אברהם גרנט. David Ramos, GettyImages
GettyImages/David Ramos

גרנט הטריד? תתחילו לראות את המציאות כמו שהיא

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 14:27

סיפור החשיפה של אברהם גרנט אמש היה אמור להפוך עולמות. בפועל, יכול להיות שהחיך הרגיש שלנו כבר התרגל לחריפות של המילה "חשיפה". את קארין ארד כבר שום גבר לא יפתיע

אז אברהם גרנט, כן. נו. בסדר. בואו נדבר על זה. מישהו מופתע בכלל?

כבר בפרומו היה לי קצת אנטי-קליימקס, כי המילה "חשיפה" הפכה להיות אותנטית בערך כמו הביטוי "סערת רשת". מה לעשות, לא כל שתי פקאצות שרבות באינטוש מצדיקות את התותחים הכבדים, ולא כל גבר שהתנהג כמו דוש מגעיל עם נשים שהיו צריכות ממנו מידע עיתונאי הוא חשיפה. לא נעים לי להגיד לכם, חושפים יקרים, אבל הרף שלנו, כקוראים וצופים, כבר מזמן עלה.

הפרומואים המוגזמים היו כל כך מפורטים שלא היה צורך לראות את התוכנית - הם סיפרו את כל הסיפור - כולנו הבנו שהתגלתה אצל אברהם גרנט התנהגות עבר שלא נראתה לו נוראית ונתפסת עכשיו כהטרדה, ושלא יהיה לו מה לומר על זה, חוץ מה"סליחה אם נפגעתן" המעופש. ומה חדש, אני שואלת?

אני אומרת עכשיו את מה שאני באמת חושבת, לצערי - גברים זה עם דוחה בחלק גדול מהזמן. גם נשים אני לא מאד מעריכה, אבל הבעיות שלנו שונות משלכם. אנחנו ממש סתומות, אבל אתם בהמות גסות נטולות שליטה עצמית, שרוב מה שאתם עושים מיועד כדי שבסופו של דבר תוכלו לזיין, וזה, ובכן, כולל שימוש לרעה בכוח, ועכשיו, אחרי שנים שבהן שזו הייתה התנהגות לגיטימית, זה חוזר לכפכף אתכם.

אברהם גרנט. יוסי ציפקיס
סליחה שנפגעתן/יוסי ציפקיס

הרי כל שנייה מתגלה עברו השנוי במחלוקת של עוד מישהו - רצוי סלב, שנגע למישהי בתחת בניגוד לרצונה, ותגובתו היא "זה היה ליטוף תחת מרצון", "היינו במסיבת ליטופי תחת וכולם ליטפו", או "זה היה בניינטיז - אז היינו אומרים ככה שלום בתחילת פגישה".

יאללה. הבנו. הבנו מזמן. כמו שכדי למצוא הוכחה בגימטריה בתנ"ך כל מה שצריך לעשות זה לחפש את הפסוק המתאים מבין אינספור - ככה אם ננבור בעברם של כל הגברים מעל גיל 35 נמצא התנהגות סקסיסטית ומגעילה, שכוללת את ניצול מעמדם המקצועי בצורה שנראתה להם סבירה באותו רגע, ואישה (או גבר) שרק עכשיו הבינו שזה בעצם היה לא לעניין.

פעם כתבתי טור שהג'יסט שלו היו "כל גבר הוא אנס בפוטנציה" - כלומר אם הנסיבות יסתדרו בהתאם והוא יידחק מספיק לפינה. מאד כעסו עלי, ואני מבינה למה. זה דבר נוראי להגיד על ג'נדר שלם. לא התנצלתי על זה, כי אני לא בקטע, אבל ביננו, חשבתי על זה הרבה מאז, מנסה להחליט ביני לבין עצמי האם זו הייתה אמירה הוגנת. מה אני אגיד לכם?

עצוב, אבל על הסקאלה זה הרבה יותר נכון מלא נכון, ואירועי השנים האחרונות רק ממשיכים להוכיח את זה שוב, ושוב ושוב - אמנם רק חלקם מממשים את הפונטציאל והופכים ממש לאנסים - הרוב, כמו הרוב - נשארים בבינוניות וסתם מטרידים. לא מופתעת מגרנט, לא מופתעת מאף אחד. עם הידיעה הזאת אני חיה כבר שנים - רואה גבר. מסתכלת עליו, אומרת לעצמי "המממ, מעניין את מי הוא הטריד", תוהה איך לא הפכתי ללסבית כבר מזמן וממשיכה הלאה בחיי. התרגלתי.

עוד בוואלה!

לא רק מחליק קמטים? הסודות הכי חשובים של הבוטוקס

לכתבה המלאה
מאמן הכדורגל אברהם גרנט. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
מופתעים? אברהם גרנט/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

כולנו התרגלנו, והעובדה שכמעט כל מי שאני מכירה העדיף לראות תוכנית שניסתה להפוך סרוויס של מסעדה לסצינת אקשן (לא הצליחה), אומרת הכל.

ה"חשיפה" ממש עוד רגע תאבד מזכותה להיקרא כזו, מהסיבה הפשוטה שכולנו כבר יודעות את זה, וקשת, במיוחד, צריכים להחליט מה הם חושבים על גברים שמתנהגים בצורה מטרידה ולא הולמת לפני שהם ממשיכים לחשוף עוד. רוצה לומר שמקרה דומה שנגע לטאלנט יוקרתי שלהם זכה להתעלמות גורפת כל כך מצידם, שהמתלונן כבר הפך לשעיר לעזאזל.

החשיפה הזאת עברה כמעט בלי מילה מצידם - התאיידה, היא הוטבעה באסלה כמו שקיק קוק כשהמשטרה הולמת בדלת. שבועות קצרים אחרי כבר לא נשאר ממנה זכר, מלבד העלבון ותחושת ההשפלה של הקרבן, מה שלכל הפחות היה אמור לגרום לקשת לנהוג בצניעות יתרה בכל הנוגע לחשיפות עתידיות, או לפרומואים שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully