כלה עצובה. ShutterStock
ShutterStock

"בגיל 19 עברתי אונס אלים. זה היה הסקס הראשון שלי"

וידויים TLV

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 12:11

"בגיל 19 נאנסתי" מספרת א' בפוסט שפרסמה בקבוצה "וידויים TLV", "הרגע הזה הוא רגע שהכל השתבש. הסקס היה אלים וברוטאלי וגרם לי לחשוב שככה סקס צריך להיות...". א' חושבת שזו הסיבה למעבר שלה לעולם הבדס"מ ולגבר הבא שהתעלל בה

בקבוצה "וידויים TLV" בה אפשר לפרסם וידויים בצורה אנונימית, עלולים לעלות לפעמים נושאים מאד שנויים במחלוקת. בשבוע שעבר התנהל הדיון המרתק שעסק בבעל הבוגדני ובאחריותן של הנשים ששיתפו עמו פעולה, ועורר דיון סוער.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הפעם נגלה לפנינו עולמה הרגשי הפצוע של אישה שהסקס הראשון שחוותה בחייה הוא סקס אלים ומשפיל. דרך וידויה בקבוצה קיבלנו הצצה לתהליך הנפשי והרגשי שעברה בעולם הבדס"מ, על הסיבות לבחירה הזאת, והדיון שנוצר מעלה שאלות חשובות לגבי הגבולות והחוקים הנכונים של שולטים ונשלטים בעולם הזה. וידויה של נשלטת בעל כורחה:

הוידוי

מאיפה להתחיל?

אולי אתחיל באזהרת טריגר? אזהרת תוכן מיני?

כי מה שאני הולכת לכתוב יזעזע את חלקכם.

הייתי בטיפול פסיכולוגי ראשון לפני שבועיים וזה פתח לי תפצע מחדש בראש
הפצע היה מודחק עד היום. כאילו חלק ממני אבל לא מפריע לי להתנהל
אבל מאז השיחה אני כמו זומבי, לא מצליחה לתפקד בכלל.

בגיל 19 עברתי אונס אלים. זה היה הסקס הראשון שלי.
חזרתי בשאלה באותה שנה גם, ולכן גם באותו רגע שהאונס קרה לא הבנתי שקרה משהו לא תקין
לא הבנתי שאם אני צורחת ובוכה ומבקשת די והוא ממשיך זה בסדר.
לא הבנתי שאני כבר לא בתולה.

הרגע הזה הוא הרגע שהכל השתבש. הסקס היה אלים וברוטאלי וגרם לי לחשוב שככה סקס צריך להיות -משפיל, אלים, מבזה, כואב, פוגע. חפשתי בדיוק את אותו דבר. והגעתי לעולם הבדס"מ (יחסי שליטה). בשביל חלקכם המושג הזה לקוח מהסרט "חמישים גוונים של" ושלא תבינו לא נכון
משחקי תפקידים וקצת פלפל במיטה זה מדליק למי שבעניין, אבל אצלי זה היה רחוקקק וקשה הרבה יותר.

במשך 8 שנים, קצת פחות, הייתי שפחה, צעצוע מין של גבר שמבוגר ממני בשני עשורים. הייתי בת 20 בקושי, לא הבנתי מה העולם הזה. הוא רק גרם לי להאמין ששזה יעשה לי טיפול לאונס וישחרר אותי ממנו - הוא אפילו רצה לעשות לי סשן אונס כי לטענתו זה יגרום לי להחלים תודה לאל שהייתי עוד קצת חכמה להגיד לא.

אבל זה לא היה כמו בסרט. הוא שלט על כל דבר בחיי על מה אוכל, לאן אצא, עם מי אדבר, מה אלבש,
וכל זה תוך כדי שהוא נשוי בכלל. היו ימים שהייתי באה והוא היה דורש שאשב מאחורי הדלת וכשהיה חוזר הוא היה חוזר עם בחורה ושוכב איתה מולי ומצוה עליי לשרת אותם. ההשפלה הזאת של להיות במקום שאתה כלום, יושבת על הריצפה והראש לא יכול להיות מושפל כי הוא דורש שאסתכל עליהם שוכבים ותוך כדי אומר לך במה את צריכה להשתפר בסקס כדי להיות טובה כמוה.

היה מקרה אחד שהוא רצה שאוכיח שאני אוהבת אותו אז בצוהריים סחב אותי באמצע רחוב דיזינגוף עם קולר ורצועה. זוכרת שבמעבר חציה היה בעלים עם כלב (כלב אמיתי) והוא פשוט בהה בי. בגיל 21 הוא החליט שאני צריכה לעשות קעקוע שייכות עם השם שלו באמצע, וכמה שלא רציתי לא הייתי מסוגלת להמרות את פיו

כי תבינו
לכל שולט יש לפחות שלוש נשלטות ויש מלחמה של מי נשלטת טובה יותר. הוא גורם לתחרות לבעבע עם כל מיני מניפולציות זולות, אז כל אחת מאיתנו הייתה עסוקה רק בלהוכיח שהיא טובה יותר מהשניה. אין אהבה -יש הערצה מפגרת לבן אדם שלא יודע לאהוב.

בגיל 22 הוא לקח אותי למסיבה - הוא ידע שיש גבול שלא אעבור - שאני לא מוכנה להיות בקטע אינטימי עם נשים, אבל הוא הרי מאסטר ויודע הכי טוב. ובאמצע מסיבה עמוסה משתתפים כשכולם רואים הוא הושיב אותי על הברכיים קרא לבחורה אחת שהכרתי הושיב אותה על הספה לפניי אמר לה להוריד את התחתון ובגסות דחף את הראש שלי לאיבר המין שלה וציווה עליי לענג אותה. אמרתי לא בכיתי אבל הוא אמר שזה יגרום לי להפסיק לפחד. הראש שלי נדחף שוב ושוב לכיוונה, אנשים מסביב ראו, שמעו את הלא ואת הבכי, אף אחד לא עצר. למה? כי הוא אדם מכובד בקהילה שאף אחד לא העז להתלונן עליו.

אני הכי בעד חופש מיני. חופש מיני שנעשה ממקום של חוסר ריצוי או לא מונע מחוסר אהבה עצמית הוא מבורך - אבל זה לא היה המקרה והוא ידע את הרקע, והשתמש בי בצורה צינית לגחמות המיניות שלו.

עברו כמה שנים מאז. יש המון זכרונות משם. לפעמים מרגישה ממש מלוכלכת ומגעילה בכלל הדברים שעשה לי כדי להשתמש בי, להשוויץ בי לחברים שלו שיש לו ילדה בת 20 כ!סית. אני גם היום מנסה לקחת אחריות על החלק שלי ומנסה ללמד בנות לזהות מתי הן מרגישות שזה עובר את הגבול וללכת,
כי בלי לקחת אחריות אני אמשיך להיפגע.

לא יודעת למה שיתפתי. אולי כי מרגישה מטונפת בזמן האחרון
תודה שקראתם

אילוסטרציה. ShutterStock
המציאות היא לא "חמישים גוונים של"/ShutterStock
  • לטורף שיטת פעולה תבניתית- 1.הוא מבודד אותך מהסביבה הבטוחה שלך. 2.הוא מזהה את הנקודה שעל פי זווית הסתכלותו היא התורפה שלך ועל הנקודה הזאת הוא ילחץ על מנת לשמר את מאזן הכוחות כשידו על העליונה. במניפולציה קרה שבמקרים רבים מיוחסת להפרעת אישיות נרקיסיסטית, הטורף יפעיל סוגסטיה קיצונית בו הטרף יאמין שלטורף אכפת ממנו, הוא רוצה לעזור, להושיע, למנף... כולנו חכמים בדיעבד ומהצד נורא קל לראות את התמונה השלמה. אבל הטורפים האלה בכל מקום...הם חכמים, הם כריזמטיים, הם רוחניים...אנחנו רואים אותם בכל מקום ואין להם קרניים. הם גברים, הן נשים ובאף שלב הם לא רואים אותך כאדם שלם, אלא כאלמנט נוסף במסע הסיפוק העצמי שלהם. שולחת לך חיבוק ענק.
  • תודה ששיתפת. את לא אשמה בכלום, תזכירי את זה לעצמך כל יום.
  • לצערי כמו שהיא רשמה שהגבר הזה ידוע בעולם הציבור , ככה מתנהלת התעשייה שלנו .
  • אני בטוח שיש עוד סיפורים כאלה ואחרים שדומים לסיפור שלה , במיוחד בכל מסיבות הסלבס שהם עושים.
  • ככ צר לי שזה מה שקרה לך. נפלת על אנשים נבזים ופושעים, אפילו אין לי מילים איך להגדיר אותם.
  • עולם של בדסמ אמור להיות עולם של חוויות נוספות, השליטה נעשית בקטע הכי לא מכריח ומתעלל, אלא עם המון קונסנט- הסכמה, הבנה,והכלה של בין הנשלט לשולט. הכי גרוע ועלוב מבחינתי שאנשים משתמשים בנושא הזה של בדס"מ כתרוץ להתעללות מינית, השפלות לא בהסכמה, ושליטה בגרוש.
  • הוא צריך ליהיות מאחורי סורג ובריח!
אישה בוכה. ShutterStock
אישה בוכה/ShutterStock
  • בא לי שיעשו לו את מה שהוא עשה לך. את לא אשמה. את נקיה וטהורה. האנס הראשון והאנס הבדסמי (כן הוא אנס, פסיכופת ואלים) שניהם חלאות מטונפות שלא ראויים לחיות, ואמן ימותו שניהם ביסורים קשים.
  • כאב לי פיזית לקרוא את זה... מסכנה! צריך לתפוס אותו באיזו סמטה אפלה ולסרס אותו, הרי ברור שאת לא הראשונה ולא האחרונה. הקהילות האלו מושכות אנשים עם פסיכופטיה ועם כל תכונות ה"שילוש האפל" של הפסיכולוגיה, הבעיה שאנשים כאלה אלופים בלעשות מניפולציה על אחרים ולהשתמש בשמועות על מנת למנוע מאנשים לעמוד מולם ולהוריד אותם. הם יכולים להיות גם מאוד נחמדים, מקסימים ומשכנעים כלפי חוץ, אז נורא קשה לשכנע אנשים ממוצעים מבחוץ שהם מפלצות ושאת במצוקה. הרבה כבוד שהצלחת לצאת ממעגל ההתעללות הזה, זה באמת קשה ועוד יותר כבוד שאת הולכת לטיפול שנותן לך תקווה. מגיעים לך חיים מאושרים עם אהבה ובטחון כמו לכל אדם אחר.
  • יש בבדסמ המון כאלה מספיק לקרוא בלוגים של נשלטות באתר הכלוב
  • התחושות האלה יעברו, יקח כמה שנים, בעזרתך ובעזרת טיפול. להיות נשלטת גם נפשית זה משהו חזק ממך מאוד, הקושי לצאת משם הוא מטורף. ואם הצלחת אז מחיאות כפיים. האמת שקראתי את זה הרגשתי כאב מאוד חזק, אבל אני יודעת שאת תתגברי על זה.
  • קודם כל ולפני הכל- חיבוק וחיזוק מכאן. מה שעברת הוא לחלוטין לא בדסמ, אלא תקיפות מיניות מניפולציות והתעללות. יכול להיות שהיה לזה כסות בדסמית וזה התקיים תחת תפאורה בדסמית- אבל זה לחלוטין לא בדסמ, מכיוון שבדס"מ מתבסס בראש ובראשונה על הסכמה, הצבת גבולות וכיבודם. ברגע שמישהו עושה משהו בניגוד לגבול שהצבת זה כבר לא בדסמ- זו תקיפה. בדיוק כמו שאם מישהו ממשיך ביחסי מין וניליים לאחר שאמרת לא- זה כבר לא יחסי מין אלא אונס. דבר נוסף- יש אנשים שנפגעו ומוצאים בדסמ מקום בטוח דרכו הם יכולים לחוות מיניות ואף לעבד את מה שעברו - אבל במקום בו יש להם את הכח והיכולת לעצור את האירוע (מילת ביטחון וכיוב). א ב ל - מי שמציע לכם שהוא יעזור לכם להתגבר על טראומות או פגיעות דרך בדסמ- הוא שולט מסוכן. טיפול בפגיעות או בטראומות נעשות אך ורק ע"י אנשי מקצוע ובליווי צמוד שלהם, ולא ע"י מי שקנה שוט ולמד להצליף יפה. יש לכם משיכה לבדסמ ואתם גם נפגעי טראומה? תיכנסו לזה בליווי איש מקצוע, ושגם בן הזוג הבדסמי שלכם ילך למפגש משותף איתכם כדי להבין על מה מדובר. את לא אשמה, ואת בוודאי לא מטונפת. פגעו בך, ניצלו אותך- האשם הוא על הפוגע המנצל, לא עלייך. ושוב- חיזוק מכאן.

המדור בשיתוף קהילת הוידויים הגדולה/מוגזמת/הזויה בארץ.
רגע, את עוד לא שם?
מה?
וואי וואי.
כנסי לפה מהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully