רייצ'ל מחברים עושה תנועה מגונה. Giphy
Giphy

זה מה שאת צריכה להבין אם את לא רוצה להיות סקס מבאס

קארין ארד ורווק אנונימי

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 22:19

אנחנו מתלוננות הרבה על מה שגברים לא יודעים לעשות במיטה, מה שהם לא מבינים על ההעדפות שלנו, דברים שמעליבים אותם בלי סיבה - אבל מסתבר שהסבל הוא לגמרי הדדי. זה מה שנשים צריכות להפנים בקשר לסקס

נכון שבדרך כלל גברים יושבים בשקט בפינה כשנשים מתלוננות על הרגליהם המיניים, כאילו הם צריכים לעשות את כל העבודה ולהגיד תודה שמישהי בכלל מוכנה לגעת בהם? אז זהו, שלא. אמנם הם לא מרבים להתלונן או לבקש תיקונים, אבל מסתבר שלא רק אנחנו סובלות מהם, ויש כמה דברים שגברים היו מתים שנפנים כבר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז מצאתי לי את אב הטיפוס של הרווק התל אביבי, עם בעיות המחויבות הקלאסיות וכמה בעיות רגשיות קטנות ופוסט טראומה מזוגיות קודמת וראיינתי אותו. מאחר והוא כבר עשה ילדים, גבוה ממטר שמונים וחמש ונורמלי (יחסית) למעשה הוא מתפקד כקליק בייט של אתרי היכרויות, והפניות זורמות אליו בלי שיצטרך להתאמץ. יש שיאמרו שאולי זו הסיבה שהוא מרשה לעצמו להגיד משהו, בכלל, ואני אומרת - יכול להיות, אבל מה כבר יכולנו להוציא מגבר לחוץ חתונה חסר ביטחון עם בעיות ערך עצמי? עדיף לדבר עם הצד השני, גבר שממש אין לו כוח להשקיע בכאלה שלא שוות את הטרחה, ומקסימום המציאות תתברר כפחות קשה.

חברים. Giphy
נשיקה של עשר דקות היא לפעמים יותר מדי בשבילו. אז פחות./Giphy

נשיקות
אם חשבת שזה שהוא לא מנשק אותך זה אומר שאין לו יותר מדי רגש אלייך, את צודקת בדרך כלל. אבל גם כשאכפת לו מאד ואתם ביחסים אינטימיים ממושכים, לפעמים הוא לא תמיד רוצה להתנשק במשך עשר דקות רצוף. בניגוד אלינו, אצל גבר הנשיקה היא פחות קריטית בתהליך הגירוי, הם יכולים גם בלי, ובטח שעם פחות מאיתנו. ואולי זה זמן טוב להסביר גם לגברים שקוראים, שאצל נשים זה חלק משמעותי מהגירוי. אז נשים, אל תתעקשו להתנשק שעה כל פעם, וגברים, אל תחשדו שהיא רוצה בגלל שהיא מאוהבת.

בפעם הראשונה
התנשקתם, אתם כבר במאוזן על הספה, והמגע הראשון עומד להתרחש. כולם יודעים שהיד שלך רוצה להגיע לאיבר המין שלו, ולא רק כדי לוודא גודל. אל תגששי כל כך הרבה. עליתם אליו הביתה, הכוונות של שניכם ברורות, הוא יודע שאת לא בתולה ולאן את מכוונת, ואם יש דבר שמעצבן גברים הוא שש שעות של מסע אל עבר הזין. אז אין הרבה טעם לחפש את אותו ליד הברך או בחדר השני. הוא נמצא בין הרגליים, באמצע הגוף. תגיעי לעניין קצת יותר מהר.

אוראלי
אין באמת כלל אחד שנכון לכולם, חוץ מ"בלי שיניים", כמובן, אבל יש הבדלים דקים בהגדרה הגברית למציצה איכותית. כל אחד בכל זאת אוהב משהו אחר - עדינות, פראות, עם יד, בלי יד, מהר, לאט, מעבר מלא, רק כיפה - את יכולה לנסות להבין לפי התגובות שלו, אבל אם את מתלבטת אל תטרחי לנחש - תשאלי אותו, והוא ישמח להגיד לך, אם כן, או לא, אם יותר חזק או פחות רטוב. למרות ש"פחות רטוב" כנראה שלא תשמעי הרבה. בערך כמו שלא תפגשי הרבה נשים שיבקשו פורפליי "יותר קצר".

עוד בוואלה!

כניסה מרשימה: 11 טכניקות חדירה שכולם פשוט חייבים להכיר

לכתבה המלאה
חברים. Giphy
הוא נמצא בין הרגליים, את יכולה להפסיק לחפש/Giphy

גיוון מיני
לא יודעת אם שמתן לב (לפי הבגידות למשל) אבל גברים אוהבים גיוון. יחד עם זאת שהגיוון האולטימטיבי הוא החלפת נשים, בהחלט לא יזיק, ואולי אף יועיל אם תגווני בתחומים אחרים. למשל באיך שאת נראית, במה שאת לובשת - גם אם תגיעי לילה אחד עם קוקיות ותרקדי ליד המיטה זה ייתן משהו. הכל הולך, כל עוד אלמנט ההפתעה מתקיים, והכי חשוב, לדבריו של המרואין הסודי שלי - דרוש גם גיוון בתנוחות הגמירה, כי לעומת נשים שלכל אחת מהן את התנוחה האהובה עליהן להגעה לאורזמה, גברים דווקא מעדיפים, (אחרי שאת סופקת, כמובן), להיות מגוונים גם שם.

תנוחות
ואחרי שסגרנו את עניין הגיוון, גברים אוהבים גם לגוון בתנוחות. גם אם אין לזה משמעות מבחינתך, תהיי סלחנית. תני לו להפוך אותך כמה פעמים, ולהרים לך את הרגל מאחורי האוזן (בשביל מה את עושה יוגה?). ואגב, התנוחות לא חייבות להיות אקרובטיות, ואין להם התנגדות למסיונרית, פשוט יש להם התנגדות להיתקע רק שם. מה מספר התנוחות הקלאסי אתן רוצות לדעת? שלוש. קלאסי.

ירידות
בדיוק כמו שלא כל הנשים נורא אוהבות למצוץ אבל עושות את זה בכל זאת, יש גם גברים שלא ממש אוהבים לרדת. מה לעשות. כמובן שחלקינו מכירות גם את אלה שזה הדבר הראשון שהם רוצים לעשות, אבל לדאבון הלב הם לא הרוב. כשגבר נהנה לרדת לך, את לא תפספסי את זה, ואם יש ספק אין ספק - גם כשהוא לא ממש נהנה לרדת לך היא תרגישי את זה. אל תתעקשי, חבל. ירידות הן טעם נרכש, אז לא חובה בכל פעם. לגמרי מותר לקחת חופש.

חברים. Giphy
חדירה? כנראה שהוא לא יזרום. אפילו אם זה דילדו קטן קטן/Giphy

אנאלי
להרבה גברים יש מערכת יחסים סבוכה עם חור התחת שלהם. בעוד כולם בעלי ערמונית, ואין להתווכח עם העובדה שמדובר באיזור ארוגני, חלקם ממש לא אוהבים שמתייחסים לאיזור באופן מיוחד. חלקם הגדול התקדמו מספיק בשביל להרשות לעצמם ליהנות מחצי אצבע (מטופחת וגזוזה) מדי פעם, אבל מצד שני רובם הגדול לא יזרמו עם הפנטזיה שלך (טוב נו, שלי) לחדור אליהם עם דילדו (קטן!), ולו רק כדי שיבינו פעם מה אנחנו מרגישות שם למטה. לא. הם רוצים שתהיי מאד עדינה ומרומזת איתם, שלא תגעי שם בלי רשות, ורצוי אם תתחילי את האקט בכמה דקות של רימינג (עם הלשון), כי פסיכולוגית, אם הלשון שלך נמצאת שם, הרגע שבו תתרחש חדירה ייראה להם פחות משפיל. כן, נו. אמנם אני שאלתי אם זו הסיבה, אבל הוא הסכים.

אשכים
הם מוזרים, הם שעירים, שמעת הרבה שמועות על רגישות היתר שלהם, ואת צודקת - כל העסק הזה קצת קריפי. מצד שני, מה את חושבת, שמבט מקרוב על וגינה זה לא קריפי? אז אל תתעלמי מהם. אמנם אין לך מושג מה לעשות איתם, אבל הם שם, והם מרגישים דברים. ליטופים, נשיקות, חפינות - כל מה שקורה שם בעדינות הולך, אבל הזנחה טוטאלית זה מבאס.

אחרי
אמנם נשים יכולות לגמור כמה פעמים, והפעם הראשונה שלנו היא בדרך כלל רק הספתח - האורגזמות הבאות יותר קלות להשגה, והטווחים ביניהן רק מתקצרים. אצל גברים זה לא ככה. בכלל לא. נהפוך הוא. איך הוא הסביר לי? תרשו לי לצטט: "זה כמו לאכול במסעדה המבורגר גדול, עם מלא בצל, רטבים, מלא צ'יפס בצד וליטר קולה, להיות מפוצץ, בקושי לנשום, לפתוח כפתור במכנסיים, ואז המלצרית מגיעה עם עוד המבורגר בדיוק כזה. אתה לא יכול. כבר לא בא לך, זה אפילו מבאס אותך. תבינו, זה לא חוסר רצון, פשוט אי אפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully