גבר עירום במטבח עם מחבת. ShutterStock
ShutterStock

הבלנדר: זה ללא ספק צעצוע המין הכי מוגזם שראינו. וראינו

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 7:58

אחרי ששנים רבות כל הפאן של צעצועי המין פסח על גברים כמעט לגמרי, הנה, סוף סוף, ייצרו עבורם צעצוע שבאמת עושה את העבודה. תכירו את הבלנדר - תרופה אולטימטיבית לרגעי שעמום

כידוע, כמו באופנה ואיפור, גם בתחום צעצועי המין, נשים עושות את כל הכיף. לנו יש דילדו, ויברטורים בכל הגדלים, ווברטורים שגם רוטטים וגם שואבים, ביצי רטט, נוצות דגדוג - יו ניים איט. גברים, מה יש להם? את הפלש לייט המעפן הזה, שהוא בעצם ספל גדול שמצופה בפנים בסיליקון, וצריך גם ללחח אותו עם חומר סיכה.

עזבו את זה שקשה לנקות אותו (לאן לדעתכם הולך השפיך, הא?), זה צעצוע מין מטומטם שהתחזוקה שלו לא שווה את ההנאה שהוא מספק. הרי באותה מידה בחור יכול לעשות 'אמריקן פאי', שזה בייסיקלי אומר לזיין פשטידת תפוחים פושרת, ולגמור עניין.

75% מהרווקים מודים שהם אחראים להרס מערכות היחסים שלהם
מהמשטרה לתעשיית המין: הקריירה הסקסית של הקצין לשעבר
הטכנולוגיה התקדמה, הדעות החשוכות לא - את עדיין רחם מהלך

אז לכל האינסלים הנמרצים שקוראים את המדור הזה בציפייה לראות כוסיות ולשנוא אותן בתגובות - תראו איזה חמודות אנחנו, הנשים - לא רק שאנחנו לא זוכרות לכם את השטויות שאתם מדברים - אפילו חושבות איך לשפר את איכות החיים שלכם. אז עם כל החמלה שבעולם, קבלו את הדבר הבא:

באנגלית קוראים לו The male Rose, אבל אין לי מושג למה ורד קשור כאן, אולי לשוליים המתנודדים בקצוות של המיכל המסתובב הזה. אנחנו נקרא לו "דיק-בלנדר".

מדובר במוצר מופעל סוללה, שמיועד לגמירה נטולת ידיים, לעצלנים במיוחד. המכשיר מדמה מין אוראלי עוצמתי ('מדמה' בהנחה שמישהי שולטת באומנות השאיבה + סיבובים תוך כדי, ואין לה רפלקס הקאה, כן?).

הקצה של כוס האוננות נראית כמו פה של אישה, אולי מכאן השם המשונה, רק שהכוס הזאת גם מסתובבת במהירות, או יותר נכון במהירויות שונות, עם 10 מצבי רטט שונים, וריפוד סיליקון פנימי שמוטבעים בו פנינים, לחיכוך יותר מגוון - כל זה ביחד, טוענים היצרנים מייצרים את האורגזמה הגברית האולטימטיבית.

SHEEE ממליצה להזמין אותו, ואולי להשתמש בו ברגעי שעמום, במקום להגיב פה למטה. תודה.

אחרי עבודת בילוש חובבנית יש ניחוש: זה הגבר של אהבה חדשה
עורכת דין, מנהלת פרסום ודוגמנית - הכירו את שלושת הרווקות החדשות
הטכנולוגיה התקדמה, הדעות החשוכות לא - את עדיין רחם מהלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully