האח הגדול רוי. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

אח גדול שומעת? יומיים רצוף השארת את הבחורה הלא נכונה בבית

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 9:13

מאז ימי בר כהן וטליה עובדיה לא ישבו בסלון של האח שתי נשים כל כך שונות כמו מאיה ויובל. בדו קרב על אהבת הקהל יובל ניצחה, האם זו הייתה הבחירה הנכונה?

הופתעתי, אני מודה. מרגע שמאיה אמרה שהיא מעמידה את יובל להדחה, צעד שאליו הגבתי במחשבה המתבקשת "מה?! למה לא את עידן??" הייתי בטוחה שעם כל הצער שבדבר, יובל היא זאת שהולכת. בטוחה. טעיתי בענק. ועוד בהדחה הראשונה של העונה. פדיחה.

איך לא צפיתי את זה? האם לא בתוך עמי אני חיה? האם אני עד כדי כך מנותקת מהלך הרוח של שותפיי לתחביב, צופי האח? שאלתי את עצמי בדאגה. לקחים יופקו ומסקנות יוסקו, עניתי מיד, וניגשתי לעשות את הדבר היחיד שאדם יכול לעשות אחרי פרק ריאליטי שנגמר ב11 וחצי בלילה - להשוות בין שתי המועמדות על פי כל המדדים החשובים בבית ולהבין את מי באמת היה עדיף להשאיר - את מאיה או את יובל:

אין הסכם ממון, אבל מורן בן אסולין לא זכאית לחצי משום דבר
לא תאמינו כמה אתם תותחים: מחקר מגלה כמה זמן סקס צריך להימשך
השמפו שאנחנו לא יכולות להרשות לעצמנו אבל מפרגנות לאלו שכן
שלא יראו בה אובייקט מיני: פניה של הנרצחת הוחלפו בתמונה של גדר
ע': "הוא הטיח אותי על המיטה והחל ללחוך את צווארי, כולו אדום"
עם בדיקת דופק ולחץ דם: נכשל הניסיון להפוך סקס לספורט רשמי

האח הגדול יובל מאיה. רשת 13, צילום מסך
מאיה ויובל/צילום מסך, רשת 13

1.פוטנציאל לרומן

אף אחד לא רוצה לראות רומן בבית האח (אלא אם כן מכניסים את האקס/ית), אבל כולם רוצים לראות פוטנציאל לרומן. את ההתחלה, את החיזור, את ה"התנשקו במזווה" או " התלחששו בצורה מאוד לא נעימה לאוזניים שלי בלילה". מחלקת הפרומואים של האח רק מחכה לרגעים האלה, וגם אנחנו, אבל ברגע שזה קורה והזוג מתייצב - מישהו מהם מודח. כי די, זוגיות זה לא פאן.

אתם יודעים מה פאן? פלירטוט. וצר לי, אבל אני לא רואה את זה קורה ליובל. לא עם אף אחד שנמצא כרגע בבית ואני מצטערת, לבקש ממני לחכות עד הכניסה השנייה זה טו מאצ'. היחיד שהיא אמרה שיש בו משהו הוא אברהם והבחור חושק בספיר יותר משהוא חושק בכמה דקות שינה.

מאיה, לעומת זאת, הייתה ממש על הקצה של להתחיל פלירטוט עם גיא. אומרת לכם. אז מה אם טעיתי לגמרי עד עכשיו. מההתמקדות של המצלמה בו ברגע שהוכרז שהיא מודחת, אני מבטיחה לכם שהתחיל שם משהו ובפרקים הקרובים בטח גם יראו לנו את זה. לא חבל? גם ככה גיא מסתובב שם כמו אריה בכלוב מרוב שאין לו עניין. וחוץ מזה, דמיינו רגע את יובל מפלרטטת, עכשיו דמיינו את מאיה מפלרטטת. מה יורד לכם יותר חלק בגרון? לא ניסיתי לרמוז שום דבר אבל תשובה נכונה. 1:0 למאיה.

2. התנהלות בבית

אם יש התנהגות שהיא בלתי נסלחת בבית האח זה להיות בסדר עם כולם. ותסלחו לי, זה מה שיובל עשתה עד כה. אפילו כש"נפלט לה" מול לין שרוי רוצה לעבור מיטה, היא לקחה את זה יותר קשה משניהם ביחד וההתנצלות שלה נמשכה פי 3 מהזמן שלקח להם להשלים. אז קודם כל, אני לא קונה את זה שזה נפלט לה, לכל הבית כבר נמאס מסאגת לין ורוי והבחורה פשוט ניסתה לזרז קצת את הפרידה. מה רע? אנחנו לא רואים את התוכנית בגלל הערך האינטלקטואלי שהיא מוסיפה לחיים שלנו, נכון? ברור לכולנו מי הייתה מכניסה יותר אקשן. 2:0 למאיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

3. אג'נדות

ליובל יש כאלה בשפע - שיער גוף, תקיעת גרפסים כתחביב, עיסוק במיניות - דברים שלצופה הממוצע לא תמיד נוח או מתחשק לעכל. מאיה, לעומת זאת, מגיעה עם האג'נדה האהובה ביותר בבית האח - כל האמת בפרצוף. 3:0.

רוי לין האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
ועכשיו גם אותו הדחתם במקום אותה?/צילום מסך, רשת 13

4. חוסר מודעות עצמית

במקרים מסוימים, עיין ערך "אין עדינה ממני" על שם בר כהן, רגעים של חוסר מודעות עצמית הם דווקא משהו שמשרת את הדייר. במקרה של יובל ומאיה לא ייצא שום סאונד טיקטוק ממה שהן חושבות על עצמן, אלא רק התשה.

אחת הבעיות העיקריות של מאיה היא שמרוב שהביאו אותה בשביל לבחוש, היא בקושי דיברה על עצמה. מה אנחנו יודעים עליה? שאין לה בעיה להגיד לאחרים את מה שהיא חושבת עליהם. זהו, בגדול. אולי בגלל זה היה קל להעיף אותה כי גם בבית זה רוב מה שקרה. חוץ מהדעות שלה לגבי הדיירים, יש בתעודת זהות שלה רק כמה משפטים בנאליים על עצמה, כמו "כשאני עצבנית אני יורה", שזה כנראה משפט שמלמדים בתדריך לאודישנים לאח, ו"אומרים עליי שאני מצחיקה-משוגעת" - עוד לא נתקלתי באדם שקרא לעצמו משוגע ולא היה בלתי נסבל.

אבל כידוע, אנשים בלתי נסבלים יש בשפע, והסוג המאוס ביותר, אפילו יותר מאלה שקוראים לעצמם משוגעים, הוא אלה שבטוחים שהם כל כך מורכבים שזה בלתי אפשרי לבן תמותה רגיל להבין אותם. "הלוואי שהייתי פשוטה", אומרת יובל בת"ז, רגע אחרי שהיא מספרת שמעולם לא מצאה את התבנית שמתאימה לה ומסבירה למה קראה לחתול שלה מירי יאסר פסקל לוי. זה כל כך קשה להיות מיוחד, אבל לצערי אני נאלצת להכריז על התוצאה הכי אפרורית שיש - תיקו. 4:1 למאיה.

5. סאונדים לטיקטוק

ואם כבר סאונדים לטיקטוק - ברור שמאיה, שאחרי שתי דקות בבית כבר טבעה את המונח "משחק המשחקים" על הקשר של רוי ולין, בפנים של לין, היא זאת שלוקחת. אח, כמה פנינים עוד היינו יכולים לקבל אם היא הייתה נשארת. 5:1.

6. מניירות מעצבנות

אם יש משהו טוב בהדחה של מאיה זה שאני לא אצטרך לראות שוב את האופן שבו היא מכווצת את השפתיים. זה לא ממש שרבוב, זאת מין הבעה רעננית-כפרסבאית-רמתשרונית-רמתאביבית כזאת של "אני כוסית ויש לי כסף" ששמורה רק ליחידות סגולה שהן כוסיות ויש להן כסף. הפער בין איך שההבעה הזאת גורמת להן להרגיש מבפנים לאיך שהן נראות מבחוץ כל כך גדול שזה עושה לי גירודים. זה והצורך שלה לומר בכל הזדמנות "יאחת", "יאחתי", "יאחתיאלה". הבנו, את כוסית, יש לך כסף ואת מרימה. הצלחת להתעלות אפילו על המניירות המעצבנות של יובל, קבלי נקודה. 5:2 למאיה.

7. רגעים מרגשים בחדר האח

כל דייר יודע שכדי להגיע רחוק, הקהל צריך להכיר אותך באמת, ואין מקום טוב יותר לעשות את זה מאשר בחדר האח. בפרק של אתמול, כשיובל דיברה עם האח על זה שהקצב שלה שונה, שהיא עוד לא נפתחה, ושאם ישאירו אותה זה אולי אומר שסופסוף רואים אותה - הלב שלי יצא אליה. זה ללא ספק היה הרגע הכי טוב שלה בבית עד כה והרגע הראשון שאמרתי: אוי, יהיה חבל אם היא תודח. ממאיה לא ראינו שום דבר כזה, ולכן יובל לוקחת. 5:3 למאיה.

8. דה אנדרדוג פקטור

עם ישראל אוהב את האנדרדוג. זה בגנים שלנו, זאת ההיסטוריה שלנו, ואנחנו תמיד נהיה אוטומטית בעד הצד החלש והנרדף. זה לא שאנחנו מוכנים לקבל על המסך שלנו דמות יוצאת דופן ונון קונפורמיסטית במופגן כמו יובל, פשוט הדבר היחיד שהקהל הישראלי מתעב יותר משיער גוף של אישה זה אובר ביטחון. יש מי שקראו לזה אפילו יהירות, כשכל מה שמאיה עשתה זה לענות בפשטות על מה שהאח שאל אותה. למה בחרת ביובל? כי אני חושבת שאני יכולה לנצח אותה. זה ליטרלי מה שהיא הייתה אמורה לעשות. אבל אנחנו לא אוהבים לראות אנשים שאומרים את מה שהם חושבים בפשטות ובביטחון, בלי להתנצל. כלומר, אנחנו לא אוהבים לראות נשים שעושות את זה. כשזה היה שי חי הקימו לו צבא. בכל מקרה, ההדחה הזאת הייתה, אם תשאלו אותי, יותר משנאת המן מאשר מאהבת מרדכי, ולמרות שאני הייתי מסכמת את ההשוואה עם ניצחון של מאיה, מבחינת הצופים זה מה שהכריע את ההדחה. 5:7000 ליובל.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully