אישה בתחתונים. ShutterStock
ShutterStock

יש לך וגינה? לא תאמיני כמה טיפול היא צריכה ובכלל לא ידעת

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 13:35

ד"ר פאני בר לוי חלוצת הטיפולים הווגינליים משיקה את המותג הראשון ל VAGINAL CARE - לטיפול וטיפוח הווגינה. VIVED כולל סדרת תכשירים לכל בעיות הוגינה הקיימות, וברוך השם, הן קיימות. די ליובש ולגירויים

ד"ר פאני בר לוי, מומחית לרפואת נשים בכירה והראשונה וחלוצת תחום האסתטיקה הווגינלית רפואית, המדריכה רופאים בעולם בתחום המכשור הטכנולוגי המתקדם לטיפולים ווגינליים, פיתחה סדרה שהיא מענה ישיר למטופלותיה ולנשים בכלל, בעבור תפקוד בריא של הווגינה גם בבית. שנתיים של מחקר ופיתוח סדרת תכשירים ווגינליים מתוחכמים המותאמים באופן ייעודי לאזור הווגינה.

עד היום תחזוקה של כל מה שקשור לווגינה היה מנת חלקה של הקליניקה הפרטית שלה, הטיפולים אותם היא מעניקה ובמידת הצורך גם ניתוחים. לראשונה פותחה סדרת תכשירים ווגינליים המעניקים מענה משולש לכל היבטי הווגינה - היבט בריאותי, תפקודי וגם מיני. המוצרים מכילים את מרכיבי הדגל של הסדרה; פרוביוטיקה טבעית, חומצה היאלרונית בריכוז גבוה, קמומיל, אלוורה ותמצית פרחי כותנה; בנוסף מרכיבים מתוחכמים ואיכותיים בתרכובות מיוחדות המעניקות מענה שלם לאזור האינטימי, ביניהם פרוביוטיקה ותמציות צמחים ייעודיות לשמירה על הפלורה החיידקית מאוזנת ובריאה, בנוסף, הסדרה היא טבעונית ב100% ומאושרת משרד הבריאות בישראל.

התאמה של שונים מול התאמה של דומים - האם הפכים באמת נמשכים?
1 מ-8 נשים בלבד מגיעות לאורגזמה בכל סקס. השאר עושות את זה
"לכאורה": הרב פגע מינית בעשרות נשים. העדויות מצמררות



מיקרוביום - מה זה?
הפלורה של החיידקים החיים בווגינה נקראת "מיקרוביום", ויש לה תפקיד חשוב בשמירה על איזון ותפקוד הרחם, בהכנה להריון ובקליטתו. תפקידם של החיידקים הטובים בנרתיק וברחם, הוא לשמור על איזון ולהגן על רירית הרחם מפני זיהומים ודלקות שעלולים לפגוע ברירית, ולהפריע לה לעבור את השינויים הנדרשים על מנת לקלוט עובר המנסה להשתרש בה. דיסביוזיס הוא מצב פתולוגי, שבו יש הפרה של איזון החיידקים המתבטא בד"כ בירידה בכמות החיידקים הטובים ובריבוי חיידקים אחרים שאמורים להופיע בכמות נמוכה יחסית. במצב כזה, משתנה גם איזון החומצה-בסיס (PH), ודרכי הרבייה נהיות חשופות יותר לזיהומים ולדלקות.


"סדרת Vived מושקת לראשונה לאחר פיתוח ולמידת צרכי הנשים המטופלות אצלי כבר למעלה משנתיים", אומרת ד"ר בר לוי. "בנוסף, כאשר פותחו התכשירים המחשבה המרכזית שלי הייתה לתת מענה מותאם לאזור הווגינה הן בשל החומציות, הרגישות בריריות והשמירה על מאזן מיקרו ביום תקין ובריא מבלי לפגוע בפלורה הטבעית של הווגינה ( אותה פרוביוטיקה בריאה המגנה על הווגינה מפני זיהומים ודלקות בגוף)."

סדרת התכשירים

סדרת תכשירי וגינה. פאני בר לוי,
סדרת תכשירי וגינה/פאני בר לוי

Purify it - סבון ייעודי

מוס סבון לניקוי אינטימי של הווגינה תוך שמירה על המיקרוביום של העור ועל הפלורה הטבעית של אזור הווגינה. על כן בתכשיר עצמו קיימת פרוביוטיקה טבעית שנועדו להעשיר את העור, להרגיע אותו ולאזן אותו. בנוסף מכיל התכשיר סרמידים מופקים מחלב אורז, לשיקום מחסום האפידרמיס בעור, ונועדו להזין את העור היבש, כך שהוא מותאם ליובש נרתיקי. הסבון הוא 100% טבעוני, כאשר 94.5% מרכיבים טבעיים לחלוטין. בתכשיר תמצית צמחית שפותחה במיוחד בצרפת, תמצית מיועדת לאזור האינטימי.
מרכיבים נוספים שנחקרו קלינית: ויטמין E - מגן על העור מפני השפעות מזיקות שונות הנובעות מקרינת השמש בכך שהוא פועל כסורק רדיקלים חופשיים,. ג'ל אצה אדומה ללחות אפקטיבית סרטוגנית ומרככת. מכיל תמצית פרחי כותנה, הסבון הוא נטול סולפטים, בעל Ph4.5 וחומצי במידה המותאמת לווגינה.
מחיר : 190 ש"ח

Sense It מיסט

שני תכשירי מיסט ריחניים בניחוחות המובילים את הסדרה ונועדו לחזק ולאזן את הלחות באופן יומיומי. החדשנות במיסט הווגינלי הוא שילוב של מרכיבי לחות איכותיים בריכוז גבוה מאוד שימנעו את ההתייבשות הווגינלית שמתרחשת לפעמים בגלל שינויים הורמונליים.

המיסט פותח כך שיהיה בעל ניחוח נעים וטעים כדי להשתלב וללחח את האזור גם בזמן יחסי מין חושניים ואף נועד להגביר את החשק המיני לשני הצדדים כיוון שבנוסף ומעבר לניחוח ולטעם- התכשיר משמש כמיסט יומיומי לליחוח הווגינה באופן יומיומי. הוא מכיל ריכוז חומרים פעילים כמו חומצה היאלורונית, תרכיז אלוורה, תרכיז קמומיל, להרגעה של העור, לצד ריכוז ג'ל אצה אדומה הנועד ללחח את האזור. זה הוא מיסט הטיפוח הווגינלי הראשון ומשמש כמיסט לחות גם.

מרכיבי המיסט: חומצה היאלרונית בריכוז גבוה, ג'ל אצה אדומה לליחוח האזור, תמצית פרחי כותנה - מפחיתה תחושות לא נעימות, מרגיעה מעניקה לחות ובעלת השפעה פרה-ביוטית על לקטובצילוס, שמן סובין, פרופילן גליקול, גליצרין, חלבון אורז הידרוליז, ועוד. המוצר הוא 100% טבעוני, 92.7% מרכיבים טבעיים. תמצית ניחוחות צמחית שפותחה במיוחד בצרפת, תמצית מיועדת לאזור האינטימי. לא מכיל רכיבים סינטטיים או אלכוהול כמו בבישום סטנדרטי.

אופן השימוש: על עור נקי ויבש ניתן לרסס בעדינות לפי מידת הצורך בלחות ובתחושת רעננות, ללא קשר ללבוש או עירום, המיסט נספג ואינו משאיר תחושת דביקות.
מחיר: 180 ש"ח

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סדרת תכשירי וגינה. פאני בר לוי,
צמד מיטסים ללחות וטיפוח/פאני בר לוי

Bright It - מי הבהרה

מי ההבהרה נועדו להכין את העור לקליטת חומרי ההבהרה הפעילים הנמצאים בקרם ההבהרה והוא למעשה תכשיר משלים לטיפול הבהרת הווגינה.

מרכיבים: שילוב של חומרים פעילים שנחקרו קלינית ומתאימים לאזור האינטימי: קומפלקס עוצמתי של חומרים מדכאי מלנין ממקור טבעי וכן חומרים ביוטכנולוגיים מתקדמים כדוגמת white - פפטיד מובלע בטכנולוגיה חדשנית בתוך ליפוזום. מבהיר Natriance - תמצית טבעית המעכבת ביעילות את היווצרות המלנין. תסנין אורז מבית Radiant הוא תסנין אורז קוריאני מעניק אפקט מרגיע לעור, הזנה וברק. חומצה היאלורונית , חומר משמר הוא ממקור טבעי ומהווה נוגד חמצון להגנה ושיקום העור.

אופן השימוש: להניח על פד או צמר גפן או ישירות על היד יש לקחת כמות קטנה ממי ההבהרה ולמרוח עד ספיגה מלאה באזור האינטימי. להשלמת הטיפול יש למרוח את קרם ההבהרה מיד אח"כ.
מחיר: 210 ש"ח

Light It - קרם הבהרה

מעניק מענה לטרנד הווגינלי האחרון בתחום - הבהרת הווגינה. זהו למעשה תכשיר שמלווה טיפולי הבהרה. הוא מכיל תרכובות חומצה לקטית, חומצה קוג'ית וחומצה מנדלית שכולן מעכבות הילארונידז ופיגמנטציה. ננו - וויט מכיל רכיב ליפוזומלי הכולא בתוכו קומפלקס רכיבים פעילים המשתחררים בעת מגע עם העור. המשמש כסוג של פפטיד המשמר את המצב הרדום של הפיגמנטציה למעשה שלא תתחדש על פני העור. אלפא ארבוטין הוא גם רכיב מוכר בעולם ההבהרה.

מרכיבי הקרם: חומצת חלב אלפא הידרוקסית המפעילה תהליכי קילוף עדינים. עוזר להבהיר במקרים של פיגמנטציה עיקשת. חומצה לקטית, חומצה קוג'ית חומצה מנדלית, אלפא ארבוטין לאיזון גוון העור והבהרתו NANO-WHITE - מרכיבי הלבנה עוצמתיים עם נוגדי חמצון לאפקט מבהיר חזק, תמצית פרחי כותנה.
אופן השימוש: לאחר השימוש במי ההבהרה, יש למרוח את הקרם על עור נקי עד לספיגה מלאה.
מחיר : 340 ש"ח

סדרת תכשירי וגינה. פאני בר לוי,
מוצרי ההבהרה ביתיים של ד"ר פאני בר לוי/פאני בר לוי

Calm It - קרם הרגעה

קרם ההרגעה לאזור האינטימי של הסדרה הוא אולי תכשיר הדגל שלה, כיוון שנועד להרגיע את העור כאשר הוא במצב גירוי, לאחר הסרת שיער בלייזר, או שעווה, לאחר טיפולי לייזר ווגינליים אסתטיים או אפילו מותאם לאחרי קיום יחסי מין במידה וקצת שורף.

מרכיבי הקרם אשר נחקרו קלינית: התכשיר מבוסס על חומצה היאלורנית ברכיב פטנט המאפסנת את החומצה במשקלים מולקולריים שונים, ויטמין K - לעזרה בריפוי פצעים העור בתור רכיב שהוא אנטי אוקסידאנט המעכב ומונע דימומים בעור, רכיב הקלמין, כשמו כן הוא מרגיע את העור משמעותית ומתפקד כנוירופפטיד רב תכליתי ידוע כמפחית גירוי., מכיל תה ירוק אינפיניטיתה אנטי אוקסידנט חזק המופק מעלי הקמלייה ומטפל בשחזור של העור הצעיר. תמצית אלוורה בריכוז גבוה מאוד להרגעה מיידית של העור. בשימוש בתכשיר יורגש קירור העור.

אופן השימוש: בעת גירוי כלשהו, לאחר טיפול או קיום יחסי מין - יש למרוח על עור נקי עד לספיגה מלאה של הקרם בעור.
מחיר : 280 ש"ח

Soft It - ג'ל סיכוך

ג'ל ייעודי מותאם ליובש נרתיקי ולשימוש יומיומי, מכיל כמות מרוכזת של אצות ים, במרקם ג'ל, מכיל חומצה היאלרונית, תמצית פרחי כותנה, ורכיבים כמו גליצרין ופרופורלין ועוד לחותנים המאזנים את הלחות הנדרשת במקרה של יובש או במקרה של יחסי מין. הג'ל החדשני פותח על בסיס מים ולא סיליקון, בסיס בריא יותר לנרתיק ומותאם יותר לאיבר המין הנשי מאשר חומרי סיכוך הנמצאים בשוק על בסיס סיליקוני ופחות מתחשבים בווגינה שהיא חדירה ורגישה יותר. מרכיבי הג'ל שנחקרו קלינית: חומצה היאלורונית בפורמולות רכיב פטנט המשלב משקלים שונים, בכך נעשית קליטת מים והענקת לחות לאורך זמן ממושך. ג'ל אצה אדומה בריכוז גבוה המופק מאצה אדומה מהאוקיינוס השקט לאפקטיביות לחות וריכוך. תמצית פרחי כותנה , המפחיתה תחושות לא נעימות, מרגיעה, מעניקה לחות ויש לה השפעה פרה-ביוטית על לקטובצילוס. עוזר לכל הנשים להרגיש טוב ונוח באינטימיות שלהן.

אופן השימוש: 1. לאחר המקלחת, כשהאזור האינטימי נקי ויבש - לחצי על המשאבה 1-2 פעמים
2. מרחי את הקרם על האזור האינטימי בתנועות סיבוביות, כאשר ההמלצה היא להשתמש בעת הצורך ועד כמה שצריך.
מחיר : 260 ש"ח

את סדרת התכשירים ניתן להשיג במרפאת ד"ר פאני בר לוי. משלוחים לכל הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully