אדל בספלוב השקת זוג מנצח VIP 2021. ניר פקין
ניר פקין

שוביניזם, פרימיטיביות וחוסר מודעות: הזוג הכי פחות מנצח

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 11:07

המשימות הזוגיות ב"זוג מנצח" מוציאות את האמת מהמתמודדים, ולפעמים אלו תמונות קשות - ג'ני דנסון תוהה אם יש קשר בין המשפטים הקשים שנאמרו בפרק של אמש לבין זוגיות תקינה, או שהוא מקרי בהחלט

יש לי כמה שאלות שהייתי רוצה לשאול את הפקת "זוג מנצח".
למשל - למה היה צריך לטוס עד ברזיל כדי לצלם במקום שנראה כמו ווילה שמיועדת למסיבות רווקים, או מי לעזאזל מתכנן את המשימות הלא ברורות האלו שצריך להיות אינטליגנט ברמה יוצאת דופן, או לחילופין ממש ממש מטומטם כדי להבין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל מה שהכי פחות ברור לי זה איך לעזאזל הזוגות האלו מצליחים להעביר כ"כ הרבה שנים ביחד מבלי להכיר אחד את השניה בכלל. זה מרגיש לפעמים כאילו מדובר בשני אנשים שפשוט נפגשו יום אחד והחליטו לחיות את החיים יחד מבלי שטרחו לדבר על דברים כמו רגשות או תחביבים.

וכך נחשפנו לעוד רובד תמוה בזוגיות שלהם ב"מבחן הפרידה", משימה בה נאלצו הנשים לנחש את הקווים האדומים של בני זוגן - כלומר הדיל ברייקרים שיגרמו להם לעזוב אותן. עכשיו, בגלל שהם לא באמת טורחים להקשיב האחד לשניה, זה הוציא מהם כמה דברים מאד מעניינים שחשבתי לאגד כאן, כי פשוט אי אפשר לעבור עליהם בשתיקה. חלקם נורות אדומות, אחרים פשוט מאוד מאוד מטופשים. קבלו:

"היא עושה הכל בשביל איציק"
לאורה צוחקת על אמא של איציק ומסבירה שהיא כמעט ולועסת את האוכל עבורו. רגע אחרי זה היא מאכילה אותו ענבים והוא מסביר שהיא "מפנקת אותי באהבה" ועושה עבורו הכל. הבעיה כאן היא לא העובדה שלאורה מפנקת את איציק - יש זוגות שחלוקת התפקידים הזו עובדת עבורם וכולם מרוצים. הבעיה היא העובדה שלאורה לא קולטת את האירוניה בסיטואציה, ושאיציק לא מבין שהוא בזוגיות עם אמא שלו.

"מה זה פלירטוט, אחי? היום כולם מפלרטטים"
פרלה (שוב) מבהירה למני את מאזן הכוחות בזוגיות שלהם, רגע לפני שהם מפסידים במשימה והוא מתחיל לייבב. די ברור שעם כל האהבה, ברגע האמת היא תעשה מה שהיא רוצה והוא לא יעזוב אותה בגלל פלרטוט, אבל מה שאותי מדאיג זו הפנייה "אחי". מה השלב הבא? היא תקרא לו "אחותי"?

"שאף גבר לא ייגע בי, או בכלל יתקרב אלי"
אדל מסבירה בהכנעה את הגבולות שמאץ' מציב לה, ומוסיפה שאם היא מתלבשת חשוף הוא אומר לה להחליף בגדים. הבעיה כאן היא לא מה אדל רוצה או לא רוצה ללבוש, אלא העובדה שהמשפט הזה נראה לה כמו הוכחה לאהבה שלו אליה, ולא כמו מה שהוא - שתלטנות מלחיצה. אני תוהה אם הגבול עובר במיני, מחשוף או בשמלת סטרפלס.

עוד בוואלה!

אחרי שנה של ריחוק חברתי, כך משיגים את השפתיים המושלמות לנשיקה

לכתבה המלאה

"שמנה שלי, את"
מאץ' מרוצה מאדל, שמצליחה לקלוע לתשובה הנכונה, והיא מודיעה בעליזות שמאץ' יעזוב אותה אם היא תשמין. היא גם מסבירה שעלתה 34 קילו בהריון, אבל הוא לא הספיק לעזוב כי למזלה היא הורידה אותם בתוך ארבעה חודשים מהלידה כך שעדיין מותר לה להיכנס הביתה. יופי.

"אמרתי לה את הקווים האדומים שלי לפני 7 שנים, איזה 30 קווים אדומים, ומאז היא, כאילו, לא עברה אותם"
גם אתם מדמיינים את אדל מגודרת מאחורי לייזרים אדומים כמו תכשיט יקר במוזיאון?

"אתה אמרת - אם תהיי חולה אני לא אטפל בך ואני אעזוב את הבית"
רגע אחרי שאביבה בוחרת באפשרות שיחיאל יעזוב אותה אם תהיה בכיסא גלגלים, היא לא מסכימה לקבל את העובדה שטעתה ומסבירה לו שהוא כן יעזוב אותה. אם יעזוב או לא אנחנו לא יודעים, אבל יודעים שאביבה כנראה חושבת שזה תקין להיות עם גבר שעד כמה שהיא מבינה יעזוב אותה כשתצטרך אותו.

"אם אני אפסיק להצחיק אותך את תעזבי?" "חד משמעית."
פרלה מסבירה למני מה באמת חשוב לה במערכת יחסים. האמת - צודקת. אין דבר סקסי יותר מגבר מצחיק. כאילו, יש. גבר מצחיק שנראה כמו עתי.

האמת? את המשימה הזו ראיתי עם בן הזוג הפרטי שלי מזה 12 שנים ופרט לדיל-ברייקרים הברורים - כמו בגידה או שקרים, אחרי מעל לעשור יחד הכל נראה די סביר. כאילו מה? מישהו באמת יפרק את החבילה כי השני ייצא מהבית באמצע ריב, עם מחשוף? אתם יודעים מה יקרה אם אחד מאיתנו יעזוב באמצע ריב? השני ידליק טלוויזיה וישלים פרק של סדרה "שלנו" כנקמה. כי ככה פותרים משברים בזוגיות בריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully