אילה בן גביר, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

נשים ימניות מותר לרמוס: אילה בן גביר פונה ל"אנרכיסטים"

איילה בן גביר

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 15:38

"היה ברור שכשזה קשור לאנשי ימין, מותר לרמוס אישה ולהפוך אותה מיישות עצמאית לחלק בלתי נפרד מהאיש שהתחתנה איתו" - אילה בן גביר מבקשת לספר את הצד שלה. לא נגענו

אנשים נוטים להקטין צער של אחרים, במיוחד אם הם אלה שפוגעים. "וואלה, מה הוא מגזים? סך הכל מעכתי אותו ברכב ולרגע הוא חשב שהוא לא יצא מזה בחיים. גם כן עושה סיפור מכל דבר! בעיה שלו שהוא נוהג ברכב. ועוד בתל אביב. שילך ברגל!"

אלו סגנון התגובות, מקטינות צער, שנשמעו כשאנרכיסטית, שלא יודעת להפסיד בבחירות בכבוד, צילמה בסתר את שרה נתניהו ופרסמה בקבוצות לבוא לצור על המספרה ששהתה בה שרה נתניהו.

"מה היא באה להסתפר? שתלך טבעי", "מה היא באה לתל אביב? זאת עיר של שמאלנים בטאבו!" "מה בסך הכל עשו לה? אז איזה 200-300 אנרכיסטים התקרבו בצורה מאיימת למספרה, כשרק דלת זכוכית מפרידה ביניהם, קרכו קריאות גנאי, קיללו ופה ושם הגניבו תנועה מאיימת. מה קרה?"

אני מכירה את שרה מעט, יצא לנו להיפגש מפעם לפעם (וכל המדינה פחות או יותר ראתה את התיעוד. ומי שלא, ראה אותנו בארץ נהדרת, כי אנחנו נשים ימניות, אז מותר לצחוק עלינו ברדידות), ואני יודעת שהיא אוהבת את המדינה, שהיא פטריוטית ושהיא ומשפחתה מוסרים מעצמם ומחייהם כבר עשרות שנים, רק כדי לתת לבעלה את האפשרות לנהל את המדינה כמו שהם חושבים שהכי טוב למדינה הזו.

המציאות מלאה במניפולציות זולות- אישה הייתה עושה את זה טוב יותר
מין גירלז: קילי ג'נר והיילי ביבר רעות, אבל ציפי שביט לוקחת
5 דברים שנשים מתביישות לבקש מגברים במיטה

וכבר עשרות שנים שהיא והילדים, וכמובן, ראש הממשלה, סובלים מזה שהוא החליט לתרום את חייו לטובת המדינה ונרדפים בתקשורת, בחרצופים ובארץ נהדרת, וזה בלי לדבר על כמות ההסתה נגדם. בשנתיים האחרונות, התחלתי להרגיש מעט מאוד מהקושי והמחיר הכבד, הרדיפה האין סופית, רק בגלל שהבעל בחר לעסוק בעשייה פוליטית מהצד הימני של המפה.

איתמר ואילה בן גביר ביום השבעת הכנסת ה-25 (צילום: ערוץ הכנסת). מעריב
הזוג בן גביר ביום השבעת הממשלה/מעריב

גידופי רשת, איומי מוות מפורשים כמו תמונות נוטפות דם על הצוואר. תוכניות רדודות שחושבות שמצחיק לרדת על הזוגיות שלנו (תמשיכו לקנא), על אנשים שחושבים שמותר לומר כל טינוף שעולה על ליבם, עיתונאים שמוציאים שקרים ולך תרדוף אחריהם שימחקו את השקרים שלהם...

אבל השבוע במספרה של שרה, הגיעו לשפל חדש. לפגיעה בפרטיות בסיסית. הייתי איתה בטלפון בזמן אמת, היא דווחה לי על אותה קבוצה אנרכיסטית שמקיפה אותה והרגשתי את קור הרוח שלה והגבורה אולם מאידך הצטערתי על מה שקורה לנו כחברה.

כדאי לזכור שהעולם עגול. כשרוצים יחס הוגן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להתנהג בהוגנות. ביבי זכה בבחירות במספר קולות גדול בהפרש ניכר מכל מפלגה אחרת. נבחר לראשות הממשלה. לא אוהבים? לא מוכנים להפסיד בכבוד? תלחמו בצורה אנושית, אחרת תפסידו מראש.

מאלה שמנופפים בזכויות הנשים, ביכולות שלהן ובעצמאותן, כבר התייאשתי כשלגלגו על כך שאני נושאת נשק כדי להגן על חיי, כי אני אישה דתית ימנית, ולכן לא ציפיתי מהם להיות ישרים. היה ברור שכשזה קשור לאנשי ימין, מותר לרמוס אישה ולהפוך אותה מיישות עצמאית לחלק בלתי נפרד מהאיש שהתחתנה איתו.

אותם המפגינים על "זכויות וחירות האישה" שותקים אחרי הארוע המרושע השבוע, ומעודדים בזה את האנרכיסטים שתוקפים אותה, על דברים שבעלה בחר לעשות. מבחינתם, היא אינה עומדת בפני עצמה או שהיא אשמה בכך שהיא ממשיכה לאהוב אותו, למרות שהוא עושה דברים שהם לא אוהבים.

שרה, תמשיכי להיות חזקה למרות האנשים הרעים האלה. חיבוק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully