עידית שני. אוסף פרטי,
אוסף פרטי

איך היא נראית? מליון דולר: נוסחת נעורים שמצאה בת ה-61

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 8:38

היא ברמנית, רוקדת על עמוד, וטוענת שמצאה את נוסחת שימור הנעורים באמצעות שילוב מדוייק של תוספי תזונה וסגנון חיים. תכירו את עידית שני, סבתא לחמישה שעובדת בבר שכונתי, עפה על החיים ויכולה ללמד גם אותנו איך עושים את זה

האם קיים תהליך מבאס יותר מתהליך ההתבגרות? תודו שלא. פתאום אי אפשר לקרוא תויות בלי משקפיים, האנרגיה לא כמו שהייתה, העור עמום ונוטה לאפרפר, וכולך מרגישה כאילו דרס אותך תלת אופן ואז עבר מישהו ושפך עלייך דלי מים עכורים. ועם כל הכבוד לקרמים, סרומים, מסיכות, הרגלי טיפוח ואפילו הזרקות והליכים יותר פולשניים - אין כמו הרעננות הזאת, שלאט לאט הולכת לאיבוד ומשאירה נשים מיואשות וכבויות כבר בגיל 50.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תארו לכם אישה בת 61, ברמנית בבר שכונתי שנראית עשור מתחת לגילה ביום רע עם תאורה מעפנה ומנהלת חיים של טינאייג'רית? תכירו את עידית שני, נטורופתית, אמא לשלושה וסבתא לחמישה, שעובדת בבר שכונתי, רוקדת על עמודים בזמנה החופשי ומסתובבת בעולם עם רעמת שיער מטורללת ומצב רוח שאפשר רק להתקנא בו. אולי זה בגלל שהיא מצליחה להמציא את עצמה כל פעם מחדש, כשהפעם האחרונה שלה הייתה ממש לפני כמה שנים.

עידית שני. אוסף פרטי,
מצאה נוסחה שעובדת אצל כולן. עידית שני/אוסף פרטי

אז ספרי, מה ההכשרה שלך?
"חוץ מנטורפתיה, עשיתי כל מיני דברים במהלך השנים. הייתי אשת מכירות, קופירייטרית. נוודת דיגיטאלית שנוסעת ועובדת בכל העולם עם המחשב, עד הקורונה, שאז נתקעתי בארץ. לאחרונה הייתי גם ברמנית בבר שכונתי. כנראה אחזור לשם עוד מעט כי אני ממש אוהבת את העבודה. פוגשים אנשים כל הזמן, זזים הרבה. תענוג."

אבל לא תמיד חיית ככה
"התשוקה שלי תמיד הייתה בריאות שמשתקפת החוצה, אני מטפלת - עד עכשיו 4000 נשים עברו אצלי, נשים שרוצות להיראות ולהרגיש צעירות יותר, ועכשיו גם פתחתי סדנה יחד עם שותפתי מעיין דרורי שמתמחה ב-NLP, ושמה 'סודות היופי לגיל 40 פלוס מינוס. יש גם קהילת פייסבוק שמונה 13.500 עוקבות."

אוקיי, אז מה הסודות שלך?
"את זה אני לא מגלה לך. אני רק אומר שגיליתי את הנוסחה המיטבית לאנטיאייג'ינג פנימי ואמיתי, ומדובר במקבץ של שישה-שבעה תוספי תזונה שונים במינונים מותאמי מצב עור וגיל, שלוקחים כל יום - והם שומרים על הנפח של הפנים ומונעים היווצרות של קמטים חדשים."

עוד בוואלה!

ספיר ברמן מקבלת חיבוק ענק, אבל עוד רגע המציאות תנחת עליה

לכתבה המלאה
עידית שני. אוסף פרטי,
לנשים שרוצות להיראות ולהרגיש צעירות יותר/אוסף פרטי

כן, גבירותי, חזרה אחורה בזמן אפשרית רק בסרטים או באמצעות ניתוחים, פולשניים יותר או פחות - אבל גם היכולת לשמור על הקיים ולמנוע את ההידרדרות יכולה להועיל לכולנו. שני למדה את הכל על בשרה באמצעות ניסוי וטעייה, עד שהגיעה לנוסחה המדוייקת שלטענתה באמת עובדת, שאותה היא מלמדת נשים שמגיעות אליה לטיפול או לסדנאות. ולא רק אותה.

"הנוסחה שהגעתי אליה עוזרת לשמור על נפח פנים מלא, בלי קמטים, גוף גמיש, עור צעיר, שיער מלא. ומעבר לזה, בסדנה מקבלים גם עזרה בתהליך NLP לירידה במשקל. תוספי תזונה עושים עוד המון דברים טובים, כמו הבראת השיער, מניעת נשירה, הגברת גמישות הגוף, שיפור של מרקם העור, שיפור מצב הקמטים ומניעת עור רפוי מתחת לעיניים, מניעה וריפוי של פטריות, טיפול בסבוריאה, ועוד. אני מלמדת גם איך לעשות פילינג כמו שצריך, ללא סבון ודטרגנטים. זו תוכנית ליווי בת חודשיים, עם פגישות ייעוץ, ובסופה גם אפשר למדוד את השינויים בגוף בצורה מדעית ויסודית. הכל מדיד, על הגרם".

אז קרמים את לא שמה?
"בטח שכן. קרמים זה פינוק, זה כיף, זה נעים. אבל קרמים ומסיכות לא יהפכו את עור הפנים לחלק או צעיר, רק יתנו הרגשת טיפוח לא מבוססת. הרי שום תכשיר לא באמת חודר את שכבת העור העליונה. בגוף צריך לטפל מבפנים. אני גם לא נגד בוטוקס, אגב - כל מה שעושה לאישה טוב, אני בעד, אבל בוטוקס זה חיצוני בלבד, והוא לא עושה עוד זוהר ושיער מבריק. עולם הקוסמטיקה עושה מיליארדי שקלים בשנה על נשים ש'קונות' הבטחות לתוצאות, אבל הדרך הנכונה להאט את ההזדקנות עם תוצאות שגם יישארו לאורך זמן היא לטפל בגופך מבפנים. אני מגלה להן דברים שתעשיית היופי מעדיפה שלא ידעו".

עידית שני. תומר יקותיאל,
"אני גם לא נגד בוטוקס, כל מה שעושה לאישה טוב, אני בעד". עידית שני/תומר יקותיאל

למשל? תני דוגמה.
"למשל קולגן. זה תוסף מעולה שעובד, אבל צריך לדעת מה המינון הנכון שמתאים לכל אישה, אחרת זה לא משפיע. בארץ יש חברה שמוכרת קולגן של 300 מיליגרם, למשל, שמי שקונה את זה ב-270 שקלים לא יודעת שזה מינון שאין לו שום משמעות. אם היא תרצה לקחת את הקולגן הזה בכמות היומית שבאמת עובדת, זה יעלה לה יותר מאספקה יומית של קוקאין. יש תוספי קולגן טובים שמספיקים ל-35 ימים ועולים פחות ממאה שקלים, ומשלבים הרבה יותר קולגן. קולגן הוא אחד מתוך שבעה מרכיבים בנוסחה שלי - שהתוצאות שלה מדהימות" מבטיחה שני בהתלהבות "לא רק שהנפח בפנים נשמר והעור נראה מעולה, הגוף חוזר להיות גמיש, השיער גדל פרא, הציפורניים בריאות וחזקות, והעור היבש בגוף נעלם. אין יותר עוד יבש - לא במרפקים, לא בכפות הרגליים."

אם לשפוט מהאנרגיה שלה בראיון, נראה שעידית שני באמת מרגישה יותר טוב מרובנו, ואחרי ששמעתי שבנוסף לכל הטוב הזה היא גם לא משלמת שכר דירה כבר שנים, כי חבר פשוט נתן לה את הקומה העליונה של הבית שלו ולא מעוניין בתשלום, נראה לי שאני מבינה למה.

את מלמדת את זה בסדנה? כי לא לשלם שכר דירה נראה לי יועיל גם לי לעור
"זה מידע חשוב, הא?" היא צוחקת "אין מה לעשות, בחיים צריך גם להכיר את האנשים הנכונים".

למדריך סודות חינמי

להרצאה בלייב

להרשמה ופרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully