קים קרדשיאן. מתוך "הקרדשיאנס", צילום מסך
צילום מסך/מתוך "הקרדשיאנס"

קים קרדשיאן: "אני מרגישה (פאקינג) לוזרית"

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 14:31

קים קרדשיאן עוברת תקופה לא פשוטה. התוכנית שלה יורדת מהאויר, והיא עצמה עוברת גירושים שלישיים, רק שהפעם היא מטופלת גם בארבעה ילדים. אמנם היא קרדשיאן, אבל אהבה שנגמרת זה תמיד כואב

החדשות הכי לא חדשות (או מפתיעות) של השנה הן ללא ספק הפרידה של קים קרדשיאן וקניה ווסט - השניים האלו מעולם לא הסתירו את הקשיים שלהם, ואנחנו רגילים לראות את החיים האישיים של קים חשופים לעיני כל בתוכנית הריאליטי ובאינסטגרם שלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קניה, שככל הנראה מתמודד עם בעיות נפשיות שדורשות טיפול מקצועי, קים שמטפלת בארבעה ילדים, ומטפחת קריירה שכוללת בין היתר מותג איפור והלבשה תחתונה, יחד עם אינספור נכסים נוספים, ובדרך יש גם את הקריירה שלו וכמובן את האופי והחיבור בין השניים. נכון - יש הרבה כסף שיכול לפתור הרבה בעיות ולשלם על המון יועצים זוגיים, אישיים ופיננסיים - יחד עם צי של מטפלות ושפים, אבל בסופו של דבר מדובר בזוג עם ארבעה ילדים שמתגרש - וזה כואב, לא משנה איך ואיפה הם חיים.

אם אתם עדיין תוהים, ההוכחה לכך נמצאת באחד הפרקים האחרונים של הריאליטי 'משפחת קרדשיאן' כשקים מספרת לאחיותיה על ההחלטה להתגרש. האישה שכיכבה על השער של פורבס ולאחרונה קיבלה את הסטטוס "מיליארדרית" בוכה, ומסבירה שהיא מרגישה כמו כישלון: "אני לא יכולה לעשות את זה. מגיעה לו אישה שתומכת בכל צעד שלו ומטיילת איתו ואני לא יכולה - ואני מרגישה כמו כישלון. זה הנישואים (הפאקינג) השלישיים שלי - אני מרגישה (פאקינג) לוזרית".

מדהים כמה את יכולה להיות גדולה ומוצלחת, ועדיין - כשאת לא מצליחה להחזיק את המשפחה שלך, כנראה שתיקחי את כל האחריות על עצמך, בין אם את מסוגלת להגיד על בן הזוג-לעתיד-לשעבר שלך "הוא אבא מדהים והוא עשה עבודה מדהימה" כמו קים, וגם אם לא.

תכל'ס, די מובן למה הפעם לקים קשה יותר. בפעם הראשונה שהיא התחתנה היא הייתה בסך הכל ילדה בת 19 שניסתה לעשות דווקא והתחתנה עם המפיק המוזיקלי דיימון תומאס. בפעם השנייה היא נישאה לכדורסלן כריס האמפריז - והנישואים האלו החזיקו 72 ימים. עם קניה ווסט היו אלה הנישואים השלישיים שלה, שלא לומר האמיתיים, והקושי העיקרי קשור לזה שזו המשפחה הראשונה שהיא מפרקת.

לפרק משפחה זה הרבה יותר מסובך מלפרק הסכם ממון - הפעם הכאב והטראומה הם לא רק שלך, אלא של עוד אנשים, כאלה שתלויים בך ב-100%. אני חושבת שאין ילד שלא זוכר בדיוק איפה הוא היה ומה הוא הרגיש כשההורים שלו סיפרו לו שהם מתגרשים, כמו שאין הורה שלא מנסה בכל דרך אפשרית להימנע מהשיחה שככל הנראה תשבור את הלב של הילדים שלו.

עוד בוואלה!

בדרך לבלפור עוברים אצלנו: יצאנו לגלות האם גילת בנט היא אחות

לכתבה המלאה

גם כשקים אומרת "מגיע לי להיות מאושרת" היא צודקת, ובצורה הכי פחות קלישאתית שקיימת. כשהיא מנסה להסביר את הפרידה ואומרת "אני לא יכולה לעשות את זה יותר. למה אני עדיין במקום הזה שאני תקועה בו שנים?" היא נשמעת כמו כל אמא שמשלימה אחרי הרבה שנים עם ההבנה שהאושר של הילדים שלה לא תלוי בהכרח באמא ואבא שחיים באותו הבית - אלא בהורים מאושרים.

כמעט אף הורה לא מחליט לקום וללכת סתם ככה. כולם מנסים, בין אם בעזרת טיפול זוגי, שיחות, תפילות או כל דבר אחר, לשמר את התא המשפחתי עבור הילדים, בדרך כלל במשך הרבה יותר משנה. חלק מצליחים, והחלק האחר נותר בתחושה של "כישלון". זה לא כישלון, להיפך. זוגות עם ילדים שמגיעים לגירושים - מגיעים כמה שנים מאוחר מדי - אחרי אינספור שיחות ונסיונות ליישר קו, אחרי אינספור ריבים שהילדים כנראה שמעו, ואחרי שעות וימים מלאים בשתיקות ובכאב שהילדים כנראה הרגישו והפנימו. רוב הפרידות מתרחשות אחרי שנים של חיים בסיטואציה שלפחות לאחד הצדדים לא טוב בה, אבל מנסה בכל הכוח לתקן אותה - בשביל הילדים.

לכן, אלו שניסו ולא הצליחו לא צריכים להאשים את עצמם כל כך, ובטח שלא להמשיך לכעוס על עצמם ולהרגיש 'כישלון' כי בחרו את האושר שלהם על פני זה של הילדים. וזה פשוט לא נכון. האושר של הילדים תלוי יותר באושר של ההורים -הילד יהיה תמיד מאושר יותר עם הורים פרודים ומבסוטים, מאשר עם הורים נשואים שסביבם עננת מתח. לפעמים צריך לדעת לוותר ששנים על גבי שנים של ניסיונות הוכיחו שעשית הכל, והגירושים הם לא כישלון אלא תוצאה מחושבת שצריך לענוד כמו תג של אומץ, כי עשית את הדבר הקשה, והנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully