מומחית סקס ד"ר ניקול ניקולס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לשכב עם האקס זה יופי - כל עוד שומרים על שלושה כללים

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 14:45

נהוג לחשוב שזה לא רעיון טוב בכלל, אבל מומחית הסקס ד"ר ניקול מקניקולס, הידועה מחשבון האינסטגרם שבו היא נותנת עצות יחסים וסקס, הפתיעה ואמרה שזה לאו דווקא נכון. אפשר לשכב עם האקס, היא אומרת, כל עוד שומרים על שלושת הכללים האלה

ד"ר ניקול מק'ניקולס, שמכנה את עצמה ה"סקס-פרופסור" ידועה בכך שהיא חולקת עצות סקס ומערכות יחסים עם למעלה מ-24,000 עוקביה באינסטגרם. בפוסט האחרון שלה הודתה בכך שהיא שוכבת עם האקס שלה מידי פעם, ומסבירה למה זה לא נורא, ואפילו יכול להיות מועיל.

אז נכון, בין אקסים יכול להיות הרבה מטען ועוגמת נפש, עניינים לא גמורים - וזה פוטנציאל גדול לדרמה. אבל גורו הסקס טוענת שיכולים להיות לזה גם יתרונות ששווה לחזור בשבילם לאחור, ותחת תנאים מסוימים, סקס עם האקס יכול להיות אפילו רעיון די טוב.

התנאי ראשון הוא תקשורת וכבוד - שני אלה הם המפתח כאשר את שוכבת עם האקס: "בהקשר הנכון, סקס עם אקס יכול להרגיש מנחם ומוכר, וכל עוד שניכם נרפאתם יחסית מהפרידה, עדיין בוטחים ומכבדים זה את זו ואין ביניכם שאריות כעס, סקס עם האקס יכול להרגיש מספק ובטוח".

הנסיכה הקסומה" ו"איך לאבד בחור" השתכרו, שכבו ויצא להם פרק
אם את אישה נחשקת, יש לעולם ציפייה אחת ממך ואסור לך להיכשל
המשופצת והשברירי, האיט-גירל וההומלס: הצמדים שתמיד עובדים

"תנאי שני - הסקס טוב", היא ממשיכה "אתם כבר מכירים אחד את גופו של זה שניכם יודעים מה השני אוהב, מה השני לא אוהב, מה יכול להיות כיף ומה לא בא בחשבון. בנוסף, אתם כבר יודעים לקרוא את הרמזים המיניים אחד של השני, מה שהופך את הסקס פשוט לטוב יותר."

"התנאי השלישי" היא ממשיכה "זו ההזדמנות לריפוי. סקס עם אקס עשוי להיות חלק מתהליך החזרה להיות ביחד אם זה מה ששניכם מעוניינים בו - וגם אם לא - יש הרבה תקשורת שמתרחשת במהלך יחסי מין, גם אם לא מדברים במילים, סקס עם האקס יכול לפעמים לעזור לזוג להיזכר מה היה טוב במערכת יחסים ספציפית, להחלים ולסגור מעגל."

אמנם זה לא תמיד המקרה, אבל יתכן שיש אנשים שיכולים להפיק הרבה ממחזור היחסים האחרונים שלהם, וזה יכול אף לסייע להם לסגור את המעגל כדי להמשיך הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully