצורת מלקחיים. כמו כן, הוא עמיד למים ורחצה, נטען בכבל USB ושוקל פחות מ-200 גרם. בו בזמן, הרטט מגביר את ההנאה לבת הזוג שנהנית כפליים - מחדירה ומרטט ששום גבר לא יכול להתמודד מולו. לא צריך בו בכל פעם, אבל הוא בהחלט תוספת חביבה, ולשם שינוי גם הדדית, לחוויית המיטה שלכם. כך שכגבר, אתה לא מרגיש שרק בת הזוג שלך מביאה חיזוק, אלא מדובר במגביר, ואפילו מזרז אורגזמות, לשני הצדדים.

1st Feather

ויברטור נוצה. fizzzz,
לא בדיוק ויברטור (הקליקו על התמונה)/fizzzz

נתונים רטובים:
ויברטור נוצה שיכול לשמש כויברטור 'רגיל', אולם כאשר משלבים אותו במשחקי זוגות, הוא בשיא שלו. ה"נוצה" מצויין לטיזינג על כל הגוף, כמו גם נוח לשימוש, בגלל צורתו, בעת קיום יחסי מין מלאים, אפילו בזמן חדירה.

מפרט:
5 מצבי רטט
עמיד למים
סיליקון איכותי ובטיחותי
קל לניקוי
בעל סוללות נטענות ועם זמן שימוש ארוך
טעינה מהירה של USB מגנטי
בונוס: תקבלו גם כיסוי עיניים

דבר הנסיינית:
הנוצה הזאת קצת מוזרה, מעין מכשיר לקינקית שהגיעה במנהרת זמן למאה ה-21, ובמקום הנוצה הקלאסית, שהמקסימום תדגדג שזה חמוד והכל, הנוצה הזאת רוטטת ונותנת עבודה, וניתנת לויסות באמצעות מצבי הרטט השונים. הצעצוע עמיד במים (אמבטיה, לוקיישן נחמד), אבל אנחנו השתמשנו בו דווקא במיטה. השקענו כמה דקות של פורפליי, בן הזוג בחן מקומות שונים עם הנוצה. בגדול הנוצה מוסיפה לסקס, כי היא מחזקת את התחושות, מאפשרת שימוש תוך כדי חדירה ולא רק במסגרת הפור פליי והטיזיניג. בניגוד לויברטור קלאסי, את הנוצה בן הזוג יכול בקלות להפעיל, מה שמגביר את הריגוש והחושניות, ולכן, לדעתי, הנוצה מיועדת לזוגות. אפשר גם לבד, אבל למה? יש צעצועים שמותאמים יותר לעבודת סולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully