אהבה חדשה. אהבה חדשה רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/אהבה חדשה רשת 13

אחרי כל המאמצים שעשה ניר לצאת טוב - הוא הרס הכל בפרק אחד

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 9:28

מה קרה בחצי שנה שעברה מאז שידור התוכנית: ניר החזיק את יובל על אש קטנה, אבל במקביל יצא לכאורה עם לי-ים, מאיר ועוז לא הלכו לסדנה להתמודדות עם כעסים וחבל, ומי שיצאה הכי טוב זו מי שהכי אהבתם לשנוא - נויה

וואו וואו וואו. מי היה מאמין שדווקא התוכנית שפספסה את כל המומנטום של הסיום שלה, דילגה על פרק החופשה של הזוגות, לא התביישה להראות לנו סצנה של יובל ומרום מודבקים! בצורה גרועה! על רקע מטושטש! - דווקא התוכנית הזאת תייצר לנו פרק איחוד שלא היה מבייש את תוכניות הריאליטי הטראשיות ביותר בעולם??

כפיים לרשת, כפיים לאהבחה, כפיים למשתתפים ובעיקר למשתתפות. כי מי שיצא לא טוב מהפרק הזה הם רק נציגים של המין הגברי, ואני כמובן לא מדברת על מרום החביב, על מולי הנסיך או על רועי שבעצמו שכח שהשתתף בתוכנית.

אובססיה קולקטיבית, קריסה כלכלית: הזוועה מאחורי תרבות החתונות
לא קול: ההחפצה שעושה הסטייליסט במופע שלו עוברת את הגבול
"כשנשבר לי הלב החלטתי - לאף גבר לא מגיע להיכנס איתי למיטה"

אהבה חדשה. אהבה חדשה רשת 13, צילום מסך
לא ביחד, וחבל./צילום מסך, אהבה חדשה רשת 13

הגברים של יובל

המשדר מתחיל עם החלטה לא ברורה להושיב את מרום ליד יובל בצד של הדיירים הוותיקים. אם מרום שם למה לא עוז? אה, זה תעלול שנועד לגרום לנו לחשוב שמרום ויובל עדיין ביחד, והוא מחזיק בדיוק חצי דקה, פחות או יותר הזמן שבו הזוגיות הזאת הצליחה לייצר עניין.

מרום חוזר למקומו הראוי בצד ואנחנו ממשיכים אל הגבר הראשון שיובל בחרה - מאיר חמום המזג. כפרה עליו, הוא עדיין טעון על שלושה ימים שקרו חצי שנה קודם, לא מוכן להתנצל על זה שלקח איתו את השולחן וגורר את כל המשתתפים לדיון חוץ מאת יובל שלא מצליחה להשלים משפט.

בשלב הזה, כך נדמה לי, אנשי ההפקה או התוכן או העריכה (או כולם ביחד) עדיין לא התעוררו, כי אנחנו שומעים שיחה שלמה על שלבי עבודת הנגרות וכמות האבק שכל אחד מהם מייצר, במקום לשמוע מה גרם למאיר להיפגע כל כך. אבל למי אכפת כשאנחנו עומדים להיכנס להיסטוריית הוואטסאפ של ניר ויובל, ולשיעור מסכם בקורס "יסודות הגזלייטינג".

וואו, ניר. וואו. במשך חמש דקות הצלחת לשנות את הגרסאות שלך כל כך הרבה פעמים שבאמת אין שום דרך לצאת מזה חוץ מלעשות מניפולציה על הצד השני. אתם יודעים מה, אני לוקחת את זה בחזרה. כל מה שאתה עשית, אחרי שיובל אמרה לך שיכולת פשוט להגיד לה שאתה לא בעניין, זה לומר: "זאת הבחירה שלך להסתכל על זה ככה". לקרוא לזה גזלייטינג זה עלבון. מניפולציה מצריכה לפחות מינימום של תחכום.
אבל התחכום רחוק מניר ברגע הזה כמו מאיר וסדנה להתמודדות עם כעסים. רגע אחר כך הוא טוען שכן התאהב ביובל, אבל כשהיא מספרת איך סינן אותה שבועות ואומרת שיכול היה לומר לה שהוא לא בקטע שלה, הוא משנה גרסה פעם נוספת וטוען שאמר את זה כבר ביום הראשון. אפילו מאיר ברגע הזה מסתכל עליו במבט של: "אתה מפיל את עצמך, גבר. עדיף שתשתוק".

אהבה חדשה. אהבה חדשה רשת 13, צילום מסך
יצאו? לא יצאו? נראים קצת אחרי סקס? הצביעו/צילום מסך, אהבה חדשה רשת 13

יצאו או לא יצאו?

בטח יצאו. יצאו ושיקרו
לאאאא, ניר הוא שחקן שח שלא יודע לעשות מט
שניהם איחרו, ואפשר לדמיין סקס בשירותים
די אין כבר כוח אליו
6865 משתתפים

הוא לא אדם רע, ואני בטוחה שגם אכפת לו מיובל. אבל הרבה יותר אכפת לו מעצמו. הוא כביכול לא רוצה לפגוע, אבל בעצם הוא פשוט מפחד להתמודד, מפחד שיכעסו עליו ושלא יאהבו עליו, וזה מתעצם פי כמה כשזה לעיני הציבור. הוא השלה את יובל ולא היה הוגן איתה וזה הרבה יותר פוגע מפשוט לחתוך, והכי גרוע זה שעד עכשיו הוא מסרב להכיר במה שעשה לא בסדר.

למרות שהוא מעורר בי עצבים קשים, אני מרוצה מאוד מהג'וס, ושביעות הרצון שלי רק מתעצמת עם המשחק הקטן שהחבר'ה עושים לנו לגבי רועי ולי-ים: הם ביחד? הם לא ביחד? לא, הם רק חברים טובים! אבל רגע האושר האמיתי על שם ג'רי ספרינגר זצ"ל מגיע רגע אחר כך, כשמאיה מטילה פצצה וחושפת עוד זוג שמנסה להשתמש בתירוץ של "חברים טובים", רק באופן הרבה פחות משכנע: יכול להיות שבזמן שהוא מסנן את יובל ומחזיק אותה על אש קטנה, ניר בכלל יוצא עם לי-ים??

מדובר באחת הסצנות היפות שנראו בארץ, שניה רק לסצנת הלחישות של דנית מול אליאב ונופר בבריכה: יובל במבט פגוע וזועם, לי-ים לא מפסיקה להכחיש אבל גם לא מצליחה להפסיק לצחוק במבוכה, וניר רק שותק ומחייך. ואז - הרגע שבו ניר ויובל מדברים בזמן הפרסומות, והיא אומרת שלא אחד, לא שניים אלא ארבעה אנשים אמרו לה שהם יושבים ביחד בבית קפה ומלכלכים על כולם?? אלוהים שבשמיים ורשת - תודה. ואגב, חיבה משותפת ללשון הרע יכולה בהחלט לחזק זוגיות, אבל היא לא הוכחה לקיומה.

אהבה חדשה. אהבה חדשה רשת 13, צילום מסך
מאיר, קח את השולחן המשוייף שלך ותיהנה איתו/צילום מסך, אהבה חדשה רשת 13

הגברים של דני

לדני היה לא קל בתוכנית הזאת, גם לנו הרבה פעמים היה קשה לצפייה, ואני מצטערת, אבל זה לא היה באשמתה. נכון, היא עקשנית, יש לה מחסומים ואינסוף התנגדויות. אבל לפחות היא יודעת בדיוק מי היא, שלא כמו הגברים שנושאים מטעם עצמם את כתר הזרימה והקלילות, אבל מפסיקים לזרום ולהקליל כשהאישה שלצידם לא ממלאת את התפקיד שהם מייעדים לה.

גברים יקרים: אין לכם מושג מה זה להיות בחורה עם חוסר ביטחון מסוים (לכולנו יש חוסר ביטחון מסוים ואנחנו לא ניכנס עכשיו לחלק שלכם בדבר) ולמצוא את עצמך, בלילה הראשון עם בחור שמוצא חן בעינייך, רחוקה מכל האמצעים שבדרך כלל עוזרים לך להרגיש טוב יותר עצמך. כן, לפעמים זה משהו "שטחי" כמו פן. הבחורה בסך הכל אמרה שהוא חסר לה.

אהבה חדשה. אהבה חדשה רשת 13, צילום מסך
חבל על שאולי -הוא מנה של גמר/צילום מסך, אהבה חדשה רשת 13

זה גם ממש לא מובן מאליו שבחורה תזרום בקלילות לפעילות פיזית ואינטימית כמו אקרו יוגה עם גבר שהכירה לפני פחות מ-24 שעות ועם עוד מדריך זר, ואם לא בא לה יוגורט - היא לא חייבת לאכול אותו רק כי מישהו אחר חשב שזאת מחווה יפה.

לזכותו של שאולי ייאמר שהוא הבין שטעה ונכנס בה בהגזמה, אבל אחריו הגיע עוז שגם הוא כל כך טעון עדיין, חצי שנה אחרי, שהוא לא יכול שלא להתפרץ ולהאשים אותה בחוסר הכלה, כשהוא זה שלא מכיל את הקושי שלה, ולא מגלה סבלנות מול המגננות שהיא שמה על עצמה. השיחה ביניהם לא מתקדמת לשום מקום, בדיוק כמו בסצנה שהראו לנו מה"חופשה" שלהם, וגם כשכל מי שסביב עוז אומר לו: בנאדם, אתה מגזים - הוא לא מסוגל לקלוט.

"החומות שהיא בנתה היו על הגב שלי", הוא אומר, כאילו איזה מחיר הוא שילם על זה שהיא התלוננה כל הזמן. נכון, להיות עם בנאדם מוריד זה לא פאן, אבל מאמי, גם שקד היא לא רק פאן וכיף. וחוץ מזה, אם אתה לא מתחבר לאופי - סע לדרכך, מאיפה כל הזעם הזה נובע? מה כל כך קשה לך באישה שלא רוקדת לנפנופי הבלורית שלך?

אהבה חדשה. אהבה חדשה רשת 13, צילום מסך
נפרדו, חזרו, מאושרים. נויה ודור/צילום מסך, אהבה חדשה רשת 13

הגברים של נויה והנשים של דור העבר

אני אתחיל מהסוף - מה הטעם להציג רמז להצעת נישואים בפרומו של הפרק הבא, כשהרגע שמענו את כל השתלשלות מערכת היחסים של דור ונויה? לא ברור. אבל למי אכפת כשניר שוב חוזר לתמונה בזעם ובחוסר מודעות מופלא, ומשווה את הסיטואציה של נויה להתנהגות הדוחה שלו כלפי יובל.

ההבדל ביניהם הוא שהתפקיד של נויה בתוכנית הוא לנסות לפתח קשר עם גבר חדש רגע אחרי שנגמר הקשר הקודם שלה. הניסיון להתגבר על מה שהיה ולתת הזדמנות לחדש הוא ליטרלי חלק מהפורמט, וזה מה שהיא עשתה. יכול להיות שהיא ניסתה להתכחש לרגשות שלה, יכול להיות שהיא שיקרה לעצמה, אבל לאורך כל הדרך היא גם לא הפסיקה לדבר על דור, ככה שגם הפרטנרים שלה לא יכולים להגיד שלא היה להם מושג, אלא אם גם הם מתכחשים לאמת ומשקרים לעצמם. וברור שהם עושים את זה. כולנו עושים את זה. לפעמים אתה פשוט משכנע את עצמך שעוד קצת המציאות תתיישר למקום שבו אתה רוצה אותה, ולפעמים אתה משלה אחרים בזמן הזה. אצל נויה זה נמשך כמה ימים, במסגרת פורמט מבלבל, אצל ניר זה נמשך שבועות, כשכבר שום פורמט לא מקשה עליו וכשברקע, לכאורה, הוא יוצא עם לי-ים. וחוץ מזה, אני לא קונה את זה שהוא באמת חשב שזה יעבוד עם יובל. השקר היחיד שהוא מכר לעצמו זה כמה אבירי מצידו לנסות לא לפגוע בה.

אהבה חדשה. אהבה חדשה רשת 13, צילום מסך
לא רק כיף ופאן. שקד וכריס/צילום מסך, אהבה חדשה רשת 13

עוד אמן אשליות הוא דור העבר, שאת הטעות שלו הסבירה מצוין שקד, שהיא כידוע לא רק כיף ופאן. הבעיה היא לא שהוא לא רצה אותה, אלא שבמקום להגיד לה בכנות מה הסיבה שהוא לא רוצה להיות איתה, הוא גרם לה להרגיש לא בסדר עם עצמה. לזכותו ייאמר שהוא כנראה בעצמו לא הבין מה הסיבה שהוא לא רוצה אותה, אבל מה הבעיה עם "זה לא את, זה אני" הישן והטוב? למה לגרום לאנשים להרגיש רע?

בסופו של דבר, מי שיצאה הכי טוב מהאיחוד הזה היא דווקא נויה, שספגה הכי הרבה ביקורת לאורך שידור התוכנית. האופן שבו היא הסבירה את עצמה, התנצלה שלא הייתה שם בשביל משה כמו שהוא היה שם בשבילה והגנה על דור העתיד מול דור העבר, היה מקסים, כן, בוגר ומלא ברגישות.

ואגב, טוב שהיא הייתה שם כדי להגן על דור העתיד, כי לפי ה"וואו וואו" המזועזע שנשמע מיציע הגברים, זה ממש בסדר לצרוח על בחורה שלא בא לה יוגורט, אבל להגיד למישהו "אתה לא גברי בעיני בכלל"? עד כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully