אישה נגעלת. ShutterStock
ShutterStock

תכינו אלכוג'ל: אלו הגברים הכי מגעילים באפליקציה

ענת ניסני

26.8.2022 / 11:46

בחודשיים האחרונים שיתפנו כמעט כל שבוע סיפורי אימה מהאפליקציות, וכעת הגיע הזמן להיפרד עם כל החומרים שנותרו על רצפת חדר העריכה. גזרו ושמרו, מדובר במידע מועיל לשני הצדדים

הקיץ מתקרב לסיומו, הלילות כבר מתחילים להיות מעט יותר קרירים (מדי פעם, נשבעת) וגם המטרידים הגדולים ביותר באפליקציות מתחילים להוריד הילוך ולהתכונן לשנת החורף שלהם. סתם, נראה לכן? אלה ירפו מתישהו, ככה אתן מכירות אותם?

בכל מקרה, בחודשיים האחרונים אנחנו משתפות כאן את מיטב סיפורי האימה מהאפליקציות במסגרת פרויקט הקיץ שלנו - "הגבר שגרם לי למחוק את האפליקציות".

היו לנו סיפורים משוגעים:
"בסוף מצאתי את עצמי שוכבת איתו. זה היה נורא. באמת"
"אני ואשתי מחפשים זוגיות": הגבר שגרם לי למחוק את האפליקציות
כמה שמנה את בעצם? הגבר שבגללו מחקתי את הטינדר

מה לא היה לנו כאן?

מתחזה
היה, בסיפור של חגית, שמאז לא מוכנה להכיר בלי לעשות קודם שיחת וידאו.

לא סגור על עצמו
ברור, הגבר היחיד שאיתו ימי הסכימה להיפגש, ועד שזה קרה הוא נרדם על הספה ויומיים אחר כך החליט לחזור לאקסית.

חרמן
כמובן, בסיפור של אסיף שדרכו גם העברנו שיעור חשוב לכל משתמשי האפליקציה ממין זכר.

שקרן, מיומן. דוגמן. עם התקף חרדה.
וכל זה בסיפור של שני שבאמת מחקה את האפליקציות, אבל עוד לפני שזה קרה.

גם שקרן וגם מטונף
שניים במחיר אחד, בסיפור של אליאנה שגם היא החליטה ליצור אלטרנטיבה חדשה, יצרה את אלי - הבוטית שמוצאת אהבה ומצאה דרכה דייט גם לעצמה.

סתם דוש
אלא מה. בסיפור של נוי, שהגבר שרק הכירה טרח לשאול, לחקור ולהצליב מידע כדי להבין עד כמה היא באמת שמנה.

ימי בן מוחה. אינסטגרם, צילום מסך
נרדם על הספה. ימי בן מוחה/צילום מסך, אינסטגרם

"תנו לנו עוד מכל היופי הזה!" אתם בטח חושבים, אבל כמו שהקיץ עומד להיגמר, כך הגיע הזמן להיפרד גם מהפרויקט המלבב הזה ולהמשיך הלאה, אל הפרויקט הבא. ובכל זאת, נחשפנו לעוד כל כך הרבה תופעות שנשארו על רצפת חדר העריכה, ואין לנו לב להשאיר אותן שם, לבדן, מתבוססות בסווייפים שמאלה ולא מבינות איפה טעו בדרך.

לכן, בניסיון מסכם ונואש להסביר לכל מי שמשתייך לאחת הקטגוריות הבאות מה הוא עושה לא נכון, ובתקווה לעזור לכל משתמשות ההווה והעתיד באפליקציות לזהות את הגברים שעלולים לגרום להן למחוק אותן, קבלו את סוגי הגברים הכי מאוסים באפליקציות ההיכרויות:

אסיף צח. אינסטגרם, באדיבות המצולמים
סתם חרמן. אסיף צח/באדיבות המצולמים, אינסטגרם

הנזכרים
זן מיוחד של גברים שלוקה בשתי תסמונות משלימות: תסמונת הגוסטינג ותסמונת הזיכרון לטווח ארוך. הוא יכול להיעלם לך אחרי התכתבות, אחרי דייט או שניים או סתם אחרי "היי", אבל אז, בליל חורף קר, בלי שום הסבר - הוא פתאום נזכר. תהרגו אותי, אין לי מושג מה מביא בנאדם לכזה ייאוש שהוא כנראה מיצה את כל האופציות החדשות באפליקציות ולא נותר לו אלא לעבור על כל שיחה שניהל אי פעם בעבר ולבדוק אם מי שנמצאת מהצד השני נואשת בדיוק כמוהו. התשובה: היא לא (או שכן, וזאת כבר בעיה בפני עצמה).

המתמידים
אלה שהאגו לא משחק אצלם תפקיד, שימשיכו לכתוב לך את אותו "הי" כל שבועיים במשך שנתיים למרות שמעולם לא קיבלו ממך שום תגובה. נכון אחי, ב"היי" העשירי שכתבת באמת הצלחתי לראות בך רבדים שלא ראיתי קודם, ודחוף לי להכיר את הקסם שאתה. לכאורה, הם מתנהגים בדיוק ההיפך מהנזכרים, אבל למעשה הם עושים בדיוק את אותו דבר, רק בתדירות הרבה יותר גבוהה. להם אני רוצה להגיד שהדבר הכי חשוב בחיים - ויסלחו לי כל הקואוצ'רים - הוא לא התמדה, אלא מודעות לסביבה. אם מישהי לא עונה לך, בטח אם זה אחרי יותר מניסיון אחד, זה לא כי היא פספסה או לקתה בעיוורון זמני, זה כי היא מנסה לסמן לך שהיא לא מעוניינת בלי להביך אותך. אז למה אתה מתעקש לעשות את זה בעצמך?!

הממקבלים
את הממקבלים אפשר לזהות בכל מיני דרכים - לוקח להם זמן לענות לך, הם לא ממש משקיעים בלפתח שיחה, עד כה לא עושה חשק להכיר אבל גם לא איזה משהו נורא. באופן כללי, אפשר להגיד שהדעות לגבי מיקבול חלוקות, גם בקרב גברים וגם בקרב נשים. יש כאלה שיגידו שזה לגיטימי גם בשלבים ראשונים של קשר, יש כאלה שיאמרו שאי אפשר ככה באמת להכיר. אני חושבת שכולנו יכולים להסכים על זה שכשאת או אתה נכנסים לאפליקציה, אתם בדרך כלל תשלחו הודעה או תענו ליותר מאדם אחד וזה לגיטימי. אבל כדי לתת הזדמנות אמיתית לשיחה שכבר מתחילה ולהצליח ליצור חשק להגיע לדייט, כדאי רגע להתמקד רגע ולהתרכז. אם אתה לא זוכר על מה דיברתם לפני רגע או שואל שוב משהו שכבר שאלת וגם קיבלת עליו תשובה - נשמה, זה ברור שאתה לא איתה בשיחה. קח טיפ ממני: אם אתה לא טורח להיות איתה אפילו בשיחה, כנראה לא תגיע להיות איתה במיטה.

אליאנה. באדיבות המצולמים
כמעט הקיאה. אליאנה ברבל/באדיבות המצולמים

העצלנים
מאמי, אם אתה גר בנס ציונה ורחוק לך להגיע לצפון תעשה טובה ותלמד לפחות לקרוא, כי כנראה כתוב בפרופיל שלה איפה היא גרה. אה, ומאמי, אם אתה גר בפלורנטין ורחוק לך להגיע לאבן גבירול - זה נשמע שאתה יותר זקוק לעזרה סיעודית מאשר לאפליקציית היכרויות.

המנותקים
המנותקים הם אלה שלא ראו חדשות, קראו עיתון או נכנסו לאתרי אקטואליה בעשרות השנים האחרונות. הם כנראה גם לא צורכים שום תוכן חוץ מכדורגל, כי הם לא שמעו שמדי יום נשים נאנסות, נרצחות, מוטרדות או "סתם" סופגות התנהגות לא הולמת מגברים. אה, סליחה, בכדורגל הם דווקא כן היו שומעים על זה. בכל מקרה, להזמין מישהי אליך הביתה או את עצמך אליה, בלי שאתם מכירים, זה לא להבין מה זה להיות אישה, ברמה הכי בסיסית. עבור אישה, להיות לבד עם גבר זר זה קודם כל פוטנציאל לסכנה. ואם זה מה שאתה מציע למישהי כדייט ראשון, אתה או מנותק או משחק אותה מטומטם. כך או כך, זה לא עושה חשק להכיר אותך.

יועצי ההנקה
טוב, זה משהו שלא פגשתי בעבר אבל מסתבר שיש גברים (אני מקווה שממש מעט) שמחמיאים לנשים על החזה שלהן או על המחשוף ואז מיד ממשיכים עם משפטים כמו: יתאים לך להניק, את מוכנה להניק, מה דעתך על הנקה. סליחה?!?! לא הבנתי. זאת הדרך שלך להסוות את זה שכרגע הטרדת אותה? אתה חושב שברגע שתגיד משהו שקשור לילודה כל ההורמונים האימהיים ישתלטו עליה והיא לא תשים לב להערה המינית? או שיש כאן פתולוגיה הרבה יותר חמורה, תסביך אם, פטיש להנקה או אלוהים יודע מה? לא - אל תענה לי. אני ממש - אבל ממש! לא מעוניינת לדעת.

מומחי הפוריות
ולסיום, הזן האהוב, זה שצץ תמיד רגע אחרי דחייה, לא מתוך פגיעה באגו חלילה, אלא מתוך דאגה כנה לשלומנו, וכותב: "בקצב הזה את תישארי לבד. חבל, את כבר לא צעירה. אין לך את כל הזמן שבעולם". אין מילים שיכולות לתאר כמה זה מחמם לי את הלב שיש גברים באפליקציות שדואגים לנו ככה. בפעם הבאה שאתה חושב להשתמש בשעון הביולוגי שלנו כדי לעשות מניפולציה זולה, אני מציעה שתנסה לחשוב על טקטיקה אחרת, כי בקצב הזה גם אתה לא תמצא אף אחת ואתה יודע מה, גם עליך חבל. כי אישה בגיל מסוים אולי כבר לא תוכל להביא ילדים, אבל אתה מגיל מסוים כבר לא תצליח לזיין בלי כדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully